Чи може криза викликати сміх?

Чи може криза викликати сміх?Фінансова криза поступово перетворюється на певну субкультутру. Про неї говорять, пишуть, сперечаються, з неї глузують та надсміхаються. Анекдоти – найбільш позитивний прояв кризи. Схоже, що почуттю гумору криза не загрожує. І це тішить. Якщо Ви вмієте сміятися над своїми проблемами – то це означає, що ви їх не боїтеся. Це дуже важливе вміння.

Читати далі →

Бренд: мій погляд на стереотипи

Бренд, мій погляд на стереотипиДемпінг – політика кволого та бездарного підприємця…

Креативність – що це? Як і хто її визначає? (“вау” та “ого” не враховується). Яка користь від креативності?..

Фокус-групи (глибинні опитування) – деякі маркетингові компаніі вважають данний метод дослідження основним, та навіть на ньому будують стратегію виходу бренда на этапі його створення або ребрендінгу…

Споживач – хто це? Ви скажете: чоловік, 25-45 років, середнього достатку… А якщо…

Стереотипи – на моє глибоке переконання, стереотипи та “правила” в маркетингу – це єдине, що стримує ринки від диктатури монополій…

Читати далі →

Чим здивує нас Китай у 2009-му

Чим здивує нас Китай у 2009-муКитай давно перетворився на центр уваги світової спільноти. Ярлик “Зроблено в Китаї” поволі перестає бути ознакою низької якості. Та користувачеві особливо й нікуди діватися – адже такий ярлик можна побачити на кожному другому товарі, продукті чи виробі. А буквально нещодавно журнал McKinsey Quarterly опублікував ще декілька аспектів, якими може здивувати нас Китай вже у найближчому майбутньому.

Читати далі →

Притча: Підвищ ціну

Притча: Підвищ цінуОдного разу учень запитав:

– Учитель, мій конкурент знизив ціну на десять відсотків. У мене на чверть упали продажі. Що мені робити?

– Підвищ ціну, – сказав Учитель.

Читати далі →

Ідеї бізнесу від Джейсона Фріда

Ідеї бізнесу від Джейсона Фріда (Jason Fried)Джейсон Фрід (Jason Fried), співзасновник компанії 37signals виступив на конференції Business of Software, на якій поділився власними ідеями бізнесу. Унікальність Джейсона полягає в тому, що більшість з його ідей цілковито суперечать так званим “аксіомам” бізнесу. Але, попри це, 37signals зуміла досягнути успіху і сьогодні непогано почуває себе у вибраній ніші, пишуть у блозі SellMe.

Читати далі →

Друкер і бізнес-визначення

Друкер і бізнес-визначенняЯк відомо, Пітер Друкер (Peter Druker), найповажніший бізнес-стратег і візіонер, якого тепер називають не інакше як “батько менеджменту”, полюбляв прості визначення відомих термінів. Кеннет Маковскі (Kenneth D. Makovsky), президент компанії Makovsky + Company, у своєму блозі виклав декілька таких цікавих (а іноді – провокативних) визначень-пояснень бізнес-термінів, які він знайшов у книгах Друкера.

Читати далі →

Технології – критичний аспект роботи молодшого покоління

Технології - критичний аспект роботи молодшого поколінняВони виростали, завжди маючи доступ до інтернету та мобільного зв’язку. Тому не дивно, що молодші співробітники почувають себе не надто комфортно, коли на робочому місці хтось змушує відмовитися від мобільного зв’язку, соціальних мереж, сервісів миттєвих повідомлень, тощо. Іноді, навіть одного цього факту достатньо, щоб працівник серйозно задумався над можливістю зміни компанії, пише Management Issuses.

Читати далі →

Нетривіальне рішення

Нетривіальне рішенняБагато процвітаючих нині компаній у свій час запозичили ідеї й підходи компаній з інших галузей. І це, в принципі, не дивно. Але іноді такі запозичені рішення настільки нестандартні, що сприймаються багатьма просто як маячня.

Читати далі →

10 ознак того, що ви нікого не надихаєте як керівник

10 ознак того, що ви нікого не надихаєте як керівникРазом із падінням робочої моралі на фінансових ринках та непевності щодо економічної ситуації у світі – настав час керівникам компаній ще раз замислитися, наскільки хорошими управлінцями вони є, переконані у Business Week. Звісно, перш ніж ви зможете стати справжнім лідером, вам слід позбавитися тих якостей, які не можуть викликати у підлеглих жодного іншого почуття, окрім відрази.

Читати далі →

Послуги для клієнта, який жадає легкого життя

Послуги для клієнта, який жадає легкого життяІноді клієнт буде вам вдячний (не просто скаже “дякую”, але й заплатить) тільки за те, що ви переупакуєте обрані або вже придбані їм товари. Наприклад, компанія Vuru заробляє на тому, що продає денні дози вітамінів і мінералів, упаковані персонально для кожного клієнта.

Читати далі →