РЕЦЕНЗІЇ | Книга 9 січня 2008 р.

Найпростіший спосіб найму, тренування та утримання найкращих співробітників

The Simple Way to Hire, Train and Retain Great Employees

The Simple Way to Hire, Train and Retain Great Employees E-BOOK
Як керувати людьми, яких ви не бачите, ніколи не зустрічали і які можуть працювати не просто в різних містах, а Хочете, щоб на вас працювали найбільш старанні, енергійні та професійні співробітники? HR-менеджери часто навіть не здогадуються, наскільки легко створити дієву та дружню до користувачів систему розвитку та навчання персоналу. Підходи, які описані у книзі Дена Бобінскі (Dan Bobinski) "Найпростіший спосіб найму, тренування та утримання найкращих співробітників" (The Simple Way to Hire, Train and Retain Great Employees) допоможуть вам зрозуміти і ефективно застосовувати систему управління персоналом.

В основі книги Дена знаходиться чіткий і зрозумілий опис посади. При всьому бажанні ви не зможете наймати висококласних професіоналів, якщо не будете мати такого опису. Потенційному кандидатові складно вирішити, чи варто подавати резюме у вашу компанію, якщо вони не розуміють, чого від них хотітимуть.

Але найом "правильної" людини — це лише перша сходинка до успішного функціонування системи управління персоналом. Вам слід правильно навчати новоспечених працівників. Навіть найкращі і найенергійніші працівники дуже швидко втрачають весь свій запал, якщо не розуміють який їхній внесок у загальну справу компанії і не бачать подальших шляхів для розвитку.

Найкращі і найцікавіші тренінги можна створити лише за умови, що кожен знає, якою справою він займається і розуміє, навіщо він це робить.

Насамкінець, варто пам'ятати, що кожна людина хоче виконати свої завдання якнайкраще і часто готова докласти для цього усіх можливих зусиль. Але дуже складно вдало виконати свою роботу, якщо ви не знаєте, чого від вас очікують, і який результат хочуть отримати. Тому кожен співробітник повинен регулярно оцінюватися відповідно до опису його посадових інструкцій. Тільки таким чином він знатиме, наскільки досягнув поставлених цілей і наскільки підвищив свій професійний статус.

Іншими словами — правильно і чітко складені описи посад можуть зберегти роботодавцеві час та гроші. Тому навчитися складати їх, завдання кожного HR-менеджера, а можливо, навіть керівника компанії.

Ярослав Федорак, за матеріалами management-issues.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ефект накопичення. Покрокова інструкція до успіхуЕфект накопичення. Покрокова інструкція до успіху
В овечій шкурі. Маніпулятор. Виявити та здолатиВ овечій шкурі. Маніпулятор. Виявити та здолати
Витончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблемВитончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблем

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)