Взявши за основу рецепт французького лікарського вина “French Wine Cola” (“Французьке вино Кола”), аптекар з Атланти Джон Пембертон створив у 1886-му році нові ліки на основі речовин, що містяться в плодах коли та листях коки. Мікстура мала одночасно тонізуючу і болезаспокійливу дію. Назва була знайдена дуже швидко – Coca-Cola. Відвідувачам своєї аптеки Джон Пембертон безуспішно пропонував покуштувати охолоджену суміш, складену з рівних частин винайденої їм мікстури та простої води.
Категорія: Маркетинг/Реклама
Маркетинг/Реклама
Народження імені: Bic
Марсель Біш, який із самого початку своєї трудової діяльності робив корпуси для пишучих ручок Waterman, заснував у 1950-му році в невеликому містечку Віші компанію Bic. Пілот Британських королівських повітряних сил швидко оцінив переваги кулькової ручки, що в 1943-му році винайшов угорець Біро, – нею можна було писати на великій висоті.
Народження імені: AVON
Фірма AVON, яка виробляє косметику, стала відома тільки завдяки тому, що її агент обходив один за одним всі житлові будинки, пропонуючи свій товар. Засновник фірми Девід X. Мак-Конелль свою робочу діяльність почав у 16 років саме таким “обхідником”, щоправда, продавав він книги.
А нас не змусять крякати, як качок?
Чи знаєте ви, що “Volvo – це машина для дідків”? Цю несподівану сторону відомого шведського бренду маркетологам компанії допоміг відкрити гіпнотизер. На звичайних фокус-групах споживачі справно повторювали мантру, вбиту в їхні бідні голови рекламними роликами: “Volvo – це безпека”. Однак з’ясувалося, що рекламні “довбання”, що здатні ефективно засмітити мозки покупців, набагато гірше проникають в їхню підсвідомість, пише журнал “Секрет фірми”.
Народження імені: ADIDAS
Є така цікава книга “BRAND: Народження імені” французького автора Бернара Галі. Це своєрідна енциклопедія брендів, яка була видана ще у 1997-му році. У блозі я періодично буду знайомити наших читачів з уривками книги і брендами, історія походження яких не тільки цікава але й, можливо, не дуже відома.
Ваша найцінніша аудиторія
Споживачі, які заходять на сайт компанії прямо набираючи його адресу або через закладку в браузері – найцінніша аудиторія, що може залучити інтернет-продавець. Саме такі висновки робить дослідження Engine Ready, пише MediaRevolution з посиланням на Media Post.
Вердикт: Бренд без благословення запускати можна
Творці сайту “християнського рекламного агентства” Christvertising, який кілька тижнів тому з’явився у Мережі, зробили офіційну заяву – бренд без благословення запускати все ж таки можна.
Господь благословить ваш бренд!
“Господь благословляє ваш бренд!” – саме такими словами відкривається рекламно-християнський сайт Christvertising невідомого походження. Що це, тривалий жарт чи принципово новий підхід до реклами з фокусом на вищі сили?
Що спільного між клієнтами та друзями?
Більшість клієнтів обирають постачальників професійних послуг так само, як вони обирають друзів, переконаний автор блогу „Passion, People and Principles” Девід Майстер (David Maister).
Якщо ви хочете, щоб ваші клієнти були щасливі, надавайте їм менше інформації про товар
Покупці, які володіють меншою інформацією про той чи інший товар, більш щасливі, ніж клієнти з детальнішою інформацією. Дослідники з Tippie College of Business прийшли до цього алогічного висновку, провівши дослідження, у якому людей запитували про шоколад і лосьйон для рук і просили висловити їхню думку, пише Guy Kawasaki.