БІЗНЕС-КЕЙСИ / НАЙКРАЩА ПРАКТИКА
1. Реструктуризація: як домогтися неймовірних результатів
15.12.2023 Джон П. Коттер (John P. Kotter), Ванесса Ахтар (Vanessa Akhtar), Гаурав Гупта (Gaurav Gupta), фрагмент книги «Change»  Розділ: Управління змінами
Реструктуризація: як домогтися неймовірних результатівВідомий виробник споживчих товарів зі світовим ім’ям вирішив, що потрібна значна реструктуризація виробництва. Через технологічну еволюцію деяка частина обладнання та виробничих методів застаріла. Зміна географії попиту і придбання кількох конкуруючих компаній призвели до надлишку виробничих потужностей і далекого від ідеалу виробничого сліду...
звернень: 7420, відгуків: 0

2. Еластичність бізнес-процесів
16.01.2023 К. К. Прахалад (C.K. Prahalad), М. С. Кришнан (M.S. Krishnan), фрагмент книги «The New Age of Innovation»  Розділ: Якість ведення бізнесу
Еластичність бізнес-процесівХоча бізнес-процеси мають бути гнучкими та ефективними, необхідно також приділити увагу і їхній еластичності. Еластичність можна визначити як ступінь, до якого можна «розтягнути» процеси, щоб вони охопили стратегічно різні напрямки бізнесу. Це дуже важлива умова для диверсифікованих фірм. Перелік видів бізнесу може передбачати наявність найрізноманітніших стратегічних вимог...
звернень: 6388, відгуків: 0

3. История Rolex: как бренд изменил стандарты консервативного рынка
23.09.2021 Бруно Кандейас (Bruno Candeias)  Розділ: Якість ведення бізнесу
История Rolex: как бренд изменил стандарты консервативного рынкаКомпания Rolex берет свое начало в 1905 году. Ганс Вильсдорф в возрасте 24 лет вместе с партнером Альфредом Дэвисом основали в Лондоне часовую компанию Wilsdorf & Davis, Ltd. Они стремились производить высококачественные продукты по доступным ценам. Чтобы снизить затраты, детали импортировались из Швейцарии, а собирались в Англии. Торговая марка Rolex появилась только десять лет спустя...
звернень: 13060, відгуків: 0

4. История Airbnb: Какие уроки можно из нее извлечь?
12.05.2021 Илья Лазарев  Розділ: Якість ведення бізнесу
История Airbnb: Какие уроки можно из нее извлечь?«Дураки учатся на своих ошибках, а умные — на чужих». — Теодор Рузвельт, 26-й президент США. Теодор Рузвельт, к сожалению, не был знаком с подходом MVP (Minimum Viable Product), и в соответствии с этим высказыванием все основатели стартапов немного «дураки» в хорошем смысле этого слова — порой, начиная с безумной идеи, путем проб и ошибок они тестируют свои гипотезы и в конце концов находят соответствие продукта рынку (product market fit) ...
звернень: 10393, відгуків: 0

5. Быстрое продвижение изменений в компании через сессии критического анализа
28.01.2021 Арье Готсданкер  Розділ: Управління змінами
Быстрое продвижение изменений в компании через сессии критического анализаКрупная национальная компания по прокату автомобилей длительное время никак не могла наладить качество работы. Неудовлетворительная организация бизнеса сказывалась на плохом качестве обслуживания клиентов, и, соответственно, непосредственно на бизнесе. Ключевые финансовые показатели были одними из самых худших на рынке. Компания работает на конкурентном рынке и занимает приличную долю рынка, не убыточна, но больше за счет существенных капиталовложений, огромного парка машин, раздутого штата...
звернень: 9724, відгуків: 0

6. Hoover: Від розпродажу до краху
09.07.2020 The Hustle  Розділ: Маркетинг та продаж
Hoover: Від розпродажу до крахуУ 1992 році британський підрозділ виробника пилососів Hoover зробив клієнтам пропозицію, від якої важко відмовитись: два безкоштовні авіаквитки за умови купівлі будь-якого товару вартістю від 100 фунтів. На той момент бренду виповнилося вже 84 роки, він був відомим на ринку. Цей крок мав допомогти збільшити продаж, що на той момент скорочувався, уникнути рецесії та обійти конкурентів, яких ставало все більше. Натомість це призвело до руйнування бізнесу...
звернень: 6732, відгуків: 0

7. 11 прикладів ефективного чатбот-маркетингу
10.01.2020 Брент Барнхарт (Brent Barnhart)  Розділ: Маркетинг та продаж
11 прикладів ефективного чатбот-маркетингуЧатботи наступають! Це твердження маркетологи чують останнім часом все частіше. Але чи дійсно це так? Виходячи з тенденцій в індустрії відповіддю буде впевнене «так». Ще років п’ять тому спеціалісти з маркетингу дуже обережно розглядали можливість їх застосування, але сьогодні все більше і більше відомих брендів починають їх активно використовувати...
звернень: 8307, відгуків: 0

8. Теорія обмежень: досвід маркетолога
18.09.2019 Кирило Климчик  Розділ: Якість ведення бізнесу
Теорія обмежень: досвід маркетологаСкарги на відділ маркетингу і реклами не припинялися. Кількість прострочених завдань росла, дедлайни не дотримувалися в принципі. Найгірше було з правками. Здавалося б, тільки завершили створення макета й взялися за наступний, як вже за годину приходили виправлення. Дизайнер, який уже почав працювати з наступною заявкою, повинен був повертатися до попереднього макету....
звернень: 7769, відгуків: 0

9. Twitch: как потоковое вещание игр заработало миллиарды
31.05.2019  Розділ: Інформаційні технології
Twitch: как потоковое вещание игр заработало миллиардыКакой образ всплывает в голове человека, которому говорят о бизнесе с миллиардами активов? Большой нефтеперерабатывающий завод? Характерный кратер алмазных приисков? Мир не стоит на месте. Предприятие с таким внушительным капиталом — это большой, набитый серверами зал и миллионы игроков, которые выкладывают онлайн-видеозаписи своих игр и ведут прямые трансляции. Таков сервис потокового вещания Twitch...
звернень: 6378, відгуків: 0

10. Бренды нестандартной ориентации: маркетинг-тактики не как у всех
23.04.2019 Мэг Пратер (Meg Prater)  Розділ: Маркетинг та продаж
Бренды нестандартной ориентации: маркетинг-тактики не как у всехВозможно ли брендам процветать без традиционных маркетинговых тактик? В статье представлены пять успешных брендов, использующих сарафанное радио, инвестиции в сотрудников, видеоконтент и другие непрямые маркетинг-приемы. Они по-другому распределяют маркетинговые доллары, вызывают шумиху и выделяются на фоне конкурентов благодаря своей уникальности...
звернень: 4432, відгуків: 0

11. Как перевести большую компанию на машинное обучение: опыт Uber
28.03.2019 Джамал Робинсон (Jamal Robinson)  Розділ: Інформаційні технології
Как перевести большую компанию на машинное обучение: опыт UberНедавно ко мне обратилась консалтинговая фирма и попросила дать рекомендации насчёт создания и масштабирования систем искусственного интеллекта (ИИ) и машинного обучения (МО) для своих клиентов. У меня есть опыт в этой сфере: с точки зрения инфраструктуры — сотрудничество с Intel и Nvidia, с точки зрения программного обеспечения — с Amazon и IBM, поэтому я решил помочь. В этой статье расскажу, на что в первую очередь следует обратить внимание, масштабируя подобные системы...
звернень: 5417, відгуків: 0

12. Chick-fil-A: таємниці виняткового сервісу
02.10.2018 Анастасія Владичинська, викладач kmbs  Розділ: Якість ведення бізнесу
Chick-fil-A: таємниці виняткового сервісуВважається, що сервіс високого рівня має коштувати дуже дорого, і що пропонують його переважно гравці luxury-сегменту. Але, всупереч традиційним уявленням, компанія Chick-fil-A, мережа ресторанів фаст-фуд, здобула широке визнання саме завдяки своєму унікальному сервісу. Як їй вдалося створити сервісну культуру? В чому полягає сутність її стратегії?...
звернень: 5888, відгуків: 0

13. Неживая легенда Atari: от революции видеоигр до криптовалютных онлайн-казино
06.03.2018 Александр Кондратюк  Розділ: Інформаційні технології
Неживая легенда Atari: от революции видеоигр до криптовалютных онлайн-казиноНазвание Atari должно быть хорошо известно любому, кто хотя бы слышал о видеоиграх. В 1970-х годах компания из США фактически единолично создала целую индустрию домашних игровых консолей, которая в наши дни по прибыли уже конкурирует с Голливудом. Atari стала одной из самых быстрорастущих компаний за всю историю США, превратив программистов в «рок-звезд» и став первым громким стартапом из Кремниевой долины...

14. Культура безперервних інновацій: досвід NASA
20.02.2018 Едуард Мальцев  Розділ: Управління змінами
Культура безперервних інновацій: досвід NASAПроекти, що над ними зараз працює NASA, можуть здатись фантастичними: автомобілі, що пересуватимуться Місяцем, роботи, схожі на людей й здатні оперувати у космосі, віртуальні команди з машин та людей. Що допомагає NASA залишатись інноваційною? Чим досвід агентства може бути корисним бізнесу? Про це йшлося на саміті з міжгалузевих інновацій NASA, де представники kmbs побували восени 2017-го...
звернень: 5884, відгуків: 0

15. Потухшие бриллианты
01.12.2017 Олег Кершис, Алексей Гош, журнал "Бизнес" (№38, 2017)  Розділ: Якість ведення бізнесу
Потухшие бриллиантыТелекоммуникационный рынок — один из наиболее динамично развивающихся в мире. Каждый день становится известно о новых технологических решениях, каждую неделю проходят презентации новых гаджетов. Мобильные телефоны и смартфоны стали неотъемлемым атрибутом каждого жителя планеты. А для многих они еще и показатель определенного статуса. Именно на таких пользователей была рассчитана продукция бренда Vertu...
звернень: 7266, відгуків: 0

16. Як Tencent перетворилася на новий Disney з Китаю
13.10.2017 Джонатан Пен (Jonathan Pan), WIRED  Розділ: Інформаційні технології
Як Tencent перетворилася на новий Disney з КитаюФортуна вже давно посміхається компанії Riot Games. Створена нею комп’ютерна гра League of Legends — одна з найпопулярніших у світі. Якщо ви геймер, то напевно чули про Riot Games; якщо ні, то за словами журналу Inc., розробник ігор з Лос-Анджелесу може бути «найцікавішою компанією, про яку Ви ніколи не чули». Riot Games — це також ключовий елемент стратегії зростання Tencent, найбільшої китайської інтернет-компанії, що, власне, і володіє творцем ігор...
звернень: 6839, відгуків: 0

17. Зачем Kickstarter радикально изменил свою бизнес-модель: разбор полетов
22.09.2017 Майкл Томас (Michael Thomas)  Розділ: Управління змінами
Зачем Kickstarter радикально изменил свою бизнес-модель: разбор полетовБольше двух лет назад, во время каникул во Флоренции, сооснователь компании Kickstarter Перри Чен (Perry Chen) отправил письмо, которое навсегда ее изменило. Kickstarter из коммерческой корпорации была преобразована в благотворительную — то есть теперь руководство обязано не только приносить прибыль акционерам, но и делать мир лучше. Писатель Майкл Томас (Michael Thomas) пообщался с энтузиастами и противниками идеи благотворительных корпораций и узнал, имеет ли она шансы на общественное признание...
звернень: 7925, відгуків: 0

18. Почему Amazon является самой инновационной компанией 2017 года
19.05.2017 Ноа Робисчон (Noah Robischon), Fast Company  Розділ: Якість ведення бізнесу
Почему Amazon является самой инновационной компанией 2017 годаAmazon — необычная компания. Она возглавляет список самых инновационных компаний, по версии издания Fast Company, потому что не сбавляет темпов даже после того, как достигла таких невероятных высот. Но чтобы понять, как Amazon покажет себя в 2017 году, нужно обратить внимание на три направления, которые сейчас двигают вперед Amazon. Это программа Amazon Prime, которая предлагает оформить членство за $99 в год, открытие физических магазинов и строительство нового центра исполнения заказов ...
звернень: 15734, відгуків: 0

19. ERP-система — залог взвешенных управленческих решений
20.04.2017 Виталий Курдюмов, партнер Innoware  Розділ: Інформаційні технології
ERP-система — залог взвешенных управленческих решенийКлючевая особенность ERP-системы — охват всех бизнес-процессов предприятия: учет запасов, работа с поставщиками, работа с клиентами, управление производством. В ERP-системе нет лишней информации. Чем больше процессов и задач проходит через нее, тем больше возможностей управлять предприятием имеет менеджмент компании...
звернень: 11312, відгуків: 0

20. Шведські загадки: чому дешевшають товари в IKEA
24.03.2017 Ентоні Лендрі (Anthony Landry), Маріан Бекстер (Marianne Baxter)  Розділ: Управління фінансами
Шведські загадки: чому дешевшають товари в IKEAЯк формується каталог IKEA, чому одні позиції зникають вже через рік, а інші продаються десятиріччями та ще й дешевшають — ці питання вивчають Ентоні Лендрі (Anthony Landry), радник з Банку Канади, та Маріан Бекстер (Marianne Baxter), економіст з Бостонського університету. Вони намагаються з’ясувати, наскільки ціни відображають зміни в світовій макроекономіці певного періоду, аналізуючи каталоги, як зібрання специфічних меблевих Big Data...
звернень: 9633, відгуків: 0





МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua