Притча: Яблуко в траві

У траві лежало яблуко. Хороше, лише з одного боку невелика цятка.

Учитель підняв яблуко і сказав:

– Є дві можливості. Можна його злегка обтерти і відразу з’їсти. А можна дістати ножик, вирізати всі сумнівні місця, а потім уже їсти. Але зате без огиди і побоювання. І з’їсти вдасться більше. Адже в першому випадку ми мимоволі залишаємо скільки-то хорошого навколо поганого. Щоправда, в першому випадку ми можемо почати їсти відразу, а в другому – лише після попередньої роботи. Це дві різні стратегії. У всіх справах. У всіх без винятку

Читати далі →

Кожен день, проведений СЕО за зачиненими дверима, – це втрачений день

Легендарний СЕО General Electric Джек Уелч (Jack Welch), який зараз є виконавчим головою Інституту менеджменту Джека Уелча при університеті Страєра, і його дочка Сюзі Уелч (Suzy Welch), бізнес-журналіст і автор кількох бізнес-бестселерів, діляться думками про те, як керівнику вирватися з ізоляції і змусити співробітників відповідати на проблемні питання.

Читати далі →

Непревзойденный мастер ошеломительных эффектов

Стив Джобс был настоящим королем эмоционально окрашенных событий — «ошеломительных моментов». В каждой своей презентации он просвещал, обучал и развлекал аудиторию. Любое выступление он превращал в зрелищный спектакль, достойный бродвейской сцены, — с декорациями и персонажами, с героями и злодеями, а самое главное — с тем самым запоминающимся мощным аккордом, который полностью оправдывал стоимость входного билета.

Задолго до победного шествия TED по сценам мира, в те времена, когда не были еще изобретены такие программы, как PowerPoint и Keynote, Стив Джобс уже выступал с презентациями уровня TED, заставлявшими слушателей замирать на краешке сиденья.

Читати далі →

П’ять стійких міфів креативності

Ми всі здатні придумувати нові та корисні ідеї. Проте шанси цього домогтися часто перешкоджаються кількома стійкими міфами. Ці упередження огортають креативність покровом містики і заохочують так званий елітизм, ідею, що інноваційність та уява – це рідкісний дар, доступний лише деяким «творчим людям».

Психолог і журналіст Крістіан Джарретт (Christian Jarrett), автор книги “Великі міфи мозку” (Great Myths of Brain), на сторінках 99U розбирає п’ять стійких міфів, які не відповідають даним нейрології та психології.

Читати далі →

Інновації, дослідження та розробки – це три різних поняття

Інновації, наукові дослідження і розробки – різні поняття, які живуть своїм життям, вважає Ерік Жерве (Eric Gervet), керуючий партнер консалтингової компанії AT Kearney.

Звучить як провокація? Можливо трохи… але, тим не менш, це правда!

Можна впроваджувати технічні нововведення, не проводячи наукових досліджень і розробок. Можна займатися R&D взагалі без особливих нововведень. Так що ж тут мається на увазі?

Читати далі →

Притча про «недаремне навчання»

Одний здібний молодий чоловік, який жадав знань і мудрості, вивчав далеко від своєї батьківщини, в Єгипті, фізіогноміку, науку про риси обличчя. Це навчання тривало шість років.

І ось настав день, коли він відмінно склав усі іспити. Радісний і гордий, молодий чоловік верхи на коні повертався на батьківщину. На кожного зустрічного він уже дивився очима людини,котра пізнала мудрість науки, і, щоб розширити і поглибити свої знання, читав вирази їх облич ніби за книгою.

Читати далі →

П’ять простих принципів ощадливого виробництва

Щоб ваш споживач був задоволений, слід вирішити його проблему повністю, не витрачаючи даремно його особистий час, надаючи йому саме те, що потрібно, тоді, коли потрібно, і роблячи це там, де він побажає. Саме в цьому полягають принципи ощадливого виробництва, якими охоче діляться Джеймс Вумек (James Womack) і Деніел Джонс (Daniel T. Jones) у своїй новій книзі “Продаж товарів і послуг за методом ощадливого виробництва” (Lean Solutions: How Companies and Customers Can Create Value and Wealth Together).

Читати далі →

Як працювати з ідеями: поради директора з маркетингу General Electric

“Як людина, котру частіше визнавали ідіотом, ніж новатором, я знаю, що значить висловити ідею, яка випереджає час, або представити її тому, хто просто не в темі. Але ідеї рухають прогресом. Вони приходять задовго до того, як ви зможете продемонструвати клієнту, на чому тут, власне, можна заробити. Я повірила в те, що просувати ідеї — мій обов’язок”, — пише Бет Комсток (Beth Comstock), директор з маркетингу General Electric, на сторінках LinkedIn.

Читати далі →

Притча: Жінка з дитиною

Притча: Жінка з дитиноюОдного разу учень розповів таку історію: “Я відповідаю за закупки в своїй компанії. Вчора до мене прийшла жінка — продавець від одного із потенційних постачальників. Ми заздалегідь домовилися з нею про цю зустріч. Але вона прийшла зі своїм дворічним сином, сказавши, що їй не було з ким його залишити. Зрозуміло, що це заважало переговорам. Малюк постійно ліз то до неї, то до мене, то на мій стіл, на якому лежали важливі папери”.

Читати далі →