В одній із попередніх статей, опублікованих в блозі, йшлося про три способи позитивно вразити свого керівника. Сьогодні хотілося б змістити акценти і поміркувати про те, яким же чином керівники можуть позитивно вразити своїх підлеглих.
Недовіра до брендів: причини і наслідки
Скільки споживачів зараз довіряють брендам та інформації, що вони пропонують? За деякими дослідженнями таких споживачів набереться не більше 20%. Що ж компанії роблять не так, у чому причина такого ставлення споживачів до брендів? Можливі причини негативного ставлення переважної більшості споживачів до брендів називає Джо Пуліцці (Joe Pulizzi) у своїй книзі “Сім контентних стратегій для побудови довіри” (Seven Content Strategies to Build Trust).
Чи легко знайти талановитих працівників? Ще один кризовий міф!
Продовжуючи тему, підняту у статті про вимушену лояльність, сьогодні мені б хотілося поміркувати про ще один доволі розповсюджений міф, який виник внаслідок кризи. Звучить він приблизно так: “Під час кризи знайти «вільних» талановитих співробітників на ринку набагато простіше, ніж у часи процвітання. Та й коштують вони набагато дешевше!”
Оцініть, наскільки ви відповідаєте культурі своєї компанії
Серед топ-менеджменту останнім часом спостерігається висока плинність. Навіть талановиті й успішні менеджери, здається, отримують все більше приводів для того, щоб іти з компаній. Причина найчастіше криється не в
непрофесійності, а в чомусь ширшому, у сфері бізнес-культури. Відомий бізнес-автор Маршал Голдсміт (Marshall Goldsmith) провів інтерв’ю, спеціально присвячене цьому питанню, з Нетом Стоддартом (Nat Stoddard) та Клер Вайкофф (Claire Wyckoff), авторами книги “Правильний лідер: обрання керівників, які підходять” (The Right Leader: Selecting Executives that Fit)
«Вимушена» лояльність… Чим вона загрожує роботодавцю?
Неймовірно цікавими результатами дослідження в Україні нещодавно поділилася міжнародна компанія Hudson, яка вважається провідним експертом із питань підбору ключового персоналу середньої та вищої ланки. Хоча, якщо задуматися, висновки дослідження виглядають цілком логічними. Виявляється, твердження про те, що під час кризи співробітники стають більш лояльними до роботодавця – хибне.
Як позбутися співробітників: рецепт Google
Під час кризи багато компаній вдаються до найпоширенішої техніки скорочення витрат – звільнення неключового персоналу. Але робиться це, прямо скажемо, не завжди обґрунтовано й далеко не завжди коректно. Можливо цим компаніям стане у нагоді підхід Google, який, схоже, знову готовий запропонувати щось інноваційне.
Три способи позитивно вразити свого керівника
Незалежно від того, працюєте ви заради підвищення, просування по кар’єрній драбині, чи ваша совість просто не дозволяє вам чинити інакше – вочевидь вам доводилося чути від свого керівника приємні слова: “Хороша робота!” Якщо так, ви вже зробили перший крок до того, щоб позитивно вразити свого керівника. І насправді – тут немає нічого надзвичайного чи магічного. Як стверджують автори журналу Management Issues, найкращий спосіб здобути прихильність керівника – зробити його життя простішим.
Зраджуйте своїм ідеям!
В умовах гіперкомунікації та інформаційного вибуху, які нас супроводжують, нові й проривні ідеї стають відомими нам зі все зростаючою швидкістю. Застиглі способи мислення, за які ми схильні триматися, можуть реально стати на перешкоді інноваційним проривам. Еймбер Наслунд (Amber Naslund) закликає бути більш динамічними у роботі з бізнес-ідеями.
Schlitz: «геніальна» стратегія боротьби проти конкурента
У 1970-х роках марка пива Schlitz була на другому місці в США за популярністю. Вона уступала тільки Budweiser, що захопила лідерство в 1957-му році. Справи йшли непогано, поки в 1976-му році глава пивоварної компанії Роберт Юйхлейн не придумав “геніальну” стратегію боротьби проти конкурента.
Чи достатньо інноваційності у вашому бізнесі?
Директор British Business Angels Association щорічно отримує близько 800 пропозицій від підприємців, які прагнуть вдихнути життя у нову ідею. За різними прогнозами цього року їх кількість може сягнути 1200. Це просто вражає! Адже свідчить про те, що інновації та підприємництво продовжують розвиватися, а люди, які внаслідок кризи, можливо, залишилися без основної роботи, не падають духом і знаходять нове застосування своїм ідеям, стверджує один зі співавторів блогу Sterling Performance Річард Янг (Richard Young).