Професор менеджменту Одед Шенкар (Oded Shenkar) у своїй книзі “Імітатори. Як компанії запозичують і переробляють чужі ідеї” (Copycats: How Smart Companies Use Imitation to Gain a Strategic Edge) наводить правила так званої імоваціі (поєднання імітації та інновації). Від стверджує, що всі разом ці правила представляють колективний розум імітаторів минулого і сьогодення і можуть служити керівництвом для компаній в еру імітації.
10 слів, що не повинні звучати на вашу адресу як керівника
Співробітники завжди обговорюють керівників. Коли це відбувається, переконайтеся, що вони не використовують деякі визначення, описуючи вас. Джефф Хейден (Jeff Haden), бізнес-експерт та відомий автор, на сторінках видання Inc. пропонує десять подібних визначень.
Чому на роботі не працюють
На питання «де вам добре працюється» мало хто відповість «в офісі». А якщо і відповість, то обов’язково уточнить: «дуже рано вранці, поки нікого немає» або «у вихідні», — пишуть Джейсон Фрайд і Девід Хейнмейер Ханссон у своїй книзі “Remote: Офіс не обов’язковий”. Виходить, що повноцінно працювати в офісі можна.
«Правило двох піц» для продуктивної командної роботи
Якщо ви хочете зробити командну роботу більш ефективною, глава Amazon Джефф Безос (Jeff Bezos) рекомендує застосувати дуже простий прийом: «Правило двох піц». Коли ви збираєте свою команду або думаєте, кого запросити на наступну нараду, уявіть, скільки людей ви можете нагодувати двома піцами. Саме стільки людей і потрібно запрошувати…
Читати далі →Сім проблем серійних підприємців
Більшість венчурних інвесторів хочуть мати справу з перевіреною командою, перевіреною технологією і перевіреною бізнес-моделлю. Згідно однієї популярної теорії, ставку варто робити саме на «серійних» підприємців, які отримали чималі гроші від свого успішного проекту, але при цьому дуже молодих і доволі невгамовних. Однак це не підтверджується досвідом людей, котрі створили такі компанії, що вразили світ, як Hewlett Packard, Apple, eBay, Microsoft, Google, Yahoo! і YouTube.
Притча: Дієтична кола
Одного разу перехожий зайшов у кафе, щоб нашвидкуруч перекусити. Тільки-но він сів, повз пронісся молодий чоловік з повним підносом брудного посуду. Краєм ока він помітив відвідувача, зупинився і запитав:
— Вас уже обслужили, сер?
— Ні ще, — відповів той. — Взагалі-то я поспішаю. Я б замовив салат і, напевно, парочку ролів.
Читати далі →Психологія кольору в маркетингу
Задумали створити свою власну торгову марку і тепер розмірковуєте, яким буде ваш логотип? Для початку вам слід визначитися з кольорами. Кайл Реєс (Kyle Reyes), президент і креативний директор компанії The Silent Partner Marketing, ділиться цікавою інформацією про те, які асоціації та емоції у людей викликають базові кольори.
Як заробити на безкоштовному: моделі монетизації
Незважаючи на те, що моделі монетизації веб-проектів начебто випробувані й довели свою ефективність, проблема заробітку в інтернет-бізнесі досі є актуальною і гострою. Особливо якщо мова йде про контент-проекти і онлайн-сервіси. Користувачі сервісу Quora виділили декілька найбільш типових способів заробітку для безкоштовних веб-сервісів. Багато з цих моделей успішно випробувані найбільшими компаніями, у яких варто повчитися заробляти гроші.
Кодекс цінностей Дона Дуайєра
Бізнес-консультант і визнаний автор Ден Кеннеді (Dan Kennedy) у своїй книзі “Остаточний маркетинговий план” (The Ultimate Marketing Plan) розповідає про свого друга і клієнта Дона Дуайєра (Don Dwyer), який створив потужну міжнародну франчайзингову організацію The Dwyer Group, що включає більше 2 тисяч франчайзі в трьох сервісних галузях. Він створив компанію з нуля всього за кілька років багато в чому завдяки тому, що на ранньому етапі впровадив твердий кодекс цінностей, якому слідував сам і захоплено навчав інших.
Притча: Як ставитися до нового співробітника в компанії?
Одного разу учень запитав: “Учителю, скажи, як варто ставитися до нового співробітника в компанії?”
— Хороше запитання, — сказав Учитель. — Ти маєш на увазі підлеглого чи начальника?
— Радше підлеглого, — відповів учень, — але про начальника також цікаво.
Читати далі →