Соціальні мережі: від вибухового розвитку до кризи

Соціальні мережі: від вибухового розвитку до кризиПро соціальні мережі зараз не пише тільки ледачий. І це не дивно. Надзвичайний ріст їхньої кількості та безліч інформації про них, буває, складно навіть переварити. Що ж, я, не дуже ледачий, теж трохи приєднаюся до даної тенденції, пропонуючи вашій увазі найбільш «смачні», з мого погляду, моменти.

Читати далі →

Результати четвертого етапу 1-го туру GMC-2008

GMC-2008Нещодавно нам стали відомі результати четвертого етапу першого туру Global Management Challenge 2008, якими поспішаємо поділитися із читачами Менеджмент@БЛОГа. Цього разу результати виявилися втішними для команд інтернет-порталу для управлінців Management.com.ua, адже обидвом учасникам вдалося потрапити на прохідні місця своїх груп (команда “Management.com.ua R(L)eaders” таки зуміла вийти на другу сходинку). Таким чином, напередодні останнього етапу вони опинилися у доволі вигідному становищі. А для того, щоб пройти до наступного кола змагання, їм залишилося тільки втримати свою позицію.

Читати далі →

Народження імені: Danone

Народження імені: DanoneНа початку минулого століття інститут Пастера зацікавився таким продуктом, як йогурт. Тільки не треба стверджувати, що столітні болгарські старці зобов’язані своїм довголіттям цьому самому йогурту! В 1919-му році іспанець Ісаак Карассо почав закуповувати в інституті Пастера молочнокислі ферменти для виробництва з них йогуртів, призначених для харчування малят, які страждають кишковими розладами.

Читати далі →

Результати третього етапу 1-го туру GMC-2008

GMC-2008Залишився позаду третій етап першого туру GMC-2008, а разом з ним і екватор першої частини змагання. Попереду учасників очікує лише два етапи, а після цього буде визначено двох переможців у кожній групі, які й увійдуть до наступного туру змагання. На разі лише одна команда від Management.com.ua впевнено тримається у прохідній частині групи. Йдеться, звісно ж, про “Creative Management.com.ua”, яка з часу попереднього етапу зуміла посилити свої позиції і дуже суттєво збільшити відрив від найближчого переслідувача.

Читати далі →

Хочете успішно пройти співбесіду? Навчіться… потискати руки!

Хочете успішно пройти співбесіду? Навчіться... потискати руки!Сьогодні вже нікого не здивуєш тим фактом, що перше враження має найбільше значення при проходженні робочого інтерв’ю. Втім, дослідження, проведене академіками університету Айови, розширило цю теорію твердженням, що найбільше значення під час співбесіди має не що інше, як рукостискання під час привітання інтерв’юера та кандидати на посаду, пише інтернет-видання Management Issues.

Читати далі →

Кому і навіщо потрібні псевдоіноземні бренди

Кому і навіщо потрібні псевдоіноземні брендиВідомо, що у свідомості людей певні країни асоціюються з конкретними видами продукції. Наприклад, ми знаємо, що найкращі автомобілі роблять в Німеччині, там само варять найкраще пиво, а найкраще вино виготовляють, звісно ж, у Франції. При виборі товару у звичайному супермаркеті, за умови доступної ціни, споживачі віддадуть перевагу італійським макаронам та бразильській каві. При цьому вони будуть готові віддати за іноземні товари більш високу суму, пише Biz Times.

Читати далі →

Притча: Одна година твого часу

Одна година твого часуЯкось один чоловік повернувся пізно додому з роботи, як завжди втомлений і засмиканий, і побачив, що у дверях його чекає п’ятирічний син.

– Тату, можна в тебе дещо запитати?

– Звичайно, що трапилося?

Читати далі →

Народження імені: Coca-Cola

Народження імені: Coca-ColaВзявши за основу рецепт французького лікарського вина “French Wine Cola” (“Французьке вино Кола”), аптекар з Атланти Джон Пембертон створив у 1886-му році нові ліки на основі речовин, що містяться в плодах коли та листях коки. Мікстура мала одночасно тонізуючу і болезаспокійливу дію. Назва була знайдена дуже швидко – Coca-Cola. Відвідувачам своєї аптеки Джон Пембертон безуспішно пропонував покуштувати охолоджену суміш, складену з рівних частин винайденої їм мікстури та простої води.

Читати далі →