У Сакраменто той, хто заощадив більше електроенергії в порівнянні із сусідами, одержує рахунок за комунальні послуги з усміхненою пичкою (або із двома, якщо витратив набагато менше інших). Цей прийом дозволив скоротити споживання енергії, і тепер його перейняли в Чикаго, Сіетлі та ще у восьми інших містах США. Люди стали витрачати менше енергії заради самоповаги: “пичка” підтверджує, що вони піклуються про навколишнє середовище більше, ніж сусіди.
Чому продавцям буває складно «прислухатися» до клієнта
Цікава стаття була нещодавно опублікована у блозі Михайла Графського – бізнес-тренера та спеціаліста з продажу. Виявляється, багато продавців звикли думати про свій товар, проектуючи власні критерії вибору на всіх своїх клієнтів.
Казки нового часу
Недавно у нашому блозі було розміщено добірку, де розповідається про компанії, які придумують історії й легенди про свої товари та послуги. Однак багато компаній, замість того щоб самим розповідати клієнтам казки, допомагають їм придумувати власні історії й доносити їх до інших споживачів. Як результат – стрімке зростання популярності й продажів.
Широченна продуктова лінійка: Добре чи погано?
Що більший вибір ви даєте своїм клієнтам, то менша ймовірність, що вони придбають у вас продукт. На перший погляд це твердження може видатися нелогічним. Але, якщо проаналізувати поведінку багатьох провідних світових компаній – то стає очевидним, що часто вибір не робить споживача щасливим, а навпаки – заплутує його.
Принцип «антибренда» від Марка Ньюсона
Коли австралійський підприємець Марк Ньюсон уперше презентував власні моделі предметів інтер’єру в Європі, імениті французькі та італійські колеги його висміювали. Слід зазначити, європейські конкуренти глузували з Марка Ньюсона небезпідставно.
«Київстар» та «Білайн» тепер одне і те ж?
Вчорашній день виявився багатим на події у світі українських телекомунікацій. Норвезький концерн Telenor і російська “Альфа-груп” після багаторічного конфлікту домовилися про злиття активів. Для більшості пересічних користувачів назви цих компаній нічого не говорять. Проте, якщо вдатися до аналізу їх активів, то для України це об’єднання по суті означає злиття двох потужних телекомунікаційних брендів: “Київстар” (чиїм основним акціонером є Telenor) та “Білайн” (який належить до телекомунікаційних активів Альфа-груп).
Притча: Найкращий бізнес
Одного разу учень запитав Учителя:
– Учитель, який бізнес найкращий?
– Для чого? – запитав Учитель. – Для того, щоб ним займатися? Для того, щоб піти працювати в компанію, що ним займається? Чи для того, щоб просто вкласти в нього гроші?
Читати далі →7 принципів ефективної реструктуризації
Існує доволі висока ймовірність, що вам доведеться змінювати внутрішню структуру своєї компанії у відповідь на світову економічну кризу. Більше того, якщо ви хочете далі існувати і процвітати на ринку – то існує 100% ймовірність потреби у змінах, навіть якщо ніякої кризи немає. Автори Роджер Перрі (Roger Perry), генеральний директор, та Девід Енджел (David Engel), консультант компанії The Bevington Group, діляться сімома принципами успішної реструктуризації на сторінках журналу Anthill.
Гігантський стрибок заробітної плати від Генрі Форда
Завжди роби більше, ніж обіцяв. Це один із простих принципів, яких дотримувались титани бізнесу, стверджує Річард Тедлоу (Richard S. Tedlow), професор Harvard Business School, один з авторів книги “Дієве лідерство”. Яскравою ілюстрацією втілення цього принципу є наступна історія.
Ключова компетенція менеджера
Сумно визнавати, але більшість людей, які займають управлінські посади, насправді не пристосовані вести інших людей. Більшість із них навіть не здогадується, що навички спеціаліста у будь-якій професійній сфері і менеджера відрізняються не просто сильно, а докорінно. Можна навіть сказати, що це зовсім різні навички.