РЕЦЕНЗІЇ | Огляд книги 3 червня 2022 р.

Три великі ідеї з книги Тіма Даггана «Вбивче мислення»

Нам потрібні найкращі ідеї прямо зараз. Куди б ви не глянули, скрізь зростає кількість проблем, які для вирішення вимагають свіжого погляду та творчого мислення. Хороша новина полягає в тому, що кожен може навчитися опановувати мистецтво творчості, щоб перетворювати хороші ідеї на блискучі.

Книга «Killer Thinking: How to Turn Good Ideas into Brilliant Ones» («Вбивче мислення: як перетворити хороші ідеї на блискучі») присвячена «вбивчим» ідеям, що позитивно впливають на багатьох людей із майже нескінченним числом переможців. Її автор Тім Дагган (Tim Duggan) показує, як виявляти та генерувати власні ідеї з великим потенціалом, а потім доопрацьовувати та втілювати їх у життя. Завдяки цій книзі ви отримаєте доступ до креативних підходів таких компаній як Canva, KeepCup, Movember, Linktree, B Corps, Zero Co та інших.

Killer Thinking: How to Turn Good Ideas into Brilliant Ones (Вбивче мислення: як перетворити хороші ідеї на блискучі)

Про автора

Тім Дагган (Tim Duggan) — письменник, консультант і оптиміст, який твердо вірить у здатність бізнесу приносити користь. Він став співзасновником кількох компаній у сфері цифрових медіа, насамперед Junkee Media, провідного цифрового видавця для молодих австралійців, придбаного oOh!media. Його перша книга «Cult Status: How To Build A Business People Adore» («Статус культу: як створити бізнес, який обожнюватимуть люди») була названа найкращою книгою про підприємництво та малий бізнес на церемонії вручення нагород Australian Business Book Awards 2021. У даний час Дагган також є головою Digital Publishers Alliance, групи, що представляє більше 100 найменувань від провідних незалежних видавців країни, а також співпрацює з багатьма бізнесами, якими захоплюється.

Велика ідея №1: Найкращі ідеї є «вбивчими»

Модель Тіма для того, що робить ідею кращою, ніж хороша, і навіть кращою, ніж велика, — це акронім KILLER, котрий означає:

  • Kind (Добрий) — позитивний вплив на світ
  • Impactful (Впливовий) — впливає на велику кількість людей
  • Loved (Улюблений) — люди це люблять
  • Lasting (Тривалий) — не просто тренд, має довговічність
  • Easy (Легкий) — люди розуміють, що ви робите
  • Repeatable (Повторюваний) — створює власний імпульс

Це стосується не лише самої «вбивчої» ідеї, а й виконання; однієї ідеї недостатньо, потрібне ще й «убивче» виконання.

Ідеї, які виходять за межі хороших і великих та стають ідеями-вбивцями, мають безліч позитивних сторін за відсутності недоліків (або їх дуже мало). Дагган говорить про те, як розглядати ваші ідеї через призму переможців і програвших — та використовувати програвших або потенційних програвших у результаті вашої ідеї як тригер для подальшого її розширення та усунення її недоліків. Ніхто не повинен програти внаслідок втілення вашої ідеї у життя.

Важливо, що творче мислення для «вбивчої» ідеї існує всередині кожного. Можливо, у вас просто ще не було можливості показати це, але, використовуючи деякі прийоми з книги та власну творчість, ви цілком можете придумати свої власні карколомні ідеї.

Велика ідея №2: Вісім кроків до «вбивчої» ідеї

Тепер, коли ми знаємо, що таке «вбивча» ідея і як вона виглядає, ви, можливо, захочете дізнатися, як придумати чи доопрацювати свої ідеї до такого рівня самостійно. Для цього є вісім кроків, які Тім помістив у модель, схожу на маленький отвір для ключа — ви починаєте знизу з кроку номер один і просуваєтеся вгору.

  1. Будьте терапевтом своєї проблеми: приймайте інформацію, вбирайте її та починайте думати про те, в чому полягає справжня проблема, дивіться на неї з різних точок зору та по-справжньому осмислюйте.
  2. Спочатку надягніть свою маску: подбайте про себе та свою творчість, переконавшись, що ви створили простір для неї, втілюючи свої ідеї.
  3. Плюс ідеї один одного: тепер ви можете залучати в процес інших людей і перетворювати це на генеративний та ітеративний підхід — коли ви додаєте ідеї один одного, а не відкидаєте їх.
  4. Посидіть спокійно з усім цим: дайте ідеям дихати, дайте їм трохи простору, щоб дозволити їм ожити і блукати так, як їм потрібно.
  5. Застосуйте правильний фільтр: придумайте принципи дизайну або елементи, які вам потрібні, щоб переконатися, що ваша ідея здійсненна і відповідає критеріям, необхідним для того, аби вона стала «вбивчою» і спрацювала.
  6. Розширте ідею: візьміть свою ідею, а потім розширте ще більше, щоб спроєктувати будь-які недоліки.
  7. Запустіть ідею «в приплив»: дізнайтеся, що ще відбувається у дусі часу у світі; які існують тренди, що ви могли б використати; і де ви можете отримати вигоду з іншого імпульсу.
  8. Слухайте з відкритими вухами: ваші ідеї не існуватимуть у вакуумі; як тільки-но вони з’являться у світі, вам потрібно вивчати відгуки та досвід ваших кінцевих користувачів, щоб розвивати свою ідею далі.

Велика ідея №3: простір, ресурси, час

«Убивчі» ідеї не здаються повністю сформованими. Як говорить автор, нам потрібно краще розвивати їх і переконатися, що у нас є простір, ресурси та час, аби зробити ідею ще кращою.

Надання ідеї простору може виглядати як фізичний простір, де вона може «плавати та блукати». Наприклад, ви можете запланувати нудну довгу поїздку, зайнятися домашніми справами або вирушити у похід і занурити свою ідею у фізичний простір природи для зростання.

Деякі ідеї потребують «добрива» разом із «бродінням» у просторі. Ви можете «удобрити» свої ідеї за допомогою таких ресурсів, як розмови, читання про суміжні або абстрактні ідеї, прослуховування музики або навіть чищення фруктів. Тут важливо подумати, звідки надходять ці дані і як вони можуть допомогти вашій ідеї.

Зрештою, час; нудьга, сон та цілеспрямований час на обмірковування — ось ключові інгредієнти, які дають вам час подумати про ідею глибше. Заплануйте нудьгу у своєму порядку дня і обов’язково переконайтеся, що всі ваші ідеї реалізовані.

За матеріалами Steph’s Business Bookshelf



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ніколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомствНіколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомств
Одна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатівОдна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатів
Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)