Якщо ви хочете, щоб потенційний споживач назавжди забув про ваш товар, як про страшний сон, то спробуйте притримуватися нижченаведених “порад” від професіоналів.
Як досягнути майстерності краху
Ніхто не любить “програвати”. Втім – це частина людської сутності. Іноді складається враження, що люди, які досягнули успіху, мають імунітет до поразок та провалів. А якщо уважніше дослідити історію становлення таких людей – можна звернути увагу, що вони помилялися анітрохи не менше, ніж будь-хто інший. Що було відмінним – то це їхнє ставлення до “поразок”.
Діти ставляться до брендів як до друзів
“Мамо, купи мені косметику Лореаль” – просить 5-літня дівчинка.
“Що!? Але ж ти ще зовсім маленька”.
“А в рекламі вони говорять, що я цього гідна…”
БЕЗКОШТОВНО! Але якою ціною?
Всі ми любимо “халяву”. Але інколи, в гонитві за безкоштовностями, ми приймаємо незважені рішення. Адже існує ціна, яку ми ніколи не будемо навіть порівнювати з іншими цінами. На відміну від інших цін, саме вона збуджує у нас бажання отримати цю річ. Інколи, вона змушує нас діяти неадекватно, затуманює нашу свідомість. І ця ціна… “безкоштовно”.
10 найгучніших проектів Уанет, що провалилися
Причиною невдачі інтернет-проекту майже завжди стає або відсутність чіткої стратегії розвитку в керівників проекту, або ж завищені очікування інвесторів, які потім змінюються розчаруваннями й, відповідно, відмовою від фінансування. Щоправда, у нас ніякого краху не було: українські домени закривалися тихо, тому витрачені на них кошти можна оцінити тільки побічно, пише газета “Діло”.
5 найбагатших людей всіх часів та народів
Хто найбагатша людина в історії людства? Біл Гейтс? Уорен Баффет? Ніхто не заперечує, що вони дуже і дуже багаті, але до справжніх багатіїв їм далеко. Найбагатшою людиною всіх часів та народів (вимірюючи статок у відсотках від національної економіки) був Джон Рокфеллер. Порівняно з його статками, Гейтс та Баффет виглядають жебраками.
Кілька уроків від Apple Store
У нашому блозі дуже багато постів присвячено компанії Google. І це не дивно. За кількістю інноваційних рішень, неординарних підходів до організації праці та управлінню з нею навряд чи зможе хтось зрівнятися. Однак є компанія, що працює у сфері високих технологій, якій має бути прикута не менша пильність з нашого боку. Звичайно ж, це компанія Apple.
Сервіс “на грані фантастики”, або Історія однієї покупки…
Громадяни розвинутих країн, які приїжджають до України, частенько відзначають дві особливості нашої держави: майже тотальну відсутність сервісу (не залежно ні від рівня компанії, ні від кількості грошей, які клієнт готовий потратити) і майже абсолютну аморфність людей, які готові продовжувати терпіти таку відсутність сервісу, а іноді – навіть відверте нахабсво з боку персоналу компаній, клієнтами яких вони є. Подали охололу страву в ресторані… – з ким не буває. Нечемно повелися на касі в банку… – вони ж також люди. Не провели належної консультації при виборі складного товару… – ну за всіма ж не встигнеш. Не виконали обіцянок, наданих під час придбання товару чи послуги… – ну може це востаннє і більше не повториться.
Народження імені: ESSO
Не може бути! 1 листопада 1972-го року Standard Oil Company, розташована в Нью-Джерсі, оголосила, що змінює свою назву, якій уже 90 років, на Exxon Corporation. Вона відмовляється від Esso, марки, відомої в усьому світі, на користь нової назви марки Exxon. Але якщо Esso вже більше 25-ти років має ім’я Exxon, чому ж у Франції все ще можна зустріти автозаправні станції Esso, пофарбовані в синій і червоний кольори?
Ви довіряєте йому? Він слухає Вас? Ви порекомендуєте його?
На ці питання про власного доктора пацієнтів просить відповісти нещодавно створений у Британії веб-сайт www.iwantgreatcare.org (дослівно: я-хочу-якісної-допомоги.org). Якби ми були британцями, ми могли б зайти на сайт і по кожному з трьох питань поставити своєму лікарю оцінку від 0 до 100 балів. А також знаходити лікаря з найкращими оцінками та відгуками. Щоправда, багато лікарів не тільки не розділяють ентузіазму щодо такого сайту, але й бурхливо проявляють обурення змішане з панікою.