Про ефективні стилі лідерства було сказано і написано так багато, що мені не хочеться зайвий раз їх повторювати. Проте, ця стаття буде в чомусь дотичною до лідерства – у ній йтиметься про деякі ментальні пастки, якими поділилася одна з доповідачів Першого українського форуму маркетинг-директорів Тетяна Громова, тренер-консультант у сфері управлінських навичок. Такі пастки здатні знизити ефективність навіть найкращого топ-менеджера, а іноді – повністю звести на нуль всі його зусилля. Можливо, хтось із вас також стикався із подібними вадами характеру. Спробуймо розглянути їх більш детально, а можливо – навіть навчитися уникати.
Google Trends: аналізуй це
При розробці нових проектів і продуктів, визначенні сезонності попиту, вивченні різних соціальних факторів, ми часто зіштовхуємося з необхідністю збору й аналізу безлічі даних. І кожний з нас не відмовився б від простого, швидкого (бажано – безкоштовного) допоміжного інструмента. Найсмішніше те, що такий інструмент невгамовний Google уже давно створив – Google Trends.
Як подолати низьку ефективність співробітників
Кожен керівник хоча б раз стикався із низькою ефективністю співробітників. Найгірше те, що такі працівники негативно впливають на результативність компанії в цілому. Втім, інтернет-видання Management-issues.com пропонує кілька простих порад, які здатні допомогти впоратися зі „слабкими” працівниками.
Притча: Дороге навчання
Молодого, нещодавно призначеного менеджера компанії IBM, керівництво викликало на килим. Ще б пак! Він здійснив операцію, на якій фірма втратила щонайменше 10 мільйонів доларів. Коли співробітник зрозумів свою помилку, було вже запізно, гроші спливли.
Емоційне насильство в офісі
Що ви знаєте про боссінг, моббінг та буллінг? Виявляється, кожен із нас зіштовхувався з цими поняттями. Всі ці незвичні для нашого вуха і досить кумедні слова описують види психологічних агресій, що створюють нестерпну обстановку в офісі. Приниження і психологічне насильство створюють серйозну погрозу не тільки здоров’ю співробітників; для компанії вони обертаються відчутним зниженням ефективності та збільшенням текучки кадрів.
Працюйте над створенням стосунків, а не планів продажу
“Майже кожна компанія, з якою мені доводилося працювати, стверджувала, що у неї є стратегія підтримки її ключових стосунків. Але коли я прошу поділитися зі мною цією стратегією, то зазвичай бачу, що вона є не чим іншим, як планом продажу”, – розповідає автор блогу “Passion, People and Principles” Девід Майстер (David Maister).
Господь благословить ваш бренд!
“Господь благословляє ваш бренд!” – саме такими словами відкривається рекламно-християнський сайт Christvertising невідомого походження. Що це, тривалий жарт чи принципово новий підхід до реклами з фокусом на вищі сили?
Management.com.ua святкує 7-річчя
Ті читачі, які вже встигли побувати на головній сторінці Management.com.ua, безперечно звернули увагу, що нашому інтернет-порталові для управлінців сьогодні (14 березня) виповнюється 7 років.
Google придбав DoubleClick: особливості і прогнози
Google завершив угоду з придбання однієї з найстаріших рекламних інтернет-компаній DoubleClick. Як відомо, ця угода була оголошена ще 14-го квітня 2007-го року, але тільки 11 березня 2008-го року антимонопольні служби її ухвалили, повідомляє Хабрахабр із посиланням на агентство Reuters.
Що спільного між клієнтами та друзями?
Більшість клієнтів обирають постачальників професійних послуг так само, як вони обирають друзів, переконаний автор блогу „Passion, People and Principles” Девід Майстер (David Maister).