Поведінковий таргетинг менш ефективний, ніж вважалося!

Поведінковий таргетинг менш ефективний, ніж вважалося Поведінкова реклама сьогодні не є чимось винятковим. Наразі це доволі розповсюджений спосіб рекламування, який часто застосовується у контекстній рекламі. Однак, ефективність, а головне – позитивне ставлення користувачів до поведінкової реклами – сьогодні знижується, стверджують автори блога Biz Times.

Дослідження, проведене компаніями USA Today та Gallup, виявило неоднозначне ставлення людей до поведінкового таргетингу. 61% опитаних відзначили, що не хочуть піддавати себе поведінковому таргетингу навіть в обмін на безкоштовний доступ до платного контенту.

Тільки 30% опитаних нейтрально поставилися до поведінкового таргетингу, не висловивши ніяких претензій до даної моделі рекламування. Не так вже й багато, якщо порівняти це з численними прогнозами, якими був переповнений Інтернет ще 2 роки тому.

Цікаво те, що молодша аудиторія ставиться до поведінкового таргетингу більш терпляче, ніж старше покоління. На запитання, чи повинні рекламні системи збирати інформацію про інтереси користувачів та сайти, відвідані ними, ствердно відповіли:

MUST READ:  Ефект Штірліца, або Правило останнього враження

– від 18 до 34 років – 34%
– від 35 до 54 років – 32%
– від 55 до 26 років – 26%

При цьому існує певна відмінність між людьми з різними рівнями прибутку. На те саме питання ствердно відповіли:

– $75 000 на рік та більше – 35%
– $30 000 на рік та більше – 34%
– менше $30 000 – 24%

Цікава статистика. Виявляється, що люди з мінімальним прибутком не готові надавати інформацію про себе рекламним системам, тоді, як багатші люди ставляться до цієї практики більш терпляче. Втім, і вони не занадто захоплені нею – все-таки 35% – це дуже мало!

Нарешті, із дослідження став очевидний ще один цікавий висновок. 57% опитаних були б не проти дивитися поведінкову рекламу, якби змогли самі вибирати рекламодавців. Звучить доволі дивно, але факт! Щоправда, це стосується тільки користувачів віком від 18 до 34 років.

MUST READ:  Кілька слів про маркетинг "втручань", або Навіщо компанії "стріляють з гармати по горобцях"?

Як би там не було, очевидно, що сьогодні поведінкова реклама вже не є Священним Граалем, яким вона вважалася кілька років тому. Очевидно, що користувачам не дуже подобається, коли рекламні системи оперують їхніми особистими даними.