ПОДІЇ | Post Factum

UDIVI — конференція з інтернет-маркетингу з претензією на головну подію УАнету

Автор: Ярослав Федорак, редактор Менеджмент.com.ua

2-3 грудня у Києві відбулася конференція з інтернет-маркетингу UDIVI, яка позиціонувалася організаторами, як головна подія УАнету. Вона зібрала професіоналів та новачків у сфері інтернет-маркетингу з метою обміну досвідом та створення платформи для розвитку нових можливостей галузі. Загальну кількість учасників конференції було доволі складно оцінити, оскільки доповіді були розділені на чотири секції і відвідувачі самостійно вибирали, куди їм піти, але за різними оцінками конференцію за два дні відвідало близько 400 учасників.

Доповіді були розділені на чотири паралельні потоки:

  • програма "Інтернет-маркетинг";
  • професійна програма;
  • програма "Web 2.0";
  • майстер-класи керівників успішно реалізованих стартапів.

Окрім того організатори запропонували учасникам дві панелні дискусії та серію круглих столів.

Мені вдалося потрапити на секцію "Інтернет-маркетинг", де Марія Бородай, керівник PR-служби Intel Ukraine, розповідала про нові медіа, намагаючись дати відповідь на запитання, чи зуміють вони повністю замінити традиційні. В рамках її доповіді слухачі почули, що кожного дня у світі продається більше 1 мільйона комп'ютерів, що станом на 2020 рік до Інтернету буде підключено більше 4 мільярдів користувачів та що компаніям потрібно приділяти значну увагу розвитку власних брендів в Інтернеті. Яким чином це зробити і наскільки ефективною може бути така діяльність, Марія розповіла на прикладі власних починань та проектів Intel Ukraine.

Олег Головних, маркетинг-директор компанії Connect.ua, запропонував учасникам відмовитися від соціальних мереж і почати зосереджуватися на конкретних цілях, замість того, щоб намагатися досягнути всього і зразу. Він представив аудиторії унікальні розробки компанії, в якій працює, наголошуючи, що ефективне просування в Інтернеті сьогодні відбувається практично виключно за допомогою нестандартного просування, яке неможливо у традиційних соціальних мережах. Окрім цього, Олег представив декілька кейсів нестандартного просування, яке пропонується в рамках соціальної мережі Connect.ua.

Доволі цікавою виявилася доповідь Олександра Архіпова, провідного спеціаліста з управління розвитку платіжних технологій ПриватБанку. Він умовно поділив сучасний Інтернет на два типи: дикий (пошуковики) та структурований (соціальні мережі) — та розповів про створення інтернет-магазинів за допомогою технологій Facebook.

Олександр пояснив, чому в інтернет-магазині важливо не тільки і не стільки наявність власного сайту, скільки доступність технологій та підтримка різноманітних платежів, а також простота у використанні. Всі ці елементи пропонуються соціальною мережею Facebook. І навіть більше того — соціальні мережі мають значну перевагу над автономними сайтами інтернет-магазинів — у них на повну ефективність діє система рекомендацій.

Основною проблемою конференції, як на мене, була невідповідність рівня доповідей рівню аудиторії. Так вже повелося, що на конференції, які стосуються інтернет-маркетингу, заведено ходити молодим та активним спеціалістам, які іноді розуміються в темі краще, ніж доповідачі. Натомість, багато доповідей конференції UDIVI були орієнтовані на абсолютний початковий рівень.

Не дуже зручним було і місце проведення конференції — санаторний комплекс Пуща Озерна під Києвом. Чудове і красиве місце перетворилося на справжню проблему для учасників через складні погодні умови (особливо першого дня). Саме через раптове похолодання до конференції не доїхали не тільки 25-30% учасників, але й багато доповідачів.

Загалом же конференція пройшла на середньому рівні. Її врятувала наявність деяких хороших експертів-доповідачів та цікаве кулуарне спілкування.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Мистецтво неможливого. Посібник з досягнення неймовірних цілейМистецтво неможливого. Посібник з досягнення неймовірних цілей
Рік корисних звичок. Повний курс знань, щоб набути звичок, важливих для добробуту і щастя. Збірник самарі + аудіокнигаРік корисних звичок. Повний курс знань, щоб набути звичок, важливих для добробуту і щастя. Збірник самарі + аудіокнига
Емоційний успіхЕмоційний успіх

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)