ПОДІЇ | Post Factum

Креативність може і повинна бути запланованою

Репортаж з майстер-класу Орлі Сігал
"Інструменти для створення яскравого креативу в продуктивних комунікаціях"

28 лютого 2012 року в Києві відбувся майстер-клас Орлі Сігал "Інструменти для сворення яскравого креативу в продуктивних комунікаціях". Майстер-клас був організований оператором професійних конференцій IdeasFirst.

Орли Сигал (Orly Seagull) Орлі Сігал (Orly Seagull) — фасилітатор у сфері реклами та маркетингової комунікації в компанії SIT (Systematic Inventive Thinking). Вона спеціалізується на розвитку креативності рекламних агенцій, покращенні стосунків з клієнтами, конструюванні більш вигідного позиціонування бренду, пошуку інноваційних рішень у сфері медіа- та інтернет-технологій.

Серед компаній, які вона консультувала, такі визнані бренди як McCann, Leo Burnett, DDB, Y&R, BBDO, Saatchi, Publicis, GREY, TBWA та інші.

Участь в майстер-класі взяли українські та іноземні спеціалісти з маркетингових комунікацій та креативних рішень. Зокрема в аудиторії були присутні директори з креативу, копірайтери, арт-директори, директори з розвитку бізнесу, керівники рекламних агенцій та співробітники відділів маркетингу.

Програма майстер-класу базується на методиці SIT (Systematic Inventive Thinking) — тобто йдеться про систематичне винахідливе мислення, яке дозволяє досягнути підвищення ефективності комунікацій з використанням креативних підходів. Чи, якщо говорити простіше, Орлі Сігал навчала українську аудиторію планувати креативність.

Для цього протягом майстер-класу було запропоновано і дуже детально розглянуто широкий перелік інструментів, які дозволяють налаштувати системну розробку рекламних концепцій, знаходити нестандартні рішення для їх втілення та вигадувати оригінальні "фішки", відточуючи власний неповторний "почерк" в комунікаціях.

Варто відзначити надзвичайно активну участь аудиторії в майстер-класі Орлі Сігал. Буквально з перших хвилин і до кінця занять Орлі не дала нікому сидіти без справи. Почалося все із обміну бейджиками та згадування "улюбленої реклами", а продовжилося численними вправами та закріпленням практичних навичок роботи з інструментами для створення креативності. При цьому працювали учасники як індивідуально, так і в групах. А ближче до середини дня на майстер-класі навіть відбулася своєрідна виставка "рекламних принтів", створених його учасниками.

Зокрема було розглянуто наступні теми:

  • створення креативних комунікацій завдяки моделі NFS (near, far, sweet);
  • метод "надзвичайного (перебільшеного) наслідку";
  • метод "об'єднання задач";
  • інструмент "піраміда злиття";
  • та інші.

Учасники майстер-класу краще зрозуміли, як прискорювати процеси генерування ідей та робити їх більш контрольованими, як реалізовувати нестандартні проекти, як боротися з "творчими блоками" та іншими "поглиначами" часу. Але, вочевидь головне, чому навчилися учасники майстер-класу Орлі Сігал — це те, як керувати своїм натхненням, а не залежати від нього.

ФОТОРЕПОРТАЖ



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
50 найкращих книжок в інфографіці. Інструменти особистої ефективності50 найкращих книжок в інфографіці. Інструменти особистої ефективності
Створення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світСтворення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світ
Вийди за межi. Забудь про успiх — стань видатнимВийди за межi. Забудь про успiх — стань видатним

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)