РЕЦЕНЗІЇ | Книга 22 листопада 2010 р.

Чотири розмови: Щоденна комунікація, яка приносить результат

The Four Conversations: Daily Communication That Gets Results

Джефрі Форд (Jeffrey Ford) та Лорі Форди (Laurie Ford) написали книгу, яка розповідає читачам про розмови. Розмова має силу і значення! Розмова може впливати на людей. І йдеться, звісно ж, не лише про офіційні переговори чи дискусії. Будь-який акт комунікації всередині компанії, будь-який діалог між підлеглими чи підлеглих з керівниками має вплив як на особисту, так і на організаційну успішність.

Книга "Чотири розмови" (The Four Conversations) буквально переповнена цікавими прикладами діалогів та десятками особистих історій, які супроводжуються детальним дослідженням авторів та їхніми висновками. Книга розповідає про те, як досягнути максимальних результатів під час комунікації. Але головне — якими бувають різновиди комунікації і в яких випадках їх доречно застосовувати.

Так, у "Чотирьох розмовах" йдеться про:

  • ініціативні розмови (розповідають про щось нове);
  • розмови розуміння (допомагають людям зрозуміти певні ідеї чи процеси);
  • результативні розмови (вимагають від людей виконання певних завдань чи вказівок);
  • розмови-висновки (визнають досягнення людей чи сигналізують про закінчення певної роботи).

Джефрі та Лорі переконливо демонструють, яким чином участь у правильно проведеній розмові у правильний час, здатна вплинути на подальший розвиток компанії та спонукати до великих звершень.

Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Технологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та життіТехнологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та житті
Усе замахало. Але надія єУсе замахало. Але надія є
Рік корисних звичок. Повний курс знань, щоб набути звичок, важливих для добробуту і щастя. Збірник самарі + аудіокнигаРік корисних звичок. Повний курс знань, щоб набути звичок, важливих для добробуту і щастя. Збірник самарі + аудіокнига
bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2022, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)