КОНСАЛТИНГ | Зміни 3 вересня 2009 р.

Трансформація консалтингових компаній у реальний бізнес

Сюзанна Лоу (Suzanne Lowe), президент Expertise Marketing LLC та авторка двох книг для лідерів і маркетологів у компаніях, які займаються наданням професійних послуг, розповідає про дорослішання консалтингової сфери та зміни, які диктуються зовнішнім ринком.

Сюзанна Лоу (Suzanne Lowe) Незалежно від того, працює компанія у сфері управління, консалтингу, інформаційних технологій чи будь-якій іншій сфері професійних послуг — у сучасній ситуації задля виживання їй потрібно демонструвати надзвичайно зрілу поведінку на B2B-ринку. Лідери цих сервісних компаній все більше та більше наближаються до усвідомлення того, що із чистого консалтингу їм необхідно переходити у "реальний" бізнес.

Сьогодні ми можемо спостерігати безліч прикладів, як консалтинговим компаніям вдається розривати "пута" узвичаєності, які перешкоджають їм розвиватися з точки зору маркетингової та бізнес-ефективності.

Нижче наведено чотири основних фактори, які сприяють перетворенню компаній, що працюють у сфері професійних послуг, на "реальний бізнес":

Спершу поставте діагноз, переконайтеся у фактах, а лише потім розробляйте рішення. Компанії сфери професійних послуг часто вимушені приймати рішення буквально на льоту. Втім, проведення організаційних змін — процес повільний, ресурсоємний і часто незворотній. Тому потрібно як мінімум уважно поспілкуватися з людьми, які будуть вести зміни в компанії, зрозуміти їхні глибинні стимули та справжню мотивацію кожного працівника, задіяного у процес змін.

Не забувайте про комбінацію структури та культури. Найдосвідченіші управлінці вміють використовувати структурні і культурні особливості компанії як трамплін для змін. Трансформація компанії, яка займається наданням професійних послуг, на реальний бізнес, передбачає вміння тверезо оцінити і проаналізувати організаційну структуру (взаємозв'язки, інструменти, процеси, політики, тощо); та культуру (неформальні стосунки, норми та стандарти). І якщо необхідно — змінити їх.

Подумайте про функцію. Компанії, які надають послуги у професійній сфері, по суті продають своїх людей, чий розум та здатність мислити вважається основним товаром для споживача. Втім, такий фокус на людей, попри всю видиму "правильність", може мати і дещо негативні наслідки, оскільки лідери перестають думати про свою компанію як про бізнес.

Проведіть реконфігурацію на трьох рівнях. Трансформація професійної організації і перетворення її на реальний бізнес вимагає зосередження менеджерів на трьох напрямках: горизонтальному (процеси), вертикальному (індивідуальні навички) та діагональному (стосунки з постачальниками).

Який висновок можна зробити зі всього сказаного вище? Ринок професійних послуг дорослішає і стає більш зрілим. Але чи готові ви перетворити свою консалтингову компанію на справжній бізнес?

За матеріалами "Transforming Consulting Firms into Real Businesses" Management Consulting News.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Можливо все!Можливо все!
Включайся! Жінки, робота й воля вести за собоюВключайся! Жінки, робота й воля вести за собою
Засіло в голові. Наука успішного навчанняЗасіло в голові. Наука успішного навчання

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)