Іноді здається, що Стівен Кові та Со (діти, внуки, інші родичі) перетворилися на таке собі маленьке підприємство для продукування «7 звичок для всіх». Після оригінальних «7 звичок високоефективних людей» з’явилися «7 звичок високоефективних родин», ба навіть «7 звичок високоефективних підлітків». Здається жодна цільова аудиторія не зможе обійтися без 7 звичок. Стівен видав навіть окрему книгу з назвою «8-ма звичка» (єдина з перекладених українською книг пана Кові).
Кілька способів підлестити клієнтові
Загальновідомо, що ринок доволі завзято рухається у бік кастомізації товарів. Усе, що може бути зроблене за замовленням і за особистими забаганками перевазі клієнта, повинне бути зроблене, тому що такі товари продаються найкраще.
Як «електронне врядування» може допомогти подолати корупцію?
Корупція гальмує подальший розвиток України. Купи грошей, які країна заробляє тяжкою працею, не доходять за призначенням, губляться на шляху, тобто не працюють. Вже стало поганою традицією цинічно глузувати над цим фактом, який далеко не обов’язково повинен мати місце. Але які кроки можуть якщо не подолати це явище, то принаймні зробити корупцію відносно невигідною?
Мільйони під ногами?
Я багато разів ловив себе на думці, що ідеї, які приносять гроші, настільки прості, що буквально лежать під ногами. Якось Олександр Реп’єв, відомий російський маркетолог, зазначив, що іноді перш ніж замовляти дорогу рекламну кампанію треба звернути увагу, чи почистили лід на сходах у ваш офіс. Інакше клієнти, які кинуться за вашим товаром у результаті реклами, розіб’ють собі лоби.
Пробники – найкращий спосіб отримати нових клієнтів
Дивовижно, як часто жадібність не дає змоги бізнесу отримувати додаткові прибутки. Адже якщо власник сам вірить в те, що його продукт вартий своєї ціни (або, що набагато краще – має для споживача вищу цінність, ніж встановлена на нього вартість) – тоді єдина причина, через яку потенційний клієнт ще не несе йому гроші – його необізнаність. Споживач сам не знає, що втрачає. Але варто лише йому показати це (дати безкоштовно або за якусь смішну ціну) – як потенційний клієнт перетвориться у реального і стане лояльним споживачем на довгі роки.
Як реагувати, коли про ваш бренд пишуть в онлайні
Метт Родс, керівник клієнтської групи Freshnetworks, у корпоративному блозі зачіпає два питання, які дуже часто ігноруються при розмові з клієнтами про їхню присутність в Інтернеті та використання соціальних медіа.
Як економити за допомогою e-learning?
Чи є щось у аудиторних заняттях таке, що не можна було б замінити сучасними засобами синхронного електронного навчання? Зараз, у епоху Web 2.0, багато таких інструментів безкоштовні, або користування ними недороге. Однак проблема в тому, що ми не встигаємо за прискореним розвитком цих засобів і часто-густо просто не знаємо про них.
Команда Management.com.ua здобула перемогу на турнірі “Що? Де? Коли? для управлінців”!
У середу 4-го лютого відбувся вже другий щорічний турнір “Що? Де? Коли? для управлінців”, організований інтернет-проектом Innovations.com.ua. Якщо ви пам’ятаєте – минулого разу команді “Management.com.ua” вдалося посісти третє місце у змаганні. Цього ж разу результат виявився ще більш вражаючим: у напруженій боротьбі, йдучи “нога в ногу” з найближчим переслідувачем (командою “S.H.A.” (Голден Телеком)), команді Management.com.ua таки вдалося здобути перемогу.
Звільнити чи залишити. Завдання з трьома невідомими
Дуже часто по телевізору і в Інтернеті зустрічаються фрази типу “криза розставить все по місцях – нероби, ліниві та інший офісний планктон будуть звільнені/скорочені”. Але чи так все просто, як здається?
Пропоную відповісти на це питання кожному самостійно. Задача, яку слід вирішити, проста і складна водночас. Із 3-х співробітників, які працюють, треба скоротити лише одного – це просто. Але кого саме – це важко.
Умови задачі читайте в цьому пості. Мені дійсно дуже цікаво, кого оберете Ви.
Читати далі →Вантажівка без вітрового скла або Компанії на роздоріжжі
Сігурд Рінд (Sigurd Rinde), незалежний європейський експерт із маркетингу, в одній зі своїх заміток досить цікаво й образно описав систему обліку і процес управління компанією в наш неспокійний час. Отже, приємних, а головне – корисних, вам асоціацій.