ПОДІЇ | Post Factum

UDIVI — конференція з інтернет-маркетингу з претензією на головну подію УАнету

Автор: Ярослав Федорак, редактор Менеджмент.com.ua

2-3 грудня у Києві відбулася конференція з інтернет-маркетингу UDIVI, яка позиціонувалася організаторами, як головна подія УАнету. Вона зібрала професіоналів та новачків у сфері інтернет-маркетингу з метою обміну досвідом та створення платформи для розвитку нових можливостей галузі. Загальну кількість учасників конференції було доволі складно оцінити, оскільки доповіді були розділені на чотири секції і відвідувачі самостійно вибирали, куди їм піти, але за різними оцінками конференцію за два дні відвідало близько 400 учасників.

Доповіді були розділені на чотири паралельні потоки:

  • програма "Інтернет-маркетинг";
  • професійна програма;
  • програма "Web 2.0";
  • майстер-класи керівників успішно реалізованих стартапів.

Окрім того організатори запропонували учасникам дві панелні дискусії та серію круглих столів.

Мені вдалося потрапити на секцію "Інтернет-маркетинг", де Марія Бородай, керівник PR-служби Intel Ukraine, розповідала про нові медіа, намагаючись дати відповідь на запитання, чи зуміють вони повністю замінити традиційні. В рамках її доповіді слухачі почули, що кожного дня у світі продається більше 1 мільйона комп'ютерів, що станом на 2020 рік до Інтернету буде підключено більше 4 мільярдів користувачів та що компаніям потрібно приділяти значну увагу розвитку власних брендів в Інтернеті. Яким чином це зробити і наскільки ефективною може бути така діяльність, Марія розповіла на прикладі власних починань та проектів Intel Ukraine.

Олег Головних, маркетинг-директор компанії Connect.ua, запропонував учасникам відмовитися від соціальних мереж і почати зосереджуватися на конкретних цілях, замість того, щоб намагатися досягнути всього і зразу. Він представив аудиторії унікальні розробки компанії, в якій працює, наголошуючи, що ефективне просування в Інтернеті сьогодні відбувається практично виключно за допомогою нестандартного просування, яке неможливо у традиційних соціальних мережах. Окрім цього, Олег представив декілька кейсів нестандартного просування, яке пропонується в рамках соціальної мережі Connect.ua.

Доволі цікавою виявилася доповідь Олександра Архіпова, провідного спеціаліста з управління розвитку платіжних технологій ПриватБанку. Він умовно поділив сучасний Інтернет на два типи: дикий (пошуковики) та структурований (соціальні мережі) — та розповів про створення інтернет-магазинів за допомогою технологій Facebook.

Олександр пояснив, чому в інтернет-магазині важливо не тільки і не стільки наявність власного сайту, скільки доступність технологій та підтримка різноманітних платежів, а також простота у використанні. Всі ці елементи пропонуються соціальною мережею Facebook. І навіть більше того — соціальні мережі мають значну перевагу над автономними сайтами інтернет-магазинів — у них на повну ефективність діє система рекомендацій.

Основною проблемою конференції, як на мене, була невідповідність рівня доповідей рівню аудиторії. Так вже повелося, що на конференції, які стосуються інтернет-маркетингу, заведено ходити молодим та активним спеціалістам, які іноді розуміються в темі краще, ніж доповідачі. Натомість, багато доповідей конференції UDIVI були орієнтовані на абсолютний початковий рівень.

Не дуже зручним було і місце проведення конференції — санаторний комплекс Пуща Озерна під Києвом. Чудове і красиве місце перетворилося на справжню проблему для учасників через складні погодні умови (особливо першого дня). Саме через раптове похолодання до конференції не доїхали не тільки 25-30% учасників, але й багато доповідачів.

Загалом же конференція пройшла на середньому рівні. Її врятувала наявність деяких хороших експертів-доповідачів та цікаве кулуарне спілкування.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ніколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомствНіколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомств
Надприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розумуНадприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розуму
Одна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатівОдна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатів

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)