Що можна купити у вуличному автоматі? Різні дрібниці: жувальну гумку, пляшку Coca-Cola, каву тощо. А як щодо, наприклад, кросівок? Чи дешевих мобільних телефонів? А може вам кортить смачно і швидко поїсти? Як не дивно, виявляється, що вендінг-машини і тут стануть у нагоді.
Який тип мотивації оберете ви?
Кожна людина має свою власну мотивацію, а частіше – комбінацію двох типів мотивації, переконаний Джаред Александров (Jarred Alexandrov), один з авторів блога Untemplater. Один із цих типів він називає “мотивацією виживання” а інший – “емоційною мотивацією”.
«Фактор сміху» – найкращий показник здоров’я компанії
Сьогодні, у день сміху, думаю, цілком доречно задати нашим шановним відвідувачам таке цікаве запитання: Чи часто в офісі вашої компанії можна почути сміх? Якщо відповідь негативна – це привід для занепокоєння, причому турбуватися, у першу чергу, потрібно вашому керівництву. “Між відсутністю сміху й обмеженим впливом лідерів колективу існує безсумнівний зв’язок”, – вважає Джозеф Гренні (Joseph Grenny), президент тренінгової компанії VitalSmarts, що спеціалізується на питаннях лідерства, та один зі співавторів книги Crucial Confrontations.
Дозвольте людям просувати вас!
Чи можливо суттєво підвищити присутність вашого бренду на ринку за дуже короткий час? “Безперечно!” – переконаний Ден Шоубел (Dan Schawbel), про що він пише на сторінках блога Duct Tape Marketing. Основна причина – вірусна природа Інтернету, коли всього один вдалий відео-ролик може перетворитися на десятки відгуків у блогах, сотні постів у Твіттері та всього за один день вилитися у передову публікацію в одному із популярних журналів, який читають десятки тисяч людей.
«Джем» або Нестандартне мислення
Головною проблемою, з якою зіштовхуються сьогодні лідери підприємництва, є створення стійких бізнес-концепцій і стратегій, що не піддаються копіюванню, з урахуванням необхідності проявляти реактивність, – стверджують автори книги “Сценарне планування” Матс Ліндгрен і Ханс Бандхольд. Спільна джазова імпровізація («джем») є чудовою метафорою, щоб показати, яка поведінка необхідна організації для досягнення цієї мети.
Не запитуйте у клієнтів, чому вони покинули вас
Утримання наявних споживачів – це завжди дешевший процес, ніж пошук нових. Традиційний підхід до аналізу відтоку клієнтів передбачає запитання до колишніх споживачів: “Чому ж ви відмовилися від продуктів/послуг нашої компанії?” Втім, один із дописувачів блога Australian Anthill Марк Флетчер (Mark Fletcher) переконаний, що постановка даного запитання не допоможе вам зберегти клієнтів, а тому краще зосередитися на більш важливих речах.
Міфи та легенди брендів: Procter & Gamble
Як відомо, необхідними атрибутами брендів вже давно стали міфи та легенди. Частина з них – це реальні факти з історії створення бренда, а частина – плід фантазії маркетологів. У великих компаніях навіть існує спеціальний термін – «storytelling». Бренд-історія споживачам потрібна, тому що люди не хочуть, щоб їм просто щось продавали. Вони хочуть, щоб компанії взаємодіяли з ними, прагнули задовольнити їхні інтереси й цікавість.
Метод трьох стільців Волта Діснея
На сторінках нашого блогу ми вже писали про один із методів, який використовував у своїй практиці Волт Дісней. Вашій увазі пропонується ще один цікавий і оригінальний підхід оцінювання ідеї від непересічного американського бізнесмена…
Як спонукати клієнтів рекомендувати ваш бізнес
Як стверджує Рохіт Бгаргава (Rohit Bhargava) на сторінках блога Duct Tape Marketing, враження споживача від вашого бізнесу насправді практично не впливає на те, чи буде він рекомендувати вас своїм родичам, знайомим та друзям. Це може видатися нелогічним. Але якби це було так, тоді кожен, хто отримав позитивний досвід взаємодії з бізнесом, рекомендував би його своїм друзям. А цього, як бачимо, не трапляється.
Народження імені: Mercedes
Конструктор Готліб Даймлер у 1901-му році створив автомобіль по кресленнях, переданим йому одним із його давніх клієнтів, австрійським банкіром Емілем Желінеком, який був завзятим автогонщиком. Під псевдонімом “Мерседес” – так звали дочку гонщика: його дружина була іспанкою – автомобіль “Даймлер”, за кермом якого був Желінек, брав участь у перегонах у Ніцці й виграв їх. Те ж саме відбулося й на ралі в Монако.