Microsoft мертва

Саме до такого висновку прийшов Пол Грехем (Paul Graham) есеїст, програміст та дизайнер, який у 1995-му році створив першу прикладну програму на базі всесвітньої мережі Viaweb, яка у 1998-му році була поглинута Yahoo. У 2002-му році саме він описав найпростіший фільтр від спаму, який фактично ліг у основу більшості сучасних фільтрів. Його сайт Paulgraham.com за 2006-тий рік було переглянуто 9,7 млн. разів. Оригінал його статті про смерть Microsoft можна прочитати саме на цьому сайті.

Читати далі →

Сайти глобальних корпорацій розклали по поличках

Багато хто, думаю, помітили в Інтернеті досить парадоксальну ситуацію: сайти багатьох глобальних компаній, м’яко кажучи, особливою привабливістю не вирізняються. І дизайн може бути незграбним, і неможливість знайти необхідну інформацію, і оновлюється раз у п’ятирічку… Саме це деякою мірою й підтвердило європейське агентство Bowen Craggs, що більше 10-ти років спеціалізується на аналізі комерційних веб-сайтів.

Читати далі →

Портрет ідеального клієнта

Ідеальні клієнти дорожчі за золото, вважає Деніс Ховлетт (Dennis Howlett), власник блогу AccMan. Вони ставлять перед компанією цікаві виклики, змушують її зростати і розвиватися. А ще – вони наповнюють існування організації особливим сенсом. Нижче наведено перелік характеристик, якими повинні володіти ідеальні клієнти консалтингової компанії на думку Деніса Ховлета та Девіда Мейстра (David Maister), автора блогу Passion, People and Principles, бізнес-консультанта.

Читати далі →

Як працевлаштуватися з допомогою блогу

Корпоративних рекрутерів давно вже не здивуєш різноманіттям інструментів найму, які можуть бути знайдені в Інтернеті. Вони давно вже звикли, що для перевірки даних про кандидата слід шукати відповідну інформацію у всесвітній мережі. Проте сьогодні вони починають дедалі глибше розуміти процеси, пов’язані із пошуком інформації про кандидата, що розповсюджується через блоги. Вивчення блогосфери може здобути для HR-менеджера компанії ту інформацію про кандидата, яку не знайдеш у резюме та не здобудеш під час інтерв’ю, пише Wall Street Journal.

Читати далі →

Компанії недооцінюють силу слова й особистих рекомендацій

До яких інформаційних джерел ви звертаєтесь, ухвалюючи рішення про покупку? Результати дослідження міжнародного PR-агентства Weber Shandwick показали, що хоча ми й віримо в те, що споживачі ухвалюють рішення про покупку, відштовхуючись від фактора «модно і сучасно», ціни і кількості функцій пристрою, насправді все виявляється далеко не так.

Читати далі →

Новий маркетинг від Сета Годіна: Використовуйте рупор

“Маркетингом переривань” називає Сет Годін (Seth Godin) звичну рекламу, якою сьогодні переповнені вулиці, а також ефір радіо, телебачення та інтернету. Але на думку автора восьми маркетингових книг-бестселлерів та одного з провідних агентів змін, такий підхід до маркетингу більше не виправдовує себе, оскільки не здатен завоювати довіри споживача. А значить – нічого не вартий у довгостроковому розрізі.

Читати далі →