КОНСАЛТИНГ | Інновації 21 серпня 2012 р.

Який підхід до інновацій ви сповідуєте?

Фіона Чернявська (Fiona Czerniawska), засновниця та керуючий директор компанії Arkimeda, директор менеджмент-консалтингової асоціації Think Tank, одна зі світових авторитетів консалтингової галузі, авторка кількох книг, серед яких Value Based Consulting, Management Consulting in Practice, Management Consultancy: What next?, розповідає про різні підходи до інновацій, які зазвичай використовуються у консалтингу.

Фіона Чернявська (Fiona Czerniawska)
Фіона Чернявська
(Fiona Czerniawska)
Якщо бути відвертими, варто відзначити, що інновації ніколи не були ключовою компетенцією більшості консалтингових компаній, особливо великих. Досягнувши успіху у розповсюдженні та комерційному впровадженні ідей менеджменту компанії, консультанти практично ніколи не були їх авторами. І для цього існують цілком конкретні економічні причини. Інновації — це діяльність, яка передбачає високий рівень ризику, при цьому вимагаючи значних капіталовкладень. Клієнти ж консалтингових компаній прагнуть користуватися виключно перевіреними методологіями, які гарантуватимуть хороший результат.

Тому можливості використання інновацій як джерела зростання консалтингових компаній зводяться до трьох наступних типів:

  • автори беруть на себе найвищий рівень ризику; як компанії, що працюють у фармацевтичній галузі, часто ставлять все на нову ідею чи вакцину, і в теорії вони можуть або провалитися, або виграти і отримати величезні прибутки;

  • роль розповсюджувачів полягає у донесенні нових ідей та інструментів, які були розроблені авторами, до клієнтів. Це менш ризикований вид діяльності, оскільки весь ризик лежить на плечах авторів, але й небезпека того, що інші компанії теж почнуть використовувати подібну методологію доволі висока;

  • втім, найнижчий рівень ризику притаманний адапторам. Вони адаптують ті методології, які вже стали стандартними, і таким чином практично повністю уникають ризику. Втім, і прибутки у них набагато нижчі.

Зважаючи на сучасний економічний клімат, мабуть, не варто дивуватися, що залишається все менше і менше консалтингових компаній, готових брати на себе роль авторів. А ті, які йдуть на це, потрапляють до однієї із двох груп: вони або щиро вірять, що інновації глибоко інтегровані у їхнє ДНК і тому прагнуть створити кращий продукт, ніж конкуренти, або ж їх змушує до цього сувора необхідність.

За матеріалами "What's your approach to innovation?", Source for Consulting.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Сила продуктивності. Як подолати прокрастинаціюСила продуктивності. Як подолати прокрастинацію
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review
Перемогти прокрастинацію. Як припинити відкладати справи на потімПеремогти прокрастинацію. Як припинити відкладати справи на потім
bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2022, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)