Як оцінити перспективність вашої бізнес-ідеї: 10 факторів

Якщо ви роздумуєте про створення нового бізнесу або про розширення вже наявного, вам варто промацати ґрунт, на який зібралися ступати. Джош Кауфман (Josh Kaufman), автор книги «The Personal MBA», пропонує доступний метод визначення привабливості потенційного ринку…

Читати далі →

Акіо Моріта: Найкраще рішення у моєму житті

У 1955 році невелика японська компанія під назвою Sony Corporation розробила новий продукт — мініатюрний транзисторний радіоприймач ціною у $29,95. Він добре продавався в Японії, але енергійний лідер компанії Акіо Моріта не був задоволений. Йому хотілося вивести свій приймач на найбільший у світі споживчий ринок — у Сполучені Штати…

Читати далі →

Шість сил, що впливають на бізнес

Аналіз успішних конкурентоспроможних компаній є статичним. Він визначає рушійні сили в кожен момент часу і допомагає пояснити, як вони впливають на благополучне та неблагополучне становище компанії. Але він мало чим може допомогти, якщо важливі зміни відбуваються за умов рівноваги цих сил…

Читати далі →

Ефект сотої мавпи: сила прикладу

Розповідь про соту мавпу може надихнути нас на те, щоб спробувати змінити на краще свій куточок світу. Вона нагадує нам про силу одинака, який робить щось так, як треба, — приклад може швидко поширитися, і поведінка та культура цілої команди стануть іншими…

Читати далі →

Прокрастинація — наш природний захист

Є латинська приказка: festina lente — «поспішай повільно». У давнину римляни були не єдиним народом, який поважав акт свідомої бездіяльності. Китайський мислитель Лао-цзи став автором доктрини у-вей, «пасивного досягнення».

Мало хто розуміє, що прокрастинація (від лат. procrastinatio — відкладання, відтермінування) – це наш природний захист: нехай усе йде своєю чергою і вправляється в антикрихкості…

Читати далі →

Підривне творення проти непідривного: жоден бізнес не існує в ізоляції

Інновації та зростання спричиняють прецесійні ефекти — або, кажучи економічною мовою, вторинні ефекти — для третіх сторін, і ці ефекти можуть бути досить масштабними. Про це пишуть Чан Кім (Chan Kim) і Рене Моборн (Renée Mauborgne) у своїй новій книзі «Beyond Disruption»…

Читати далі →

У пошуках правильної качки

Чи знайомі ви з грою «Качки у ставку»? Її можна побачити на різноманітних ярмарках у США. Суть її в тому, що кілька пластикових качок пускають плисти широкою трубою. Ви платите за квиток і можете вибрати качку. На черевці кожної з них написаний номер: він відповідає призу, який ви можете виграти…

Читати далі →

Що таке антикрихкість?

Деяким речам шок іде на користь; вони розквітають і розвиваються, cтикнувшись із коливаннями, випадковістю, безладом, стресом, любовними пригодами, ризиками, невизначеністю. Це поширене явище, але в нашій мові немає антоніма до слова «крихкий». Назвімо цю властивість «антикрихкістю»…

Читати далі →

Притча: Стратегія як шлях, а не результат

— Я запросив тебе для того, великий майстре, щоб ти розробив мені стратегію перемоги над північними варварами, — сказав правитель царства Цзінь. — Адже всім відомо, що у Піднебесній немає нікого кращого за тебе в мистецтві стратегії…

Читати далі →