Найпростішою, і водночас – найдієвшою кар’єрною порадою ділиться в журналі CEO Refresher Майкл Волькенспренг (Michael Wolkensperg), керівник та експерт з розвитку лідерства, з 32-річним досвідом у консалтингу. Порада звучить так: “турбуйтесь про те, про що турбується ваш керівник”.
Телефонний шопінг
Коли в одному з 165-ти магазинів Guitar Center, великої американської роздрібної мережі музичних інструментів, дзвонить телефон, продавці повинні підняти трубку до четвертого дзвінка, особливо якщо їхній менеджер відлучився на одну з мотиваційних програм. А все тому, що в компанії прийнято ритуал під назвою «телефонний шопінг».
Кінець брендінгу?
У гонитві за ідеальним дизайном для бізнесу, найкращим візуальним відображенням бренду компанії ми нерідко забуваємо про те, що лежить в основі будь-яких візуальних рішень і складає саму суть бренду та його характер. Джулі Куккі (Julie Cucchi) у виданні The CEO Refresher застерігає від прямолінійного ототожнення бренду і лого.
Що спільного між хорошим клієнтом та собакою?
Автор блога Powerful Customer Lifecycle Marketing Strategies пропонує чудову книгу, яка пояснює, як перетворити звичайних споживачів на лояльних та відданих клієнтів. Книга має доволі оригінальну назву: “Я люблю вас більше, ніж собака” (I Love You More Than my Dog). Зате вона повністю розкриває ідею, яка лежить в основі цього поста.
Кілька способів заробити на медичних сервісах
Нікому не хочеться хворіти. Особливо зараз, коли до традиційної епідемії додається ще й інформаційна істерія. Звичайно ж, це доставляє масу неприємностей і турбот. У першу чергу важко знайти кваліфікованого лікаря, а ще складніше потрапити до нього на прийом. Але винахідники світу цього не сплять. Вони зрозуміли, що надавати медичні послуги сьогодні можна за допомогою web 2.0, причому так, щоб це приносило клієнтові задоволення.
Клієнт завжди правий… якщо це правильний клієнт
“Не розмовляйте під час трансляції фільму, або ми спустимо вас по сходах головою вниз”. Саме такий напис прикрашає вхід до кінотеатру Alamo Drafthouse у Остіні, Техас. Одного разу, під час трансляції кінострічки, на яку за дивним збігом обставин прийшов сам засновник кінотеатру Тім Ліга (Tim League), трапилася дивна історія.
Губна помада або краватка: виберіть свій індикатор
Якось власник Estee Lauder Леонард Лаудер помітив, що в часи криз різко зростають продажі губної помади: бажання бути привабливими жінкам доводиться задовольняти малими коштами. Так з’явився… “індекс губної помади”.
Хороший бос – поганий бос: У кого краще вчитися?
Ніхто не любить поганих керівників. І це зовсім не дивно. Проте, не виключено, що користь від них все ж набагато більша, ніж прийнято вважати. Боб Саттон (Bob Sutton), автор однойменного блога ділиться деякими своїми спостереженнями стосовно цього питання.
Притча: Професор для школи

Одного разу Вчитель разом із декількома учнями відвідав лекцію, що його цікавила, у місцевому університеті. По закінченні лекції учні запитали Вчителя:
– Що Ви скажете про цього професора, Учитель? Чи сподобалося Вам те, як він володіє матеріалом й як пояснює його?
Читати далі →Десять заповідей інноваційності
В одному зі своїх нещодавніх виступів відомий американський інвестор і блогер Гай Кавасакі (Guy Kawasaki) розглядав питання про «Мистецтво інновацій» і сформулював своєрідний маніфест з десяти пунктів про те, як створюється щось дійсно цінне для споживачів. Деякі з цих порад стосуються відомих речей, але деякі – досить несподівані.
