КОНСАЛТИНГ | Вартість послуг 8 вересня 2011 р.

Вартість консалтингових послуг знизилася

Дослідження сфери консалтингу, в якому взяли участь представники з Європи, Середнього Сходу, Індії та Африки засвідчило зниження вартості консалтингових послуг за час рецесії. Вартість консалтингу, який пропонується мультинаціональними корпораціями, знизилася на 10-15%. Що стосується національних компаній, то тут відсоток падіння дещо вищий — 50%.

Та чи можна очікувати, що після кризи ціни на консалтинг швидко зростуть? Історія та логіка підказує, що ні. Нижче наведено перелік шести основних факторів, які дозволяють прогнозувати, що в найближчому майбутньому вартість консалтингу залишатиметься низькою.

  1. Розмивання кордонів між сегментами клієнтів. Вартість консалтингу значною мірою визначалася розміром компанії клієнта та розміром/брендом самої консалтингової компанії. Що більш відомою була консалтингова компанія та що більшим був її клієнт — то вищими були ціни. Втім, з часом цей фактор почав нівелюватися, а вартість послуг — зменшуватися. Криза навчила клієнтів платити за послуги, а не за розмір чи бренд консалтингової компанії.

  2. Залучення централізованих покупок. Активна роль мультинаціональних корпорацій не лише дозволила суттєво знизити вартість послуг в них, але й посприяла обіцянкам у майбутньому підтримувати ціни на низькому рівні.

  3. Війна за частку ринку. Багато консалтингових компаній проголошують наміри досягнути швидкого зростання, яке стане можливим у тому числі й завдяки постійним низьким цінам.

  4. Перехід до впровадження. Впровадження передбачає більш тривалу залученість консалатингових компаній у проекти клієнтів. А це, в свою чергу, свідчить про загальне скорочення витрат.

  5. Наявність перешкод для адекватної оцінки ціннності. Консалтингові компанії до сих пір не навчилися наочно демонструвати цінність своїх послуг для клієнтів, що обмежує їхню можливість встановлювати високі ціни.

  6. Низький рівень проникнення оплати за результат. Консалтингові компанії починають переходити на новий метод оцінки вартості, який враховуватиме ризики клієнта, але поки що рівень проникнення такої методики залишається вкрай низьким.

Отже, можна очікувати, що вартість консалтингових послуг не просто впала, а продовжуватиме падати ще протягом певного часу. Швидкість падіння буде різною у різних сферах.

За інформацією Source for Consulting.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Розмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємоРозмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємо
Міф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогуМіф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогу
Можливо все!Можливо все!

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)