ІНСАЙТИ | Пошук роботи 7 липня 2011 р.

Резюме «вмерло»! Тепер роботодавців цікавить ваша біографія

Майкл Марголіс (Michael Margolis), декан Story University та організатор Reinvention Summit, розповідає про те, яким чином змінилися підходи до пошуку роботи в сучасному світі, та чому резюме більше не цікавить потенційних роботодавців (чи, принаймні, не повинно цікавити).

Майкл Марголіс (Michael Margolis) Майкл Марголіс
(Michael Margolis)
Якщо ви дизайнер, підприємець чи просто людина, робота якої так чи інакше пов'язана з креативністю — тоді вам швидш за все не доводилося писати резюме протягом тривалого часу. Роботодавець зазвичай здатен миттєво оцінити ваші здібності та навички, кинувши оком на ваш сайт, портфоліо чи профіль у соціальних медіа.

Часи резюме минають, натомість настають часи біографій (персональних брендів). Довіра створюються при індивідуальному контакті і її практично неможливо досягнути, написавши кілька стрічок у резюме. Ваша біографія повинна "розповісти" вашу історію.

Ось кілька основних аспектів, які повинні розкриватися у вашій біографії:

  1. Хто ви такий?
  2. Яким чином ви можете допомогти роботодавцю?
  3. Яким чином ви потрапили в компанію (дізналися про неї)?
  4. Чому вам можна довіряти?
  5. Що спільного ви маєте із роботодавцем?

Ваша біографія — перший крок до розширення вашого персонального бренду. І особливо в онлайні. Саме вона визначає напрямок потенційної розмови з роботодавцем та задає тон. У ній ви повинні розповісти не тільки про себе, але й про те, яким ви бачите світ. Зробіть це правильно, і люди захочуть продовжувати взаємодіяти з вами.

Ось кілька порад, які допоможуть перетворити вашу біографію на справжню захопливу історію:

  1. Висловте точку зору. Людям, які планують з вами працювати, цікаво, як ви сприймаєте світ. Покажіть їм, що ви володієте унікальною перспективою чи свіжими підходами.

  2. Створіть підгрунтя. Поясніть, як ви прийшли до теперішнього бачення світу. Можливо, причиною цього стали певні події дитинства чи ранньої кар'єри. Розкажіть про те, як ви відкрили свої сильні сторони.

  3. Включіть зовнішнє підтвердження. Ми витрачаємо занадто багато часу, намагаючись переконати в чомусь інших замість того, щоб повірити в це самим. Допоможіть людям усвідомити, що ваші ідеї тісно пов'язані з тим, у що вірять вони самі.

  4. Показуйте свою відкритість до стосунків з людьми. Нагадуйте людям, що ви не відрізняєтесь від них. Не бійтеся іноді показати свою вразливість, розповідайте про свої хобі та інтереси. Це допоможе зав'язати нові стосунки.

Ці прості поради стануть першим кроком на шляху до створення хорошої біографії. В процесі ви будете відкривати новий потенціал для зростання та розвитку, змінюючи самоусвідомлення та те, яким бачить вас роботодавець.

За матеріалами "The Resume Is Dead, The Bio Is King", The 99 Percent.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?
Торгівці правдою. Бізнес на новинах та битва за фактиТоргівці правдою. Бізнес на новинах та битва за факти
Вміти все. Чому універсальність перемагає спеціалізаціюВміти все. Чому універсальність перемагає спеціалізацію

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)