РЕЦЕНЗІЇ | Книга 24 вересня 2008 р.

Послідовництво: Як послідовники призводять до змін та змінюють лідерів

Followership: How Followers Are Creating Change and Changing Leaders

Ера послідовників вже настала! Така основна думка книги Барбари Келерман (Barbara Kellerman), представниці Harvard's Kennedy School of Government, "Послідовництво: Як послідовники призводять до змін та змінюють лідерів" (Followership: How Followers Are Creating Change and Changing Leaders).

Це не вперше, коли послідовники займають значне місце в людській історії, переконана Барбара, згадуючи французьку та американську революції, народження комунізму, численні рухи та перевороти. Втім, є дві визначальні причини, які вказують на те, що нова ера виявиться найбільш продуктивною для послідовників. По-перше — всі ми живемо у поствоєнному антиавторитарному столітті, а по-друге, цей світ піддається все більшому та більшому впливу інформаційної революції та інтернет-технологій.

У першій частині "Послідовництва" розповідається про "контури" нового часу для подальшого розуміння чому стала можливою ера послідовників і в чому її особливість. А також, які уроки послідовництва можуть перейняти на своє озброєння компанії.

Сама Келерман визначає свою роль, як описову, а не наставницьку. Тому вона пропонує читачам власну типологію послідовництва і віддає під її потреби решту книги.

Авторка розповідає про п'ять типів послідовників, розташованих у порядку зростання їхньої лояльності: Прихильники, Очевидці, Учасники, Активісти та Євангелісти. Вона пропонує читачам глибинні приклади кожного з типів; розповідає про очевидців нацистської Німеччини та учасників фармацевтичної діяльності Vioxx, активістів католицької церкви та євангелістів армії США, які були готові померти за свою державу, свідомо вирушаючи на завідомо програшні операції.

Сила "Послідовництва" полягає якраз у тих прикладах, які наводить авторка. А оскільки її типологія базується на рівні залученості та активної підтримки людиною певних явищ чи процесів, тому хорошими послідовниками вона вважає тих людей, які активно підримують ефективних та етичних лідерів, і навпаки — поганими послідовниками тих, хто підтримує нефективних та неетичних лідерів. З іншого боку, поганими послідовниками є ті, хто або неактивно підтримують хорошого лідера, або ж активно підтримують поганого.

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
МікромайстерністьМікромайстерність
Працюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіхуПрацюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіху
Можливо все!Можливо все!

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)