Російський бізнес-тренер Алекс Левітас у своєму блозі розповідає про те, чому важливо мислити довгостроковими категоріями. І його спостереження стосуються не лише бізнесу, але й будь-якої іншої сфери життя.
Що таке «хороша бізнес-модель»?
Один із провідних Австралійських бізнес-стратегів Мік Любінскас (Mick Liubinskas) на сторінках журналу Australian Anthill ділиться своїми думками та спостереженнями щодо того, що таке хороша та сильна модель бізнесу. “Я провів багато часу допомагаючи компаніям побудувати ефективну бізнес-модель і прийшов до висновку, що головним запитанням тут є наступне: “Наскільки близьким ваш продукт є до потоку готівки?”
Народження імені: Michelin
Якби в 1830-му році молодий конструктор сільськогосподарської техніки з Оверна не зустрів юну швейцарську дівчину, фірма Michelin так і не виникла б. Мадам Добре була племінницею знаменитого Макінтоша, винахідника плаща з водонепроникної тканини. Вона згадувала, що, коли була дитиною, її дядько часто приносив і дарував їй м’ячики з каучуку. Вона запитала в чоловіка, чи не може він зробити такі ж само, тепер уже для їхніх дітей.
8 способів підприємницького самосаботажу
Рондалін Короляк (Rhondalynn Korolak), авторка кількох книг та юрист, переконана, що успішність чи неуспішність бізнесу часто залежить від звичок, притаманних його власнику. На сторінках Australian Anthill вона ділиться 8-ома звичками, які зазвичай лише шкодять бізнесу, замість того, щоб підтримувати його.
Jet Blue: Як домагатися успіху
Jet Blue – революційна авіакомпанія, яка довела, що якість можлива й в економ-сегменті. Авіакомпанія домоглася фінансового й конкурентного успіху, з’єднавши інноваційні, якісні послуги й низькі тарифи, щоб сформувати групу лояльних клієнтів.
Перфекціонізм компанії Apple: Чому саме 9:41
Можливо, ви звертали увагу на те, що на офіційних фото iPhone та iPad, які робляться Apple, завжди на пристроях встановлено час 9:42 або 9:41? Це питання настільки турбувало фанатів компанії, що один із них (блогер за сумісництвом) все-таки достукався до Скота Форстала (Scott Forstall), віце-президента з питань програмного забезпечення Apple і отримав відповідь.
Десять недорогих способів заохотити співробітників
«Знаки уваги підлеглим іноді значать для людей і для справи більше, ніж премія», – стверджує Боб Нельсон (Bob Nelson), власник консалтингової компанії в Сан-Дієго й автор бестселера «1001 спосіб заохотити працівника» (1001 Ways to Reward Employees), тираж якого додруковується вже в 51-й раз.
Швидкі та ефективні способи створення довіри в компанії
Відсутність довіри в команді, яка працює в одній корпорації/команді/бізнесі, може мати безліч негативних наслідків, серед яких: підвищена конфліктність, відсутність ентузіазму, уникнення відповідальності та байдужість до результатів. Саме тому Стівен Чонг (Stephen Chong), професійний наставник та промовець, а також автор, який фокусується на розвитку “людських навичок” розповідає про чотири ефективні способи створення та підтримки довіри в компанії, на сторінках Australian Anthill.
Притча: Старання клієнтів
– Учитель, – сказав одного разу учень, – у підлеглих мені продавців часто виникає ситуація, коли вони не можуть відмовитися від роботи з клієнтом, який приносить й їм, і підприємству зовсім небагато грошей, але вимагає більших витрат часу та сил. Як мені переконати їх зробити це і як допомогти їм на це зважитися?
Перш, ніж продати послугу у сфері бізнес-консалтингу…
Дуже часто, намагаючись продати послугу у сфері бізнес-консалтингу, компанії (а точніше люди, які відповідають за продаж) натикаються на так званих “охоронців брами”. Це можуть бути секретарі, представники HR-відділу чи просто люди, відповідальні за пошук ділових пропозицій. Їхнє завдання – не пропустити вас до головної людини в компанії, яка приймає всі рішення. І іноді, намагаючись не втратити потенційну угоду – ви погоджуєтесь на їхні умови. Втім, на думку відомого консультанта-практика, автора книг та доповідача на численних конференціях Алана Вейса (Alan Weiss) – це абсолютно неправильний підхід.