ІНТЕРВ'Ю | Shelly Lazarus 18 серпня 2010 р.

Як філантропія створює бренди

Девід Огілві (David Ogilvy) заснував агенцію, яка зробила його відомим у 1948-му році. Сьогодні він глобальний лідер у рекламній сфері, а також у питаннях маркетингу та public relations. Шеллі Лазарус (Shelly Lazarus) була генеральним директором компанії Ogilvy & Mather Worldwide з 1996-го по 2008-ий рік. Будучи послідовницею Девіда Огілві, вона повністю розділяла його переконання щодо того, що основним покликанням реклами є створення великих брендів.

У короткому інтерв'ю, яке наведене нижче, вона розповідає про своє бачення створення брендів та критичну роль у цьому процесі корпоративної філантропії.

Шеллі Лазарус (Shelly Lazarus)
Шеллі Лазарус
(Shelly Lazarus)
З.: Чому Ви навчилися безпосередньо від Девіда Огілві?

В.: Девід мав свою точку зору стосовно практично будь-якого предмету. Закладені ним принципи до сьогодні надзвичайно актуальні серед нас.

Він говорив: "Неможна назвати креативною ту рекламу, яка не продає". Реклама створюється не просто так — вона повинна сприяти розвитку бізнесу клієнта. І до сьогодні абсолютна звітність залишається у серці нашого бізнесу. Місія Ogilvy & Mather полягає в створенні брендів для наших клієнтів і ця концепція не змінилася з часів Девіда.

З.: Яку пораду Ви могли б дати стосовно створення брендів?

В.: Передусім, вам слід визначитися, яку ідею нестиме ваш бренд. Мені доводилося часто бувати на зібраннях директорів, нарадах з клієнтами, і коли задаєш їм запитання про бренд, про його основну ідею — можна легко почути абсолютно різні відповіді навіть від колег, які працюють разом.

Великий рекламник Джеремі Балмор (Jeremy Bullmore) колись говорив: "Люди створюють бренди так само, як птахи в'ють гнізда: вони виплітають їх із невеличких деталей". Бренд повинен виражатися у всьому, що робить компанія. Як тільки ви визначитесь з основною ідеєю вашого бренду — вам слід буде дати відповідь на запитання, чи виражається ця ідея у кожній дії вашої компанії. Організація повинна комунікувати свій бренд у всіх можливих місцях взаємодії, бути філантропічною, майже благодійною при комунікації.

З.: Яка роль філантропії у створенні бренду?

В.: Філантропія — це чудова річ. Її значення куди глибше, ніж ми звикли традиційно вважати. Це не лише здатність виписувати благодійні чеки інститутам культури. Філантропійність компанії вказує клієнтові та споживачеві, що знаходиться в її основі. Тому компаніям варто дуже серйозно замислитись про те, як використовувати свій маркетинговий бюджет, щоб принести максимальну користь людям.

З.: Чи можете Ви навести приклад філантропії пов'язаної із брендами?

В.: Unilever проявила ініціативу і використала свій маркетинговий бюджет для підвищення самооцінки серед молодих дівчат 10-14 років. Це була реклама під час трансляції Суперкубку. І в ній йшлося не про якийсь продукт (шампунь чи мило) Dove, а про підвищення самооцінки дівчат. Чи варто говорити, що реакція людей була чудовою. Оскільки ми живемо в XXI-му столітті, то найкращою реакцією було те, що люди пішли на веб-сайт Dove і почали обговорювати там рекламу. Йшлося про справжню красу, про допомогу дочкам, та про те, наскільки прекрасно, що Dove розробили цю рекламу.

З.: А яка роль соціальних медіа у брендінгу?

В.: Багато керівників відчувають занепокоєння, читаючи, що люди пишуть про їхні компанії. Я продовжую повторювати їм: "Не бійтеся. Вступайте в розмову з цими людьми, тому що в будь-якому разі вони продовжуватимуть говорити. І єдине питання — чи бажаєте приєднатися до їхньої бесіди. У будь-якому разі — я б приєдналася."

За матеріалами "How Philanthropy Builds A Brand", Forbes.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
S.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюйS.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюй
Мудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунгляхМудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунглях
Синдром самозванця. Як прожити неймовірне життя, на яке ви заслуговуєтеСиндром самозванця. Як прожити неймовірне життя, на яке ви заслуговуєте

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)