Процес співбесіди з майбутнім роботодавцем – процедура сама по собі стресова. Та для потенційного працівника вона може виявитися ще більш виснажливою, якщо йому доведеться відповідати на запитання, яких він ніколи не сподівався почути. Нижче наведено перелік із 25 найбільш дивних запитань, які пролунали на співбесідах в солідних і відомих компаніях. Цей перелік дбайливо зібраний авторами блога Glassdoor.
Народження імені: L’Oréal
У 1907-му році молодий хімік Ежен Шуллер одержав формулу синтетичної капілярної фарби. Вона підходила як для жінок, так і для чоловіків, – для всіх, хто не бажав миритися з ранньою сивиною.
Емоції як один з найпотужніших рушіїв продажу
Як часто, приймаючи рішення про надзвичайно дорогу покупку, користувач послуговується емоціями, а не здоровим глуздом? Ви скажете, що ніколи? Втім, як показує практика та банальні спостереження – кожною людиною керують саме емоції.
Сем Уолтон і його корпоративна релігія
Найбагатша людина у світі, мультимільярдер Сем Уолтон (Sam Walton) до самої смерті (у 1992-му році) працював в офісі розміром 18 квадратних метрів, обставленому, за словами співробітників, як «автобусна зупинка раннім ранком». Їздив на старенькому пікапі – такому зачуханому, що ті ж жалісливі співробітники одного разу не витримали й купили йому в складчину новий автомобіль.
Поведінковий таргетинг менш ефективний, ніж вважалося!
Поведінкова реклама сьогодні не є чимось винятковим. Наразі це доволі розповсюджений спосіб рекламування, який часто застосовується у контекстній рекламі. Однак, ефективність, а головне – позитивне ставлення користувачів до поведінкової реклами – сьогодні знижується, стверджують автори блога Biz Times.
Невігластво як стимул для креативності
У невігластва і наївності є безліч переваг, які можна використати в інноваційному процесі. Радикальні ідеї часто йдуть від людей, які не знають, що вже було зроблено або що зробити не можна, пише у своєму блозі Роберт Саттон (Robert Sutton), професор Стенфордського університета, автор бестселерів про організаційну поведінку і креативність.
Що сталося з Nokia, або Про шкідливість боротьби «на всі фронти»…
Цікаву статтю опублікував Тоні Ахонен (Tomi Ahonen), колишній менеджер Nokia. У ній пояснюється, що ж відбувається з улюбленим брендом мільйонів користувачів, який багато років безальтернативно домінував на мобільному ринку, а сьогодні стрімко втрачає свою першість. Стаття називається “Небажана за будь-яку ціну. Що трапилося з Nokia, яка винайшла смартфон?” і з її оригіналом ви можете ознайомитися за посиланням.
Кувалда як інструмент боротьби за якість
Якої би низької якості не був виріб, це можна компенсувати ціною, продавши товар з великою знижкою. Саме так уважали в 1985-ому році переважна більшість працівників китайських підприємств (і, думаю, вважають і понині). Ставлення до роботи на виробництві було відповідне. Для викорінювання цього Чжан Жуймінь, молодий керівник Холодильної компанії Циндао (тепер загальновідомої як Haier), прийняв найсуворіші й найрішучіші заходи.
Приймаючи маленькі рішення, неможливо зробити великі помилки
“Великі рішення важко приймати та змінювати. Один раз прийнявши таке рішення, ви, імовірно, будете продовжувати вірити в його правильність, навіть якщо це не так. Ви перестанете бути об’єктивним”, – пишуть автори чудової книги “Rework: Бізнес без забобонів” Джейсон Фрейд (Jason Fried) і Девід Хайнемайєр Хенссон (David Heinemeier Hansson).
Які сфери бізнесу зростатимуть у 2011-му році
Журнал Australian Anthill опублікував перелік п’яти сфер бізнесу, які найбільше зростатимуть у 2011-му році. І хоча зібрана статистика стосується в першу чергу австралійських реалій, та все ж більшість тенденцій можна спроектувати і на глобальний рівень. А отже, доречно припустити, що у інших країнах картина буде подібною.
