Притча: Стратегія як шлях, а не результат

— Я запросив тебе для того, великий майстре, щоб ти розробив мені стратегію перемоги над північними варварами, — сказав правитель царства Цзінь. — Адже всім відомо, що у Піднебесній немає нікого кращого за тебе в мистецтві стратегії…

Читати далі →

Чотири правила сарафанного маркетингу

Энди Серновиц (Andy Sernovitz), глава GasPedal, консалтинговой компании, специализирующейся на сарафанном маркетинге, а также сообщества SocialMedia.org, объединяющего SMM-лидеров ведущих мировых брендов, написал замечательную книгу “Сарафанный маркетинг. Как умные компании заставляют о себе говорить” (Word of Mouth Marketing: How Smart Companies Get People Talking). В ней он представил 4 правила, которым важно следовать, если вы хотите получить максимальную отдачу от инициатив сарафанного маркетинга.

Читати далі →

Карл фон Клаузевіц і гнучкі принципи управління

Захід ніколи не відчував нестачі у військових мислителях. Але жодного з них не можна порівняти з Карлом фон Клаузевіцем (1780-1831), роботи якого несуть на собі неминучий відбиток німецької схильності до великих систем мислення…

Читати далі →

Що таке парадоксальне мислення?

Озброївшись повагою до парадоксу, ми розлучаємося з одвічною звичкою бачити конфліктні потреби окремо й задовольняти одну за рахунок іншої, — стверджує бізнес-консультантка Дебора Шредер-Солньє (Deborah Schroeder-Saulnier). Про те, що собою являє парадоксальне мислення, Дебора розповідає у своїй книзі «The Power of Paradox» («Сила парадокса»)…

Читати далі →

13 простих кроків для покращення навичок критичного мислення

Зважаючи на величезні обсяги інформації, які ми отримуємо щодня, а також на поширеність фейкових новин та мильних бульбашок у соціальних мережах, здатність аналізувати свідчення, оцінювати достовірність джерела та критично мислити стає важливішою, ніж будь-коли…

Читати далі →

7 саморуйнівних звичок хороших компаній

На шляху до успіху багато компаній набувають масу шкідливих звичок, тобто формують для себе певні стереотипи поведінки, які зрештою виявляються згубними для них, — стверджує професор Джагдіш Шет (Jagdish Sheth), визнаний авторитет у сфері глобальної конкуренції та стратегічного мислення…

Читати далі →

Історія перетворює шум на музику

Живучи в Нешвіллі, я добре зрозумів, чим відрізняється музика від шуму. Майже половина моїх тутешніх друзів — музиканти. Мене захоплює їхній талант. Коли ми збираємося разом повечеряти, хто-небудь неодмінно тягнеться за гітарою…

Читати далі →

Що є метафора?

Метафори — це двері. Це чудові об’єднавчі двері, що відкривають величезний трансформаційний потенціал. Вони дають нам можливість залишити позаду самообман і перенестися у сфери істинного ландшафту розуму — туди, куди ми, можливо, часто самі не наважуємося зробити крок…

Читати далі →

Притча: Що таке стратегія

— Учителю, ми вже пів року вивчаємо мистецтво стратегії, а ти нам так і не сказав, що це таке, — якось зранку завважили учні, що зібралися на чергове заняття.

— Добре, спробуймо дати визначення разом. Що робить стратег?..

Читати далі →

Чому одні групи варті більшого за суму своїх частин, а інші — меншого?

Кілька років тому дизайнер і комп’ютерний інженер Пітер Скіллман, щоб це з’ясувати, улаштував змагання. За кілька місяців він зібрав групи по чотири людини у Стенфорді, Каліфорнійському університеті, Токійському та ще кількох навчальних закладах. Кожній Пітер запропонував звести максимально високу споруду…

Читати далі →