Якось у дружньому колі один знатний синьйор, який славився як книголюб і цікавий оповідач, прийнявся з жаром доводити, що йому, нібито, не раз доводилося раніше жити в цьому світі.
Старт змагання Global Management Challenge 2008
Нарешті трапилося – сьогодні, 19 травня стартував перший тур змагання з менеджменту GMC-2008. Цього разу у грі беруть участь відразу дві команди від Management.com.ua: вже добре знайома нам “Creative Management.com.ua” та нова – “Management.com.ua R(L)eaders”. Саме ці дві команди протягом наступних 5 тижнів (які в ігровому часі перетворяться на 5 кварталів) прийматимуть управлінські рішення, спрямовані на розвиток компанії та підвищення вартості її акцій.
Вчимося бути цікавим клієнтом
99% матеріалів із маркетингу фокусується на прийомах та техніках продажу клієнтам. Майже ніхто не звертає уваги на те, що клієнти також можуть і навіть повинні “продавати” себе постачальникові, переконаний професор Гарвардського університету Джон Куелч (John Quelch), про що він і пише у статті, опублікованій у виданні Harvard Business School Working Knowledge.
Народження імені: AVON
Фірма AVON, яка виробляє косметику, стала відома тільки завдяки тому, що її агент обходив один за одним всі житлові будинки, пропонуючи свій товар. Засновник фірми Девід X. Мак-Конелль свою робочу діяльність почав у 16 років саме таким “обхідником”, щоправда, продавав він книги.
Скільки потрібно менеджерів на державній службі, щоб змінити країну?
Вже стало нормою бідкатися про те, що український державний апарат не справляється з виконанням навіть відносно простих завдань, і помітно відстає в ефективності порівняно з приватним сектором. За політичними перипетіями, боротьбою представників політичної еліти, на задній план відходить один важливий факт – у структурі державного аппарату, особливо на найвищих щаблях влади, повинні бути професійні менеджери.
Пацієнти хочуть інформації!
Що повинна зробити пацієнтові лікарня, щоб він припинив лікування у ній і звернувся до іншого закладу? Звичайно, погано лікувати його хворобу. Але це далеко не все! Виявляється, пацієнтам конче необхідно від лікарні не тільки саме лікування, але й інформація про нього. Необхідно настільки, що вони готові змінити через це місце лікування.
П’ять причин, через які люди змінюють роботу
Перелік причин, які змушують людей змінювати роботу з’явився на блозі Макса Крайнова, інвестора та віцепрезидента з розробки продуктів у Mobile Messenger. Цей документ був надісланий всім менеджерам компанії, у якій працює Макс.
А нас не змусять крякати, як качок?
Чи знаєте ви, що “Volvo – це машина для дідків”? Цю несподівану сторону відомого шведського бренду маркетологам компанії допоміг відкрити гіпнотизер. На звичайних фокус-групах споживачі справно повторювали мантру, вбиту в їхні бідні голови рекламними роликами: “Volvo – це безпека”. Однак з’ясувалося, що рекламні “довбання”, що здатні ефективно засмітити мозки покупців, набагато гірше проникають в їхню підсвідомість, пише журнал “Секрет фірми”.
Пристрасть та покликання
Останнім часом ми частенько стаємо свідками розмов про пристрасть та робоче покликання. Втім, багато з нас часто плутають ці два поняття. Відповідь на запитання, яка ж різниця між покликанням та пристрастю на робочому місці та що між ними спільного, дають в журналі Management Issues.
Підприємливість — шлях до нової охорони здоров’я в Україні
Українська охорона здоров’я – це сфера, де розмова про управлінські проблеми має особливу вагу. Менеджмент@Блог вирішує взяти участь у дискусіях про управління в цій специфічній галузі, до якої у різних ролях має відношення кожен з нас. Віднині на блозі розпочинається публікація дописів, пов’язаних із менеджментом в охороні здоров’я.