ІНСАЙТИ | Антикризове управління 12 грудня 2022 р.

П’ять пріоритетів для CEO під час кризи

Коли йдеться про управління кризовими ситуаціями — чи то падіння індексу Доу-Джонса на 1000 пунктів, чи зупинка виробництва, що руйнує ваш ланцюг постачання, — єдиний спосіб впоратися з ними — це прийняти хаос.

Хаос — це те, що відбувається, коли ваша реальність відрізняється від ваших очікувань. Якщо ви подивитеся на це таким чином, це дає місце, з якого ви можете працювати. Ви не є його жертвою. Ви дійсно перебуваєте в місці, де можете діяти.

І хоча цей зрив може варіюватися від незручностей до потенційного вбивці компанії, він також може стати поштовхом до інновацій і прокласти шлях до більшого успіху в майбутньому. Це просто питання прийняття того, що хаос приходить разом із територією.

Ви ніколи не будете захищені від хаосу, але ви можете бути готові до нього. Існують певні речі в рамках наших організацій, які ми можемо зробити як CEO, щоб підготуватися до хаосу.

П’ять пріоритетів для CEO під час кризи

Корін Хенкок (Corinne Hancock), всесвітньо визнана експертка у формуванні лідерів світового рівня, ефективних команд та культурного розмаїття, створила систему "Модель хаосу" (Chaos Model). Ось п’ять пріоритетів антикризового управління на основі цієї системи, на яких керівники та власники бізнесу мають сфокусуватися, якщо — і коли — вони зіткнуться з кризою.

1. Проясніть свою місію

По-перше, з’ясуйте, як ваша компанія збирається реагувати на кризу. Почніть працювати зі своєю командою над вирішенням нагальних питань і відкладіть спроби вгадати, як це вплине на ваші довгострокові плани.

Йдеться вже не про загальну картину, а про те, щоб втілити цю загальну картину, візію і свої великі цілі в даний конкретний момент, в конкретний день, в конкретний тиждень.

2. Оцінюйте й аналізуйте

Керівники мають швидко оцінити вплив, який спричиняє криза, оцінити ресурси, з якими вони будуть працювати, і визначити, що їм знадобиться для виконання своєї місії.

Ви повинні провести дослідження і з’ясувати, що насправді є реальним і який вплив ця криза насправді має, а не уявні, потенційні побоювання того, що може статися.

3. Проявіть креативність

Це також можливість для керівників проявити творчий підхід до вирішення проблем і випробувати нові ідеї, а криза дає їм шанс відволіктися від непотрібних відволікаючих факторів і зосередитися на конкретній проблемі.

Це час, коли ми створюємо деякі з наших найбільш інноваційних рішень. Ми придумуємо нові процеси, коли людей підштовхують до того, щоб спробувати щось нове, чого вони ніколи не робили раніше.

4. Досягяйте узгодження замість домовленості

Знайшовши можливе рішення, керівники мають зосередитися на тому, щоб залучити до нього свою команду. Деякі члени команди можуть не погодитися з тим, чи буде воно успішним, але їхня участь є ключовою для реалізації.

Ви ніколи не досягнете згоди всієї команди, особливо в умовах хаосу, але ви можете узгодити найкраще рішення на даний момент для виконання місії, щоб вирішити проблему, яка стоїть на порядку денному.

5. Дійте

Хоча виконання плану здається простим і очевидним, багато керівників вагаються, відкладаючи свою реакцію, щоб обміркувати інші можливості або спробувати спрогнозувати, чи спрацює їхнє рішення.

У вас немає часу на розмови про це. Припиніть гаяти час і просто зробіть це. Кожен має зосередитися на рішенні, а не на проблемі.

Дотримуючись цих кроків, керівники можуть не тільки знайти вихід із кризи, але й запропонувати інновації, які можуть оживити їхній бізнес.

Хаос дійсно робить нас сильнішими. Коли ви маєте сміливість діяти, ви не тільки бачите, на що ви здатні, ви бачите, що можливо, і ви продовжуєте ставати сильнішими та більш інноваційними.

За матеріалами "5 priorities for CEOs to manage during a crisis", Vistage.

Ілюстрація: stock.adobe.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Торгівці правдою. Бізнес на новинах та битва за фактиТоргівці правдою. Бізнес на новинах та битва за факти
Переваги поразокПереваги поразок
Кмітливіші, швидші, кращі. Секрети продуктивності в житті та бізнесіКмітливіші, швидші, кращі. Секрети продуктивності в житті та бізнесі

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)