Люди, які зневірилися у економічній спроможності свого роботодавця, часто шукають додаткових способів заробітку, працюючи з дому. Видання CNNMoney.com пропонує кілька порад таким працівникам. А якщо Ви вважаєте такий спосіб цілком придатним для заробітку, можливо ці поради знадобляться й Вам…
Притча: Вогонь і три метелики
Якось три метелики побачили палаючу свічку і прийнялися міркувати про природу вогню. Одна, підлетівши до полум’я, повернулася й сказала:
– Вогонь світить.
Читати далі →Реальна робота у віртуальному світі
Рей Гіордано (Ray Giordano) зумів отримати керівну посаду у провідній харчовій компанії, видаючи себе за іншу людину. Ні, він не робив пластичної операції і не змінював колір волосся. Просто для пошуку роботи він використав віртуальну реальність, пише MSNBC.com.
Другий етап другого туру GMC-2007. Результати
Закінчився другий етап другого туру змагання “Global Management Challenge 2007”. На превеликий жаль, команді Creative Management.com.ua не вдалося покращити своїх результатів. Навіть навпаки – цього разу вони опинилися на четвертому місці у групі. І хоча вартість акцій їхньої віртуальної компанії порівняно із попереднім кварталом доволі суттєво зросла, все ж це не допомогло піднятися в рейтингу. А розрив між Creative Management.com.ua та її основними конкурентами – командою INTERPIPE PRIME – лише збільшився.
“Крадіжки” робочого часу у роботодавців
Всі ми, якщо казати відверто, частку робочого часу витрачаємо на речі, які з власне роботою аж ніяк не пов’язані. Хтось грає в ігри, хтось інтенсивно спілкується у чаті або в “асьці”, хтось піклується про регулярне поповнення своєї фотогалереї… Цей список можна довго продовжувати. І це, в принципі, нормально. Адже, наприклад, у Google кожен співробітник має 2 години у робочий день, які він може витрачати на власні потреби. Але, як кажуть, треба мати міру. Нещодавно служба Gallup провела опитування “крадіжок” робочого часу у роботодавців. Результати виявилися доволі несподіваними, пише Washington Profile.
У яких випадках краще забути про гордість?
Якими б експертами та професіоналами у сфері клієнтського сервісу ви не були, давайте визнаємо: час від часу кожен може помилитися. Зіткнувшись із подібним випробуванням, ви водночас отримуєте нові можливості. Знехтуйте проблемою – і ви отримаєте натовп незадоволених клієнтів, які розповсюджуватимуть негативні чутки про вашу компанію. Вирішіть її – і ви не лише збережете клієнта, але й здобудете його лояльність, пише CNNMoney.com.
Результати першого етапу другого туру змагання GMC-2007
Нарешті розпочався другий тур змагання Global Management Challenge і сьогодні ми вже можемо поділитися із Вами першими результатами діяльності на ринку віртуальної компанії Creative Management.com.ua. І з цих результатів стає очевидно – боротьба у другому турі буде запеклою. Але це й не дивно, адже на кону вихід у фінал, а потрапити туди зможе лише один із восьми…
Хороший бос… Міф чи реальність?
Всесвітня мережа Інтернет доклала чимало зусиль для формування серед працівників стереотипу, що всі боси – негідники. І якщо ви займаєте управлінську посаду, вочевидь, цей стереотип грає зовсім не на вашу користь. Але, можливо, причини таких стереотипів дійсно приховуються у поведінці керівників. То як же стати хорошим босом? Нижче наведено кілька порад від management-issues.
Притча: Осел у криниці
Якось осел фермера провалився в криницю. Поки фермер думав, що йому робити, тварина годинами видавала жалібні звуки. Нарешті фермер прийняв рішення, він зважив, що осел уже старий, та й криниця себе вичерпала. Тобто немає сенсу витрачати зусилля заради того, щоб витягати старого осла. І він попросив всіх своїх сусідів допомогти йому закопати криницю. Всі разом узялися за лопати і стали кидати землю вниз.
Хороша новина для поганих працівників!
BusinessWeek ще раз нагадує своїм читачам, що дедалі більша кількість компаній переймається наявністю у її рядах блогерів та учасників соціальних мереж. Вони побоюються, що такі співробітники можуть розкрити секрети компанії в онлайні. Це дійсно іноді трапляється і має для компаній доволі серйозні наслідки…