Портали і тематичні сайти: де ж розмістити банер?

Користувачі Інтернету набагато частіше звертають увагу і натискають на банери відомих брендів у тому випадку, якщо бачать ці банери на тематичних, нішевих сайтах з невеликою відвідуваністю, і набагато рідше – коли ці банери розміщені на популярних порталах, які мають мільйонну аудиторію. Такий висновок міститься в дослідженні консалтингової компанії Media-Screen.

Читати далі →

Яких студентів хочуть роботодавці?

Не дивно, що з приходом зими і наближенням Нового року все більше і більше молодих спеціалістів, які ще вчора сиділи в університетських аудиторіях, або й до сьогодні „гризуть граніт науки”, починають задумуватися над пошуками роботи. Цікаво інше – якого студента хочуть роботодавці? Або простіше: Чи існує так званий „ідеальний студент”?

Читати далі →

Головні помилки нових веб-видавців

У своїй новій статті Роберт Найлз (Robert Niles), редактор Online Journalism Review, перераховує найпопулярніші міфи, які існують серед видавців, не дуже знайомих з Інтернетом. Вони часто говорять, що в Інтернеті неможливо заробити серйозні гроші, тут ніхто не робить оригінальних репортажів, а блогосфера – це безглузда суміш себелюбних індивідів і спаму. А це дуже розповсюджені омани.

Читати далі →

У гонитві за брендом. Різдвяна історія

Чи знаєте ви що таке бренд? О ні, ви не знаєте сили бренду! Саме такою перефразованою цитатою класика хочеться почати різдвяну історію про бренд. Але перш, ніж перейти до власне історії, давайте замислимося – що змушує людей марнувати свій час, зусилля та гроші у гонитві за брендом? Невже дійсно ті товари, на яких стоїть фірмова позначка бренду, мають такі відчутні переваги над іншими? Чи, можливо, їхня якість у стократ вища? Або ж вони більш ефективні?.. Зовсім ні!!!

Читати далі →

Мистецтво говорити „ні”

Кожен має свої „зони комфорту”. Всі ми прагнемо робити ті речі, від яких отримуємо задоволення. Саме тому майже кожен намагається оточити себе такими людьми, які думають так як він, погоджуються з ним та підтримують його. Проте, якщо ви керівник великої компанії, забудьте про таку „комфортну зону”, пише About: Management

Читати далі →

Найвдаліші та найневдаліші поглинання в Інтернеті

Джеймс Ніколсон – один із засновників компанії NetVentures, згодом купленої CNET, склав списки 10-ти найвдаліших і найневдаліших поглинань в Інтернеті. Мета таких списків – у тім, щоб менеджери компаній задумалися, перш ніж «уплутатися» у чергову угоду.

Читати далі →

Реклама на вихід… або Як Джинс позбавляється від своїх клієнтів

Хто хоча б зрідка дивиться телевізор, уже міг зрозуміти, про що йтиметься у цьому пості. Звісна річ – про новий креатив від Джинс – їхню супер-рекламу „У Новому році все може бути швидко, окрім розмов”. Ви не бачили цієї реклами? Тоді ми йдемо до Вас…

Читати далі →

Від спаму немає порятунку?

Якщо ви скажете, що вам ніколи в житті не доводилося отримувати спаму – то ви або досі не маєте електронної скриньки, або ж… просто говорите неправду. Спамери сьогодні рекламують майже все. Кількість спаму, яка „штурмує” комп’ютери нещасних юзерів подвоїлася за останній рік. Пошта, яку ви ніколи не хотіли б бачити на своєму комп’ютері, складає 9 із 10-ти повідомлень, які пересилаються через Інтернет, повідомляє New York Times.

Читати далі →