“Парфюмерный” маркетинг: нюхать подано

Нестандартные и инновационные методы привлечения клиентов по-немногу завоевывают рынок рекламы. Теперь вот на страницах американских газет The Wall Street Journal и USA Today появится ароматная реклама. Используемая технология позволяет “обогащать” типографскую краску нужными запахами.

Читати далі →

Ейчар у ролі Бога

Коли чергова компанія починає усвідомлювати важливість корпоративної культури і її вплив на процеси організації, вона замислюється про ейчара (HR-менеджера). У рідкісних випадках (коли компанія особливо велика та потужна) вона може заснувати цілий HR-відділ. Приймаючи рішення про створення посади HR-директора/відділу, компанія часто потрапляє під вплив одного з найбільш розповсюджених міфів про корпоративну культуру: вона починає вірити, що одна людина (HR, консультант) чи один спеціалізований відділ здатні створити чи змінити корпоративну культуру компанії… Але це не так!

Читати далі →

Робочі емігранти обожнюють Азію

Робочі емігранти ставляться до Азії з надзвичайним благоговінням. Вони щиро вірять, що саме Азія дасть їм змогу розвиватися та зростати. І їхні очікування зазвичай виправдовуються – Азія сприяє стрибкоподібному розвиткові кар’єри робочих емігрантів. Компанія Korn/Ferry опублікувала дані дослідження, яке вказує на місця, де прагнуть працювати емігранти, та їхній шанс на успіх.

Читати далі →

HypnoMarketing: всі на сеанси гіпнозу!

Психотерапевти зі знаннями маркетингу радійте! Тепер у вас є можливість заробляти гроші за допомогою гіпнотичного маркетингу (HypnoMarketing). Сумнівний маркетинговий метод розробив австралієць Стівен Філгуд (Steven Feelgood), об’єднавши свої пізнання в областях маркетингу та гіпнотерапії.

Читати далі →

Простота – сестра… успішності

Тенденція до спрощення не завжди є ознакою банальності та обниженої попсовості. Розгляньмо хоча б приклад із вітчизняними (читай – радянськими) та іноземними професорами. Перші, читаючи лекцію чи проводячи семінар, обов’язково використають у своїй промові максимально можливу кількість складних термінів та концепцій. Вони зуміють подати навіть найпростішу ідею так, що її не зрозуміють навіть найталановитіші студенти. І навпаки – іноземні науковці завжди намагаються пояснити складні ідеї простими словами, прикладами, образами. Так, щоб кожна людина в аудиторії зуміла зрозуміти, про що йдеться.

Читати далі →

Книжкові автомати почнуть діяти вже у 2007-му

В одному з попередніх постів ми вже писали про діяльність компанії Google у книжковій сфері. Проте, як виявилося, кінець епохи друкованої книги ще не настав. У всякому разі компанія On Demand Books („Книги на замовлення”) так не вважає. Вона створила Espresso – машину, яка друкує книги на замовлення. А отже купівля потрібної книги перетворюється на процес, не складніший ніж приготування порції еспрессо або придбання пачки жувальної гумки…

Читати далі →

Поганий бос? Це можна виправити!

Першочергова причина, через яку люди відчувають себе нещасними на роботі – погане управління. Нічого не може перетворити позитивне робоче оточення на негативне з більшою легкістю, ніж поганий бос. На жаль поганий бос – це не рідкість. Нещодавнє дослідження, проведене в Британії, виявило, що працівники вважають поганим кожного четвертого керівника. У Норвегії цей показник дещо нижчий – кожен п’ятий керівник вважається поганим…

Читати далі →

Не відкладайте на завтра…

„Не відкладайте на завтра того, що можна зробити сьогодні”, – хто не знає цієї простої мудрості? Професорові University of Calgary B-school Пірсу Стілу (Piers Steel), здається, вдалося розробити просту формулу боротьби з бажанням відкласти важливу роботу у довгий ящик. Його відкриття, опубліковане в журналі Business Week, складається із шести порад:

Читати далі →