НОВИНИ від 26.10.2010


Як працівники ставляться до своїх керівників?

Економічна криза, схоже, добігає свого закінчення. Але її вплив на бізнес-середовище виявився занадто значним, щоб можна було стверджувати, що разом з економічним зростанням все повернеться на свої місця. Так, близько половини (45%) американських працівників відзначають, що криза суттєво вплинула на їхні стосунки з керівниками. А з них — 74% признаються, що цей вплив був негативним.

Саме такими результатами поділилося дослідження компанії Spherion Staffing Services. Опитування також виявило, що близько третини працівників (34%) почуваються частково або ж повністю незадоволеними своїми стосунками з керівником.

Керівники приділяють занадто мало уваги кар'єрному розвитку своїх підлеглих, а деякі навіть навпаки — перешкоджають їхньому зростанню. Дослідження виявило, що 38% працівників вважають своїх керівників абсолютно незацікавленими у кар'єрному розвитку підлеглих. При цьому 27% стверджують, що ставлення керівників до кар'єрного зростання підлеглих змінилося з часу початку кризи.

Але, що набагато гірше — близько половини працівників (45%) говорять, що їхні керівники іноді присвоюють собі їхні заслуги, а 37% — що керівники готові підставити їх під удар, рятуючи свою власну шкіру.

Багато працівників вважають своїх керівників не до кінця чесними і не відчувають поваги з їхнього боку. За даними дослідження приблизно чверть співробітників відчувають, що їхні керівники є не до кінця чесними з ними, і більше ніж половина (53%) не відчувають поваги з боку керівників.

Багато працівників відчувають недостаток впевненості при обговоренні важливих проблем з керівниками. Дослідження показало, що 46% працівників не відчувають можливості вільно та відкрито обговорювати важливі для них питання з керівниками.

"У часи, коли працівникам необхідна додаткова підтримка від керівників, останні поступають із точністю до навпаки", — визнає Лоретта Пенн (Loretta Penn), президент Spherion Staffing Services. "Менеджерам необхідно працювати над створенням середовища, яке б спонукало відкриту та пряму комунікацію, пропонувало підтримку працівникам та демонструвало можливості для розвитку кар'єри. На превеликий жаль більшість із сьогоднішніх керівників не здатні справитися з подібною відповідальністю".

Як наслідок, працівники також не показують особливої поваги чи захоплення керівниками. Більше того, вони ставляться негативно до самої функції управлінця. Всього 34% працівників погодилися б зайняти місце свого боса, якби отримали таку пропозицію. 40% відмовилися б від неї.

І це при тому, що за даними дослідження 44% працівників щиро вірять, що змогли б справитися з управлінською роботою краще, ніж їхні керівники, а 61% вважають, що володіють кращими управлінськими навичками, ніж керівники.

На запитання, чи готові працівники приєднатися до своїх керівників, якщо ті вирішать залишити компанію, 43% відповіли негативно, а ще 35% сказали, що не знають як поступлять у такій ситуації.

"Стосунки між керівником та його підлеглими відіграють надзвичайно важливу роль і безпосередньо впливають на мотивацію персоналу, — пояснює Пенн. — Компанії не можуть дозволити собі платити гроші немотивованим працівникам, але водночас у них немає коштів і на їх заміну. Тому єдиний вихід — покращувати стосунки між працівниками та керівниками, тим самим підвищуючи мотивацію".

За інформацією Chief Learning Officer.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua