ТЕНДЕНЦІЇ | Сервіси та платформи 3 жовтня 2019 р.

Інновації з людським обличчям

Джерело: open

Спілкування, співпраця та взаємодопомога є цінностями для великої кількості людей у різних країнах світу. Тому сьогодні ми бачимо все більше сервісів та продуктів, які спираються на ці принципи. Вашій увазі — найсвіжіші приклади.

Інновації з людським обличчям: Quilt

У липні 2019-го року американський стартап Quilt запустив додаток, який виконує функцію фасилітаційної платформи для жінок-професіоналів. Він полегшує процес пошуку однодумців та організації подій у домівках користувачок. Невеликі групи жінок можуть збиратися разом для того, щоб ділитись досвідом у різних сферах життя та бізнесу, починаючи від залучення інвестицій і закінчуючи подоланням залежності від соціальних медіа.

Користувачки Quilt можуть за допомогою додатка купувати квитки на події (вартістю $12-30), а людина, яка організовує зустріч, отримає частину цих грошей. Також є можливість придбати абонемент вартістю $39 на місяць — і відвідувати усі події, які вам цікаві. Жінки, які познайомились на подібних зустрічах, потім можуть продовжувати спілкуватись за допомогою додатка.

Інновації з людським обличчям: Sidekick

Ще одна платформа — Sidekick — дозволяє туристам, які відвідують Південну Корею, спілкуватися з місцевими мешканцями та отримувати допомогу та рекомендації у режимі реального часу. Користувач може обрати канал, через який відбуватиметься спілкування (LINE, WhatsApp, Messenger або WeChat), — і отримати доступ до порад щодо шопінгу, ресторанів, правил етикету та культурних особливостей.

Безпілотний автомобіль Busbot виконує до 30 подорожей на день, транспортуючи літніх людей в Австралії, — і цей сервіс є безкоштовним протягом тестового періоду

Місцеві мешканці, які надають ці поради, доступні з 7 ранку до 5 вечора і розмовляють корейською, англійською або японською мовою (можна обрати, якою саме ви з ними спілкуватиметесь). Користування додатком можна купувати на один, три або п’ять днів, ціни починаються від $20.

Інновації з людським обличчям: Busbot

У липні цього року на північному узбережжі Нового Південного Уельсу в Австралії відбулись випробування програми безпілотних мікроавтобусів. Така автоматизована машина, що отримала назву Busbot, протягом 22 тижнів обслуговуватиме літніх людей, які потребують транспортування. Користувачі викликають сервіс зі свого мобільного телефону через додаток для iOS або Android, вводять пункт призначення — і отримують вказівки, як дістатися до місця, де їх забере мікроавтобус.

Поїздка організовується таким чином, щоб уникати зайвих зупинок. Безпілотний автомобіль виконує до 30 подорожей на день, а сервіс Busbot є безкоштовним протягом періоду випробування. Ініціатива у створенні цього проєкту належить уряду, а партнерами виступили американський стартап Via, автобусний оператор Busways, транспорт Нового Південного Уельсу і виробник автономних автомобілів Easymile.

За матеріалами trendwatching.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть
Мій бос — ідіотМій бос — ідіот

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)