ІНСАЙТИ | Командна робота 18 травня 2012 р.

Віра, довіра і командна робота

Вейн Тармел (Wayne Turmel), засновник Greatwebmeetings.com, а також промовець та письменник, розповідає про те, як формується довіра між працівниками та яким чином вона впливає на ефективність командної роботи.

Вейн Тармел (Wayne Turmel)
Вейн Тармел
(Wayne Turmel)
Більшість роботодавців не надто схильні довіряти, що ви займаєтесь роботою, якщо ви знаходитесь поза межами офісу. При цьому дослідження свідчать, що люди стають набагато більш продуктивними та здатні досягати кращих результатів, якщо не прив'язувати їх до формального робочого місця. Чому ж менеджери не хочуть скористатися перевагами вашої свободи? Причина зовсім не в тому, що вони не вірять у вас, причина в тому, що вони не довіряють вам.

На відміну від віри, довіра не виникає сама по собі, а може лише бути створеною з часом та постійним накопиченням позитивного досвіду взаємодії.

Віра також має велике значення, оскільки вона є свідченням позитивного наміру. Ми хочемо, щоб наші керівники вірили у нас. Але набагато важливіше, щоб вони нам просто довіряли! І для того, щоб збудувати довіру, потрібно завжди пам'ятати, що вона базується на досвіді.

Спільні цілі є надзвичайно важливими. Демонструйте, яким чином те, що ви робите, вписується у загальну систему цілей компанії і вашої команди. Тільки відкрита комунікація і ваш щирий інтерес до цілей та цінностей організації є індикатором вашої реальної залученості.

Демонстрація компетентності також має велике значення. Чи вдається вам вчасно справлятися зі своїми завданнями? Наскільки ваша робота вища або нижча за очікуваний рівень? Якщо ви доведете свою компетентність — це стане значним кроком на шляху до створення реальної довіри.

Демонстрація мотивів — важливий елемент в процесі створення довіри, про який найчастіше забувають. Можливо, це трапляється через те, що мотиви значною мірою є внутрішніми: чому ми робимо те, що ми робимо. Тим не менше розуміння мотивів дає людям шанс краще пізнати вас, а отже почати довіряти.

Якщо ви менеджер — намагайтесь зрозуміти, чим живе та чого прагне кожен з працівників у вашій команді. Якщо ж ви сам є учасником команди — то намагайтесь демонструвати свою компетентність, розкривати мотиви і бути чесним щодо цілей. Тільки так ви зможете збудувати довіру!

За матеріалами "Faith, trust and teamwork", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Рік корисних звичок. Повний курс знань, щоб набути звичок, важливих для добробуту і щастя. Збірник самарі + аудіокнигаРік корисних звичок. Повний курс знань, щоб набути звичок, важливих для добробуту і щастя. Збірник самарі + аудіокнига
Крок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до метиКрок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до мети
Переваги поразокПереваги поразок

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)