Як ми вивчаємо рідну мову в дитинстві? Як ми насправді вдосконалюємо рівень професійних знань і навичок? Спостерігаючи за людьми, які роблять це добре і спілкуючись із ними. Більшість найважливіших і дійсно потрібних знань та вмінь ми засвоюємо неформально, без жодних курсів, сертифікатів і оцінок, але постійно і “в процесі”.
Правила особистої ефективності під час кризи
Якщо ви бачите людину, управлінця, який у період кризи посміхається, – напевне він щось знає. Наприклад, що буде потім, після кризи, або що буде саме з ним. А, можливо, у нього є сценарії А-В-С та він, спостерігаючи за ситуацією, визначає який саме сценарій має місце.
Кнопка на 300 мільйонів доларів
“Складно уявити простішу форму замовлення товару: два поля, дві кнопки і одне посилання. Але, як виявилось, саме ця форма була перешкодою, яка не давала клієнтам змоги купувати товари в одному великому інтернет-магазині на суму приблизно 300 мільйонів доларів. Найгіршим же у всій цій історії виявилось те, що самі дизайнери сайту навіть не здогадувалися, що з цією формою були проблеми”, – ділиться своїми враженнями Джаред Спул (Jared Spool) автор блога User Interface Engineering, який і сам займається розробкою користувацьких інтерфейсів в Інтернеті.
Працюю заради права першої ночі
У професії видавця є свої переваги – він має можливість читати твори або матеріали раніше, аніж “звичайний” читач. Ця “перша ніч” іноді буває надзвичайно солодкою. Так як сьогодні – я читаю російський переклад книги Оренії Яффе-Янаї “Every Person Has A Path” – поки що не буду розкривати інтригу російської називи – і ловлю кайф.
Найпровокаційніші прогнози на 2009 рік
Робити прогнози – невдячна справа. Особливо в епохи великих змін. Прогнози часто не збуваються тому, що люди, дізнавшись про негативне “пророцтво”, можуть докласти зусиль для того, щоб воно не справдилося, а позитивні прогнози можуть не враховувати багатьох “підводних каменів” сучасного бізнесу та технологій. Але тим не менше, нас усіх цікавлять тренди. Роблячи прогноз, ми фіксуємо і свої очікування від майбутнього, і своє розуміння нинішніх світових тенденцій.
10 антипорад власникам малого бізнесу в Україні в 2009 році
Мені дуже сподобалась стаття, в якій йде мова про рекомендації для підприємців від Гая Кавасакі. Дуже цікаво. Уявив собі, як ці поради будуть використовуватися в Україні, і вирішив скласти свій, більш адаптований список.
У мене вийшло, що деякі з моїх порад, десь в США чи Європі, не підійдуть. Втім, як і в Україні 🙂
Читати далі →Інженерія бізнес-рішень зменшить ймовірність криз у майбутньому
Сутність фінансово-економічної кризи, яка крокує світом, у тому, що десь у бізнесі, у фінансових схемах і технологіях сидять неправильні речі. Аналітики говорять, що в фінансовій системі критично велика доля неправильних кредитів, неправильні схеми фінансування.
Прогноз-2009 у сфері інтернет-маркетингу і просування веб-сайтів
Цього року обов’язково відбудуться масові зміни в структурі бізнесу в усьому світі, однак, незважаючи на нинішній економічний клімат, для Всесвітньої мережі в цілому прогнозуються високі темпи економічного росту й серйозні інвестиції. Компанії починають усвідомлювати істинну цінність присутності в Інтернеті і стають усе більш обізнаними про ефективність і високу рентабельність налагодження контактів шляхом розробки власного персонального бренда своєї веб-системи. Саме це стверджують в агентстві Jorn and Price Marketing, яке опублікувало першу десятку прогнозів у сфері інтернет-маркетингу і просування веб-сайтів на 2009-ий рік.
Як зробити навчання ефективнішим?
Закінчення школи зазвичай не означає закінчення навчання. Можна з певністю стверджувати, що засвоєння людиною різноманітних знань та навичок продовжується до кінця її життя. Нижче наведено кілька несподіваних порад, опублікованих вперше на сайті About.com, які допоможуть зробити навчання більш ефективним.
Метод Кепнера-Трего (К-Т)
Нещодавно увазі наших шановних читачів було представлено модель “сміттєвого кошика” – модель прийняття рішень в організації, яка була вперше описана американським професором Джеймсом Марчем. Але одну з найбільш відомих і корисних моделей прийняття рішень запропонували Чарлз Х. Кепнер і Бенджамін Трего.