Якось віце-президент Apple з глобального маркетингу Філ Шиллер повинен був замінити Стіва Джобса на ключовому виступі на Macworld. Шиллер мав витримати порівняння зі своїм босом, який мав більш ніж тридцятирічний досвід виступів на найбільших бізнес-сценах. І це йому цілком удалося. Його промова містила найкращі елементи виступів Стіва Джобса.
Очевидний, простий та можливий
“Один із найбільш складних етапів розробки продукту та продуктового інтерфейсу – це момент пошуку балансу між тим, що в продукті повинно бути очевидним (obvious), що – простим (easy), а що – можливим (possible)”, – стверджує Джейсон Фрід (Jason Fried), дописувач блога Signal vs Noise.
Шість принципів, які привели «впертий» Amazon до успіху
У 1997-му році компанія Amazon опублікувала перший лист акціонерам. Починався він словами: “Все це про довгострокову перспективу”. У листі говорилося, що торгівля обов’язково піде в онлайн; що треба вкладатися в розвиток якнайшвидше і дивитися на роки вперед.
Сім ознак видатного бізнесу
Який бізнес можна назвати видатним? Безперечно – це той бізнес, який “чіпляє” людей і змушує говорити про себе (в хорошому сенсі, звісно). Енді Хенсельман (Andy Hanselman), спеціаліст з конкурентоспроможності бізнесів, розповідає про 7 ознак видатного бізнесу на сторінках видання Management Issues.
7 запитань, які варто задати HR-менеджеру під час співбесіди
Так склалося, що під час співбесід запитання переважно задає рекрутер або HR-менеджер, а потенційний кандидат лише відповідає на них. Втім, це ще зовсім не означає, що так і повинно бути. Роб Келлі (Rob Kelly), один з дописувачів блога Glass Door, стверджує, що кандидат, який бере ініціативу в свої руки і активно сам задає запитання, має набагато більші шанси бути прийнятим в компанію та й загалом сприймається більш позитивно.
Тактичні поради при проведенні презентацій
Всі ми ненавидимо нудні й неефективні презентації. Помилки, які припускають доповідачі, здавалося б, лежать на поверхні. Але, раз-по-раз ми наступаємо на ті ж самі граблі… Марк Састер (Mark Suster), генеральний партнер компанії GRP Partners, пропонує кілька простих порад, які підходять для будь-якої зустрічі в невеликій кімнаті, коли вас запросили презентувати щось у слайдах на екрані.
Між підприємцями та екстремалами є багато спільного
Уявіть, що ви стрибнули з високої гори і мчитеся до землі зі швидкістю 250 кілометрів на годину. Але йдеться не про вільне падіння, а про справжнісінький контрольований політ. Екстремали можуть ще й не таке…
Ефективність великих змін
У більшості випадків, коли ми йдемо на якісь зміни, нам рекомендують робити це поступово. Як кажуть, перед тим, як почати ходити, спочатку вчаться повзати, а перед тим, як бігти, треба трохи пройтися. Дійсно, досить розумний підхід; але стосовно до людських відносин такий підхід може бути не найкращим.
Вчимося мислити креативно
“Я завжди прагнув займатися чимось креативним, що відрізняло б мене від тисяч інших людей”, – стверджує Тоні Шварц (Tony Schwartz), президент The Energy Project та автор книги “Будьте найкращими у всьому” (Be Excellent at Anything). – “Але при цьому я завжди був впевнений, що креативність певним магічним чином “закодована” в людському генотипі. Тому ще у віці 8 років я почав практикуватися в мистецтвах, щоб перевірити, чи перепала мені хоча б частинка омріяної креативності”.
Народження імені: Renault
У 1899-му році Луї Рено організував товариство Renault Frères (“Брати Рено”), яке виробляло автомобільні механізми, винайдені ним самим, такі як коробка передач із головною прямою передачею, доповнена карданним валом. Свій перший автомобіль він презентував на автосалоні 1901-го року. Разом із братами він вигравав багато автоперегонів: Париж-Довіль, Париж-Остенде, – поки під час ралі Париж-Мадрид його брат Марсель не розбився…