Запитайте у дитини, що вона хоче, морозиво чи шоколадку. І як правило отримаєте цілком логічну відповідь – і те, й інше! І хоча дорослі люди навчаються з часом приховувати свої бажання – все ж таки мислять вони подібними категоріями. Вони не хочуть стикатися з недоліками своїх виборів. Вони хочуть дешевше і найкраще: машини, які не забруднюють середовище; більше кредитів і менше відсотків; більше прибутку і менше ризику; більше вільного часу і більше грошей.
Не дай себе обдурити або 10 ознак фінансових пірамід
Чи доводилося вам мати справу із шахраями? Риторичне питання… Певнен, що кожний із нас (і не одноразово) зустрічався з різного роду обманом, при якому частина (сподіваюся – не найбільша) ваших чесно зароблених грошей містичним чином перекочовувала в кишені новоявлених Остапів Бендерів. Зараз, напевно, один із найбільш сприятливих моментів для створення шахрайських бізнес-структур. Всі вони, як правило, мають явні ознаки фінансових пірамід.
Брендінг – марна трата вашого часу?
Ліла Косгрув (Leela Cosgrove), управляючий директор Business Writers Anonymous, на сторінках журналу Anthill розповідає, чому брендінг, на її думку – це марна трата часу та зусиль компанії. “Я багато років працювала у високоприбутковому бізнесі, перш ніж задумалася про хоча б якийсь брендінг. Добре, якщо у компанії є бренд – але це зовсім не обов’язковий елемент. І якщо хтось намагається переконати вас у протилежному – значить він хоче “продати вам лого”, – пояснює Ліла.
Народження імені: Kodak
Джордж Істмен одним із перших усвідомив, яке майбутнє у фотографії. У 1887-му році він створив свій перший фотоапарат. Цей апарат знімав ще на фотопластини, але він уже був переносним і тим, що сам фокусується. Він дозволяв робити 100 знімків круглої форми діаметром 63 мм. Як тільки місця для кадрів на пластині не залишалося, весь фотоапарат відсилали назад на завод, де робітники виймали пластину, друкували знімки, вставляли у фотоапарат нову пластину й усе разом відправляли замовникові.
Багатозадачність – міф, який шкодить ефективності
А ви користуєтесь списками планів на день? Чи використовуєте ви “to do” листи, чи вже давно відмовились від них, як від застарілої практики? Останні дослідження показують, що, можливо, настав час дати новий шанс покроковому підходу до виконання роботи, стверджують автори Management-Issues.
Притча: Перевірено на практиці
Якось Мулла Насреддін прочитав в одній книзі, що якщо в людини вузький лоб, а довжина бороди більше двох кулаків, то ця людина – дурень. Він подивився в дзеркало й побачив, що лоб у нього дійсно маленький. Потім взяв у кулак бороду й виявив, що вона значно довша, ніж треба.
7 способів «виставити» ваш бізнес більшим, ніж він є насправді
Журнал Anthill пропонує своїм читачам цікавий перелік способів “штучного збільшення” вашого бізнесу. Якщо придивитися уважніше – можна помітити, як багато українських компаній успішно користуються хоча б частиною з них. Тому, якщо навіть ви не плануєте брати на озброєння ці методи, то про них варто знати принаймні для того, щоб мати уявлення з якими компаніями ви насправді ведете бізнес.
IDEO: Мудрий хаос та анархічне управління
Журнал Fast Company називає IDEO «найтитулованішою у світі фірмою дизайну нових продуктів». Каліфорнійська компанія за замовленнями організацій зі всього світу створила дизайн більше 5 тис. різних продуктів, включаючи першу комп’ютерну мишку для Apple, ноутбук для NEC, Palm V для Palm, та інші найрізноманітніші продукти – від дитячих зубних щіток і рибальських наборів до спеціальних пластикових пляшок для велосипедистів та офісних меблів. Як же цій компанії вдається створювати інноваційні продукти так ефективно, легко й натхненно?
Соціальні медіа як важіль бізнесу: як робити це правильно?
Зміни в характері діяльності користувачів Інтернету карколомні – революція Web 2.0 відбулася. Але як може бізнес реально скористуватися новими соціальними засобами? Адже йдеться про дуже незвичний і непередбачливий спосіб відносин із клієнтами. Тому особливо повчальним прикладом є те, як саме такі відомі бренди як Ford успішно використовують соціальні медіа.
Головна нагорода за досягнення цілі у грі під назвою «бізнес» – наступна ціль
Галина Смолякова, президент компанії BusinessForward, ділиться з читачами цікавою історією: коли їй було 18 років, вона дуже сильно хотіла об’їхати світ, щоб заробити грошей. А коли в 33 роки вона побувала всюди, де хотіла, заробивши при цьому величезну кількість грошей – у неї почалася депресія. Так трапляється завжди, коли людина досягає поставленої цілі, а нової мети не з’являється. Так само і в бізнесі завжди повинна бути мета! Бо що таке розвиток, як не спроба, досягнувши поставленої цілі, стати на сходинку вище.