РЕЦЕНЗІЇ | Книга 14 листопада 2007 р.

Хранителі: Професія та Корпоративне управління

Gatekeepers: the Professions and Corporate Governance

Видання "Хранителі: Професія та Корпоративне управління" (Gatekeepers: the Professions and Corporate Governance), автором якого є Джон Кофі (John Coffee) — це одна із найостанніших спільних публікацій Oxford University Press та Oxford's Said Business School. Автор книги — професор права у Columbia University's Law School та керівник центру корпоративного управління при цьому навчальному закладі.

У книзі розкриваються корпоративні досягнення та поразки останніх часів, як у США, так і у Європі. Автор звертається до прикладів Enron та WorldCom, відкриваючи нові деталі корпоративних скандалів. Він відмовляється від суб'єктивного підходу, який використовується у більшості інших публікацій і намагається зважено підійти до проблеми, підтримуючи свої висновки значною кількістю інформації та фактів.

Джон Кофі щиро дивується, що "основні фінансові злочини в американських компаніях не співпали із такою ж епідемією у Європі 2000-2003 років". І хоча Європа також неодноразово стикалася із прикладами фінансового шахрайства (згадайте хоча б Parmalat), Кофі доводить, що стимулом до нього були інші причини і вони відбувалися у інший часовий проміжок, ніж у Америці.

Основна ж різниця між Європою та США, на думку Кофі, — це більш сконцентрована, менш розрізнена система власників корпоративного управління у Європі, яка сприяє кращій поінформованості акціонерів про справи компанії та більш довірливим стосункам між власниками компанії та найманими менеджерами.

Це просто відмінна, надзвичайно читабельна книга, в якій консервативні та інноваційні підходи до корпоративного управління допомагають нам краще зрозуміти цей феномен, а також уникнути його недооцінки.

Ярослав Федорак, за матеріалами Corporate Governance: An International Review.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Напролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемогиНапролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемоги
Як здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБРЯк здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБР
Одна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатівОдна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатів

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)