Сім кроків для забезпечення повної невдачі бренду у віртуальному просторі

Сім кроків для забезпечення повної невдачі бренду у віртуальному просторіМережа Proximity Worldwide провела цікаве дослідження споживчої поведінки у віртуальному просторі, сконцентрувавшись на двох питаннях: “що мотивує людей-віртуалів?”, і “що ж із цього може винести фахівець-маркетолог?”

Читати далі →

Білл Гейтс більше не найбагатший!

Карлос Слім (Carlos Slim)У це складно повірити, але Білл Гейтс – комп’ютерний магнат, який давно став притчею на вустах бізнесменів, які прагнуть стати найбагатшими, втратив свій 13-річний статус першого багатія у світі. Ця звістка швидко прокотилася по новинних та бізнес-сайтах усього світу.

Читати далі →

Всі на майстер-клас… Періс Хілтон!

Періс Хілтон - Пэрис Хилтон - Paris HiltonВсього лише… один мільйон доларів заплатять відомій спадкоємиці готелів і просто скандальній особі Періс Хілтон (Paris Hilton) за проведення спеціального майстер-класу. Таку пропозицію вона отримала від американської компанії Learning Annex, яка спеціалізується на організації коротких курсів профорієнтації, що укладаються в один вечір і тривають не більше трьох годин.

Читати далі →

Україна – центр ІТ-аутсорсінгу

Україна – центр ІТ-аутсорсінгуІндія – не єдина країна, яка отримує вигоду від офшорів. За останні три роки саме Україна перетворилася на найбільший центр IT-аутсорсингу Східної Європи: зокрема, в 2006 р. прибутки українських підприємств, які займаються офшорним програмуванням, виросли на 47%, склавши $246 млн. Такі дані можна побачити в звіті ресурсу Goaleurope.com.

Читати далі →

Як контент перетворюється в доход, а споживачі у творців

Як контент перетворюється в доход, а споживачі у творцівАналітична компанія eMarketer випустила свіже дослідження “User-Generated Content: Will Web 2.0 Pay Its Way?”, яке робить досить цікавий висновок: споживачі контенту все частіше й частіше переходять у категорію його творців. Це, по суті, розбиває сталий поділ на власників контенту і його споживачів і, в свою чергу, створює нові можливості для маркетологів, пише MediaRevolution.

Читати далі →

Команда “Creative Management.com.ua” перемогла в першому турі!

GMC-2007Закінчився останній п’ятий етап першого туру міжнародного змагання з менеджменту GMC-2007. Команді Creative Management.com.ua таки вдалося досягнути бажаної цілі – із, без зайвої скромності, феноменальним результатом 1,871 Eur за акцію, вона зайняла перше місце у групі та забезпечила собі вихід до другого туру змагання.

Читати далі →

Що купують та що продають в Уанеті

Що купують та що продають в УанетіУкраїнський сегмент Інтернету стає все більш цікавим для інвесторів. Звісно, при такій кількості користувачів (5 млн. за даними bigmir.net), мова не може йти про суми, які виплачує Google, купуючи перспективні стартапи. Мова не йде навіть про суми, що обертаються в Рунеті. Але ж у будь-якому разі купівля та продаж українських веб-ресурсів є реальністю.

Читати далі →

Як Інтернет може допомогти Вашому бізнесу?

Як Інтернет може допомогти Вашому бізнесу?Ми можемо погодитися, що далеко не кожен бізнес напряму пов’язаний зі сферою Інтернет. Та ми не можемо погодитися, що он-лайн засоби просування та розвитку будь-якого бізнесу будуть зайвими. Іншими словами, фактично кожен (а особливо – малий) бізнес не здатен повноцінно протистояти конкурентам, якщо він не використовує переваги онлайнових маркетингових інструментів. З цим погоджуються і експерти CNNMoney.com.

Читати далі →

Нічого крім правди…

Нічого крім правди...Про бренд сказано і написано так багато, що в цьому різноманітті інформації дуже легко загубитися. Проте іноді ми все ще натрапляємо на дивовижно влучні порівняння та метафори, які структурують і спрощують наше розуміння. Одне із таких означень знайдемо на просто-таки обов’язковому для відвідання блозі Анни Федорової “Бізнес. Бренди. Креативний клас”.

Читати далі →

Yahoo! готовий віддати за MySpace рекордні $9 млрд.

Yahoo! готовий віддати за MySpace рекордні $9 млрд.Руперт Мердок, глава News Corp., веде переговори з Yahoo! про обмін MySpace на чверть акцій інтернет-порталу компанії. Переговори про обмін почалися ще при попередньому CEO Yahoo! – Террі Семеле – і тривають дотепер. Виходячи з капіталізації Yahoo! ($37 млрд.), вартість MySpace складе рекордну для такого роду проектів суму – $8-9 млрд., повідомляє CNews.

Читати далі →