Як часто Ви звертаєте увагу на зовнішню рекламу? Я маю на увазі не просто погляд на яскраву картинку, а саме рекламне повідомлення, яке зачіпляє Вас, запамятовується, змушує замислитись про послугу, товар тощо? Особисто я визнаю, що мені дуже часто нецікава, або не зрозуміла постановка повідомлення та візуального модулю. І проблема не в мені, як в споживачі, а проблема в узгодженні рекламного повідомлення…
Читати далі →Google придбав DoubleClick за $3,1 млрд.
Корпорація Google дійшла згоди про покупку DoubleClick за $3,1 млрд. Ця угода є найбільшою за весь час існування компанії. Покупка дозволить Google зміцнити свої позиції на ринку онлайн-реклами стосовно головних конкурентів – Yahoo! і Microsoft, повідомляє CNews.
Читати далі →А дехто робить бізнес і так: …
Як правило, спам-листи, які, обійшовши всі внутрішні фільтри, таки потрапляють на мою офіційну скриньку, без зайвих формальностей видаляються. Сьогодні був один із тих винятків, коли автор/тема листа не дали змоги відразу визначити, спам це, чи ні, і я все-таки відкрив файл. Зміст листа дуже засмутив мене, оскільки, як виявилося, ні моя, ні чия-небудь інша вища освіта вже немає анінайменшої цінності, тому що…
Читати далі →Нам нічого не потрібно…
Автор блогу „Життя поза кодом” (Life Beyond Code) пропонує дуже цікаву історію про двох друзів. Один з них (назвімо його Джон), відкривши власний бізнес, зумів досягнути неабиякого успіху. Інший – Джек – лише починав розвивати свою приватну компанію…
Читати далі →У США збираються вимірювати аудиторію рекламних пауз
Як поводиться глядач під час рекламних пауз на телебаченні? Саме цим питанням задалися дослідники з Nielsen Media Research. У наступному місяці вони починають вимірювати глядачів у США, що продовжують дивитися телеканал під час рекламних пауз, пише Adme.ru із посиланням на The Financial Times.
Читати далі →Чи можлива “об’єктивність” у бізнесі?
Категорія об’єктивності, як вже мабуть зрозуміли наші читачі, властива насамперед видавничому бізнесу. Проте, вона може бути однією з характеристик будь-якої справи, що так чи інакше пов’язана зі спілкуванням. І особливо гостро ця проблема постає тоді, коли йдеться про Інтернет-технології: передову платформу для спілкування мільйонів користувачів.
Читати далі →Корпоративна культура, яка може все?
Одвічна проблема: працівники жаліються на свою компанію та керівників, а ті в свою чергу – не задоволені працівниками. Зараз модно думати, що корпоративна культура може покращити ситуацію. Але мало хто знає, що корпоративна культура дійсно може все, якщо вона є віддзеркаленням управлінської культури, традицій, філософії компанії.
Читати далі →За лаштунками майстер-класу Джанелл Барлоу
Більш-менш офіційне оповідання про майстер-клас вже розміщено на сайті Management.com.ua. Тут я хотів би розповісти про деякі цікавинки або ж навіть перли.
Читати далі →Епідемія “якості”
Вроджена властивість людей „тягнути все до рота” на українському ринку реклами починає перевершувати будь-які розумні межі. Спробуйте сто разів повторити певне слово і воно втратить для вас будь-яке смислове навантаження. Але схоже, що цього ніяк не можуть зрозуміти українські рекламотворці. Вражені „вірусом” шаблонності вони з такою постійністю видають на гора банальщину, що для вітчизняного споживача навіть найбільш позитивні категорії ризикують набути негативної конотації.
Читати далі →Контрінтуїтивна стратегія людського капіталу, або Кого краще наймати?
Наше суспільство звикло керуватися тим, що у простонародді називають „здоровим глуздом”. Проте, дослідження вказують на те, що інтуїтивно логічна стратегія не завжди є правильною і не обов’язково призводить до позитивних результатів. Так, один із авторів журналу для генеральних директорів (www.chiefexecutive.net) Алан Гуаріно (Alan Guarino) робить висновок, що найм найяскравіших та найбільш талановитих працівників може зашкодити компанії. А ті компанії, які зосереджені на підборі „зірок”, випускників зоряних навчальних закладів та володарів університетських титулів, можуть гірко розчаруватися у своєму виборі.
Читати далі →