ПОДІЇ | Post Factum

Креативність може і повинна бути запланованою

Репортаж з майстер-класу Орлі Сігал
"Інструменти для створення яскравого креативу в продуктивних комунікаціях"

28 лютого 2012 року в Києві відбувся майстер-клас Орлі Сігал "Інструменти для сворення яскравого креативу в продуктивних комунікаціях". Майстер-клас був організований оператором професійних конференцій IdeasFirst.

Орли Сигал (Orly Seagull) Орлі Сігал (Orly Seagull) — фасилітатор у сфері реклами та маркетингової комунікації в компанії SIT (Systematic Inventive Thinking). Вона спеціалізується на розвитку креативності рекламних агенцій, покращенні стосунків з клієнтами, конструюванні більш вигідного позиціонування бренду, пошуку інноваційних рішень у сфері медіа- та інтернет-технологій.

Серед компаній, які вона консультувала, такі визнані бренди як McCann, Leo Burnett, DDB, Y&R, BBDO, Saatchi, Publicis, GREY, TBWA та інші.

Участь в майстер-класі взяли українські та іноземні спеціалісти з маркетингових комунікацій та креативних рішень. Зокрема в аудиторії були присутні директори з креативу, копірайтери, арт-директори, директори з розвитку бізнесу, керівники рекламних агенцій та співробітники відділів маркетингу.

Програма майстер-класу базується на методиці SIT (Systematic Inventive Thinking) — тобто йдеться про систематичне винахідливе мислення, яке дозволяє досягнути підвищення ефективності комунікацій з використанням креативних підходів. Чи, якщо говорити простіше, Орлі Сігал навчала українську аудиторію планувати креативність.

Для цього протягом майстер-класу було запропоновано і дуже детально розглянуто широкий перелік інструментів, які дозволяють налаштувати системну розробку рекламних концепцій, знаходити нестандартні рішення для їх втілення та вигадувати оригінальні "фішки", відточуючи власний неповторний "почерк" в комунікаціях.

Варто відзначити надзвичайно активну участь аудиторії в майстер-класі Орлі Сігал. Буквально з перших хвилин і до кінця занять Орлі не дала нікому сидіти без справи. Почалося все із обміну бейджиками та згадування "улюбленої реклами", а продовжилося численними вправами та закріпленням практичних навичок роботи з інструментами для створення креативності. При цьому працювали учасники як індивідуально, так і в групах. А ближче до середини дня на майстер-класі навіть відбулася своєрідна виставка "рекламних принтів", створених його учасниками.

Зокрема було розглянуто наступні теми:

  • створення креативних комунікацій завдяки моделі NFS (near, far, sweet);
  • метод "надзвичайного (перебільшеного) наслідку";
  • метод "об'єднання задач";
  • інструмент "піраміда злиття";
  • та інші.

Учасники майстер-класу краще зрозуміли, як прискорювати процеси генерування ідей та робити їх більш контрольованими, як реалізовувати нестандартні проекти, як боротися з "творчими блоками" та іншими "поглиначами" часу. Але, вочевидь головне, чому навчилися учасники майстер-класу Орлі Сігал — це те, як керувати своїм натхненням, а не залежати від нього.

ФОТОРЕПОРТАЖ



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Спершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слідСпершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слід
Розвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати метиРозвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати мети
Правила всьогоПравила всього

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)