Можливо вам доводилося спостерігати, що рішення у вашій компанії приймаються спонтанно і часто ви самі не можете пояснити, чому керівник поступає так, а не інакше. Причиною цьому далеко не завжди є хитрі плани топ-менеджменту, які нам, простим людям, не зрозуміти. Іноді це свідчить про неефективність керівника. Принаймні, так вважає Гленн Ллопіс (Glenn Llopis), один з дописувачі блогів Forbes.
Керівник-песиміст – доля українського бізнесу?
Чим відрізняється песиміст від оптиміста? Песиміст говорить: «Гірше не буває». Оптиміст каже: «Буває, буває…». Цей анекдот легко перенести в світ бізнесу, де керівники взяли собі відповідні ролі й діють за стереотипними правилами так званого полярного мислення.
Як втратити клієнта: 7 простих кроків
Ронда Абрамс (Rhonda Abrams), президент The Planning Shop, більше 15-ти років працює консультантом. За цей час вона багато дізналася про встановлення стосунків з клієнтами та їх підтримку. Вона знає, як зробити клієнтів щасливими. Втім, на сторінках видання USA Today вона розповідає про протилежне: як гарантовано втратити навіть найвідданішого клієнта.
Портрет українського власника бізнесу
Для чого необхідний збірний портрет представників того або іншого соціального прошарку або професії? Він може дати загальне уявлення про стан суспільства й процесів, що відбуваються в ньому. Портрет українського власника в загальних його рисах може характеризувати ментальний і духовний стан українського бізнесу.
Сім способів захисту від шахрайства
Сумна правда відносно шахрайства полягає в тому, що на відміну від таких злочинів, як розбійний напад, грабіж або вбивство, це відбувається з нашої згоди. Чому б життя нас не вчило, ми завжди віримо в чудеса або (простою мовою) халяву.
Притча про позитивне мислення
В одного короля був близький друг. Цей друг, розглядаючи будь-яку ситуацію, що коли-небудь траплялася в його житті, мав звичку говорити: “Це добре!”
Якось король перебував на полюванні. Друг, зазвичай, готував і заряджав рушниці для короля. Очевидно, він зробив щось неправильно, готуючи одну з рушниць. Коли король взяв у свого друга рушницю й вистрілив з неї, у нього відірвало великий палець руки.
Читати далі →Twitter та Facebook не виходячи з примірочної
Найближчим часом в магазинах одягу в Лондоні з’являться пристрої, які дозволять радитися з друзями в Twitter та Facebook не виходячи з примірочної. Така інформація з’явилася на The Daily Mail. Пристрій Tweet Mirror, спеціально розроблений для цих потреб голландською компанією Nedap, по суті є дзеркалом зі вбудованою в нього HD-камерою.
Щось у філософії Google потрібно підправити…
Як відомо, у Google є власна філософія, яка складається з 10-ти важливих принципів. Вона востаннє була оновлена 2009-го року, і досі далека від реальності. Вже п’ять років тому там було багато застарілих принципів, які Google давно залишив позаду в процесі розвитку і трансформації, стверджує Денні Салліван (Danny Sullivan), головний редактор сайту Search Engine Land, у критичній статті “25 речей, які мені не подобаються в Google. 5 років потому” (25 Things I Hate About Google, Revisited 5 Years Later).
Дещо про природу ролі першої особи (частина ІІ)
Продовжуючи розмову про характерні риси людей в ролі першої особи, цікаво зауважити ще деякі типові ознаки, що характеризують ці персоналії. Не можу обійти стороною одну з таких яскравих рис, яка є хоч і похідною, симптоматичною, але, насправді, є характерною для якісних лідерів компаній. Це – іронія. Саме спроможність до іронічних суджень та висловлювань є показовим і часом необхідним у стилі поведінки лідерів, перших осіб. І, звичайно, ми маємо одразу зауважити про особливу її форму – самоіронію.
Як землетрус в Японії впливає на український бізнес
Землетрус у Японії сколихнув увесь світ. Крім співчуття людям і жаху від побачених фотографій і відеосюжетів, ми відчуваємо особливий страх. І на нього неможливо вплинути або зупинити… Це страх смерті.