Народження імені: Coca-Cola

Народження імені: Coca-ColaВзявши за основу рецепт французького лікарського вина “French Wine Cola” (“Французьке вино Кола”), аптекар з Атланти Джон Пембертон створив у 1886-му році нові ліки на основі речовин, що містяться в плодах коли та листях коки. Мікстура мала одночасно тонізуючу і болезаспокійливу дію. Назва була знайдена дуже швидко – Coca-Cola. Відвідувачам своєї аптеки Джон Пембертон безуспішно пропонував покуштувати охолоджену суміш, складену з рівних частин винайденої їм мікстури та простої води.

Читати далі →

Народження імені: Bic

Народження імені: BicМарсель Біш, який із самого початку своєї трудової діяльності робив корпуси для пишучих ручок Waterman, заснував у 1950-му році в невеликому містечку Віші компанію Bic. Пілот Британських королівських повітряних сил швидко оцінив переваги кулькової ручки, що в 1943-му році винайшов угорець Біро, – нею можна було писати на великій висоті.

Читати далі →

Народження імені: AVON

Народження імені: AVONФірма AVON, яка виробляє косметику, стала відома тільки завдяки тому, що її агент обходив один за одним всі житлові будинки, пропонуючи свій товар. Засновник фірми Девід X. Мак-Конелль свою робочу діяльність почав у 16 років саме таким “обхідником”, щоправда, продавав він книги.

Читати далі →

А нас не змусять крякати, як качок?

А нас не змусять крякати, як качок?Чи знаєте ви, що “Volvo – це машина для дідків”? Цю несподівану сторону відомого шведського бренду маркетологам компанії допоміг відкрити гіпнотизер. На звичайних фокус-групах споживачі справно повторювали мантру, вбиту в їхні бідні голови рекламними роликами: “Volvo – це безпека”. Однак з’ясувалося, що рекламні “довбання”, що здатні ефективно засмітити мозки покупців, набагато гірше проникають в їхню підсвідомість, пише журнал “Секрет фірми”.

Читати далі →

Народження імені: ADIDAS

Народження імені: ADIDASЄ така цікава книга “BRAND: Народження імені” французького автора Бернара Галі. Це своєрідна енциклопедія брендів, яка була видана ще у 1997-му році. У блозі я періодично буду знайомити наших читачів з уривками книги і брендами, історія походження яких не тільки цікава але й, можливо, не дуже відома.

Читати далі →

Ваша найцінніша аудиторія

Ваша найцінніша аудиторіяСпоживачі, які заходять на сайт компанії прямо набираючи його адресу або через закладку в браузері – найцінніша аудиторія, що може залучити інтернет-продавець. Саме такі висновки робить дослідження Engine Ready, пише MediaRevolution з посиланням на Media Post.

Читати далі →

Якщо ви хочете, щоб ваші клієнти були щасливі, надавайте їм менше інформації про товар

Якщо ви хочете, щоб ваші клієнти були щасливі, надавайте їм менше інформації про товарПокупці, які володіють меншою інформацією про той чи інший товар, більш щасливі, ніж клієнти з детальнішою інформацією. Дослідники з Tippie College of Business прийшли до цього алогічного висновку, провівши дослідження, у якому людей запитували про шоколад і лосьйон для рук і просили висловити їхню думку, пише Guy Kawasaki.

Читати далі →