Можливо, ви звертали увагу на те, що на офіційних фото iPhone та iPad, які робляться Apple, завжди на пристроях встановлено час 9:42 або 9:41? Це питання настільки турбувало фанатів компанії, що один із них (блогер за сумісництвом) все-таки достукався до Скота Форстала (Scott Forstall), віце-президента з питань програмного забезпечення Apple і отримав відповідь.
Десять недорогих способів заохотити співробітників
«Знаки уваги підлеглим іноді значать для людей і для справи більше, ніж премія», – стверджує Боб Нельсон (Bob Nelson), власник консалтингової компанії в Сан-Дієго й автор бестселера «1001 спосіб заохотити працівника» (1001 Ways to Reward Employees), тираж якого додруковується вже в 51-й раз.
Швидкі та ефективні способи створення довіри в компанії
Відсутність довіри в команді, яка працює в одній корпорації/команді/бізнесі, може мати безліч негативних наслідків, серед яких: підвищена конфліктність, відсутність ентузіазму, уникнення відповідальності та байдужість до результатів. Саме тому Стівен Чонг (Stephen Chong), професійний наставник та промовець, а також автор, який фокусується на розвитку “людських навичок” розповідає про чотири ефективні способи створення та підтримки довіри в компанії, на сторінках Australian Anthill.
Притча: Старання клієнтів
– Учитель, – сказав одного разу учень, – у підлеглих мені продавців часто виникає ситуація, коли вони не можуть відмовитися від роботи з клієнтом, який приносить й їм, і підприємству зовсім небагато грошей, але вимагає більших витрат часу та сил. Як мені переконати їх зробити це і як допомогти їм на це зважитися?
Перш, ніж продати послугу у сфері бізнес-консалтингу…
Дуже часто, намагаючись продати послугу у сфері бізнес-консалтингу, компанії (а точніше люди, які відповідають за продаж) натикаються на так званих “охоронців брами”. Це можуть бути секретарі, представники HR-відділу чи просто люди, відповідальні за пошук ділових пропозицій. Їхнє завдання – не пропустити вас до головної людини в компанії, яка приймає всі рішення. І іноді, намагаючись не втратити потенційну угоду – ви погоджуєтесь на їхні умови. Втім, на думку відомого консультанта-практика, автора книг та доповідача на численних конференціях Алана Вейса (Alan Weiss) – це абсолютно неправильний підхід.
Кілька ідей для «автоматичного» бізнесу
Що можна купити у вуличному автоматі? Різні дрібниці: жувальну гумку, пляшку Coca-Cola, каву тощо. А як щодо, наприклад, кросівок? Чи дешевих мобільних телефонів? А може вам кортить смачно і швидко поїсти? Як не дивно, виявляється, що вендінг-машини і тут стануть у нагоді.
Який тип мотивації оберете ви?
Кожна людина має свою власну мотивацію, а частіше – комбінацію двох типів мотивації, переконаний Джаред Александров (Jarred Alexandrov), один з авторів блога Untemplater. Один із цих типів він називає “мотивацією виживання” а інший – “емоційною мотивацією”.
«Фактор сміху» – найкращий показник здоров’я компанії
Сьогодні, у день сміху, думаю, цілком доречно задати нашим шановним відвідувачам таке цікаве запитання: Чи часто в офісі вашої компанії можна почути сміх? Якщо відповідь негативна – це привід для занепокоєння, причому турбуватися, у першу чергу, потрібно вашому керівництву. “Між відсутністю сміху й обмеженим впливом лідерів колективу існує безсумнівний зв’язок”, – вважає Джозеф Гренні (Joseph Grenny), президент тренінгової компанії VitalSmarts, що спеціалізується на питаннях лідерства, та один зі співавторів книги Crucial Confrontations.
Дозвольте людям просувати вас!
Чи можливо суттєво підвищити присутність вашого бренду на ринку за дуже короткий час? “Безперечно!” – переконаний Ден Шоубел (Dan Schawbel), про що він пише на сторінках блога Duct Tape Marketing. Основна причина – вірусна природа Інтернету, коли всього один вдалий відео-ролик може перетворитися на десятки відгуків у блогах, сотні постів у Твіттері та всього за один день вилитися у передову публікацію в одному із популярних журналів, який читають десятки тисяч людей.
«Джем» або Нестандартне мислення
Головною проблемою, з якою зіштовхуються сьогодні лідери підприємництва, є створення стійких бізнес-концепцій і стратегій, що не піддаються копіюванню, з урахуванням необхідності проявляти реактивність, – стверджують автори книги “Сценарне планування” Матс Ліндгрен і Ханс Бандхольд. Спільна джазова імпровізація («джем») є чудовою метафорою, щоб показати, яка поведінка необхідна організації для досягнення цієї мети.
