Будь-яка компанія час від часу помиляється. Хтось із клієнтів отримує неякісний товар, а хтось стикається з неідеальним сервісом. Втім, помилки деяких компаній сприймаються як доказ того, що довіряти їм більше не можна, а помилки інших сприймаються, як прикра випадковість чи разовий “збій” в роботі компанії і не погіршують ставлення клієнтів до компанії.
Читати далі →Краще знищити зайві документи, ніж знищувати хороших співробітників
У більшості випадків, якщо не завжди, люди віддані своїй справі, кмітливі й готові трудитися з повною віддачею. А погані показники діяльності компанії або підрозділу часто обумовлені чимось іншим, – стверджує Джеффрі Фокс (Jeffrey J. Fox) у своїй книзі «Як стати першокласним керівником. Правила залучення й утримання найкращих фахівців» (How to Become a Great Boss: The Rules for Getting and Keeping the Best Employees).
Читати далі →Причини краху стратапів
Раніше ми вже розглядали основний перелік проблем, які нерідко призводить до смерті стартапів. Сьогодні ж публікуємо другу частину статті Антона Гладченка, спеціаліста з інтернет-маркетингу та автора однойменного блога.
Читати далі →Як розпізнати брехню в словах боса
Як розпізнати, говорить ваш начальник вам правду, чи приховує її, використовуючи це у своїх цілях? Стів Тобак (Steve Tobak), консультант, письменник, колишній керівник з 20-річним стажем у галузі високих технологій, спробував розібратися з цим питанням.
Читати далі →А ви впевнені, що знаєте реальні мотиви своїх співробітників?
Можливо, одним із найскладніших завдань лідера є необхідність знати мотиви співробітників. Чи кожен в команді виконує свою роботу, керуючись однаковими мотивами? Чи може керівник покластися на підлеглих у скрутній для компанії ситуації? Чи співпадають накази формального менеджера з наказами “внутрішнього боса”, який живе у кожному співробітнику? Відповіді на ці непрості завдання спробував дати Вейн Турмел (Wayne Turmel) у своїй публікації на Management Issues.
Читати далі →Притча: Порочне коло 99
Що більше ми маємо, то більше бажаємо. Дай нам 99 – нам відразу захочеться 100. Для кругленької суми й рівного рахунку. Це те, що Ошо назвав “порочним колом дев’яносто дев’яти”. Пропоную вашій увазі чудову притчу з книги Ошо “Дао. 3 скарби”.
Читати далі →Що насправді означає бути підприємцем?
Стартап, бізнес, підприємництво – всі ці слова змушують швидше битися серця захоплених романтиків, які мріють про власну компанію. Втім, за романтичними стереотипами зазвичай стоїть сувора реальність. Саме про неї розповідає Пенелопа Транк (Penelope Trunk) у своєму блозі.
Читати далі →Життя без грошей, або Звільнення від деформацій у системі цінностей
Гроші, гроші, гроші… Ми кожного дня думаємо про них, раз-по-раз асоціюючи ці шматочки паперу з реальними благами. Ми просто не уявляємо без них свого життя. Але, це може здатися безумством, жити без грошей… можливо. Більше того – жити повноцінним і щасливим життям. Це доводить 69-річна німкеня Хайдемарі Швермер, яка вже 15 років обходиться зовсім без грошей.
Читати далі →Підприємці повинні змінитися
“Підприємцям давно пора “перезавантажити” своє мислення та переключити свідомість на абсолютно нові підходи до ведення бізнесу. Всі вони говорять про інновації, але більшість з них продовжують мислити лінійно, мріючи створити ще одну соціальну мережу, черговий генератор енергії чи ще один сайт знайомств”, – пише Мартін Цвіллінг (Martin Zwilling), генеральний директор та засновник компанії Startup Professionals, у своєму блозі.
Читати далі →Мистецтво відкладання важливих справ… на потім
Кожен з нас, чого приховувати, у якійсь мірі прокрастинатор. Тобто полюбляємо ми відкладати важливі справи на потім. Чому? Дуже просто – важливі справи мають такі неприємні характеристики як складність і нецікавість. А щоб нас не дуже мучила совість, ми з головою занурюємось у простіші та цікавіші справи. Але філософ Джон Перрі (John Perry) зі Стенфордського університету пішов ще далі. Його метод перетворює прокрастинаторів… у дуже корисних членів суспільства.
Читати далі →