Комунікації в інтернет-еру не обходяться без електронної пошти, а email при всій своїй потужності і користі часто вселяє раптовий жах оптимістичним і щасливим людям. У своїй новій книзі “Як працює Google” (How Google Works) голова ради директорів Google, колишній CEO компанії Ерік Шмідт (Eric Schmidt) і колишній старший віце-президент по продуктах Джонатан Розенберг (Jonathan Rosenberg) діляться особистими правилами професійного листування, які допомагають цей жах заглушити.
Читати далі →Притча: Ейнштейн на веранді
Одного разу Альберту Ейнштейну зателефонував журналіст із наукового видання і попросив його про інтерв’ю для спеціальної статті «Великі питання, які задають видатні вчені». Той погодився, і журналіст приїхав до нього додому на самому заході дня. Він застав вченого на веранді в кріслі-гойдалці: той курив стару люльку і милувався заходом сонця…
Читати далі →RAIN — ваша инструкция по ведению успешных переговоров
RAIN — это программа обучения и развития, которую применяют в RAIN Group, чтобы помочь компаниям значительно повысить продажи, а отдельным специалистам — стать высокоэффективными профессионалами. В книге “Методика RAIN. Как продавать так, чтобы покупали” (Rainmaking Conversation: Influence, Persuade, and Sell in Any Situation) Майкл Шульц (Mike Schultz) и Джон Дорр (John Doerr) рассказывают, как научиться вести продающие переговоры.
Читати далі →10 фраз, які ніколи не скаже хороший менеджер
Якщо вам коли-небудь доводилося стикатися з поганим начальником, у надрах вашої пам’яті, ймовірно, зберіглися висловлювання, які служать свого роду “червоними флажками” -попереджувальним знаком, що з цим босом каші не звариш, а працювати з ним – справжній кошмар. Бернард Марр (Bernard Marr), засновник і СЕО Advanced Performance Institute, автор кількох бестселерів про підвищення ефективності бізнесу, вибрав десять фраз, які будь-який керівник повинен припинити використовувати…
Читати далі →Массовость приказала долго жить. Наступают времена оригинальности
Легенда рекламного бизнеса Линда Каплан Талер нередко рассказывает историю об одном бельгийском зоопарке, который столкнулся с большими проблемами: он совершенно разонравился публике, и число посетителей катастрофически упало.
Появилось так много интересных мест, увлекательных мероприятий и других развлечений, конкурировать с которыми прогулка по зоопарку никак не могла. А для него настали тяжелые времена: ведь как ни мало народу посещает зоопарк, а зверей все равно надо кормить…
Читати далі →Притча: Чашки кави
Група випускників престижного вишу, які зробили чудову кар’єру, прийшли в гості до свого старого викладача-професора. Під час візиту розмова зайшла про роботу: випускники скаржилися на численні труднощі й життєві проблеми…
Читати далі →Руководители усердно пытаются внедрить всякую чепуху
Я держу в руках брошюру, присланную мне из какой-то претенциозной университетской школы менеджмента. Они хотят заманить меня на двухдневный семинар «Управление новыми трудовыми ресурсами. Лидерство и стратегия» и взять за это $4950. Эта брошюра, так же как и семинар, который она рекламирует, содержит 100% вранья и по крайней мере 90% той лабуды, которую обычно скармливают бизнесменам и руководителям на современных семинарах по управлению персоналом. Короче, полная туфта, но позвольте мне это вам продемонстрировать.
Читати далі →Мышонок и кролик: 7 стратегий бренд-билдинга от основателей Disney и Playboy
У основателей Disney и Playboy больше общего, чем кажется большинству людей. Уолт Дисней и Хью Хефнер строили свои бренды примерно в одно время, и, по мнению Дэна Кеннеди (Dan S. Kennedy), автора книги “Жесткий бренд-билдинг” (No B.S. Guide to Brand-Building by Direct Response), они не только внимательно наблюдали друг за другом, но и много друг у друга заимствовали.
Читати далі →5 нюансів резюме, які часто замовчуються
Існує багато різних думок про те, що має включати в себе ідеальне резюме і як воно має бути структуроване. Для тих, кому в новинку складання резюме в письмовій формі (наприклад, військовим, які залишили збройні сили, або вчорашнім студентам), це може бути лякаючою перспективою. Чи вийде зробити все правильно з першого разу? Що має входити до складу резюме? Як воно має бути написано? Х’ю Кейр (Hugh Keir), начальник відділу служби безпеки, військовий радник в Selected Security, пропонує 5 простих положень з власного досвіду, які рідко ким-небудь згадуються.
Читати далі →Настоящие заявления о миссии бывают зубастыми
Безусловно, настоящее заявление о миссии компании – это не просто настенное украшение на видном месте в офисе. Что же должна отражать миссия? Какие аспекты наиболее важны? О том, как создавалась миссия компании Starbucks, повествуется в отрывке из книги Говарда Шульца и Дори Джонс Йенг “Как чашка за чашкой строилась Starbucks” (Pour Your Heart Into It: How Starbucks Built A Company One Cup At A Time).
Читати далі →