ТЕНДЕНЦІЇ | Промисловість 3 січня 2023 р.

Вісім індустріальних трендів, які залишаться з нами надовго

Томас Зауерессіг (Thomas Saueressig), член виконавчої ради SAP SE, вважає, що існують певні бізнесові, технічні та соціальні розробки, які вплинуть на організації в різних галузях. Він ділиться вісьмома індустріальними трендами, які, як він очікує, залишаться з нами надовго.

Вісім індустріальних трендів, які залишаться з нами надовго

Все-як-послуга (XaaS)

Протягом багатьох десятиліть виробництво та продаж продукції є домінуючою бізнес-моделлю в багатьох галузях промисловості. На противагу цьому, надання послуг раніше асоціювалося лише з кількома секторами, такими як телекомунікації. Ці часи минули. Навряд чи існує продукт або послуга, яку клієнти не очікують отримати на основі підписки — від спортивного обладнання та послуг потокового мовлення в B2C до машин і програмного забезпечення в B2B. Коротше кажучи, спосіб споживання, замовлення й оплати продуктів і послуг змінився, і я впевнений, що цей тренд буде продовжувати трансформувати потоки доходів, дизайн продуктів і взаємодію з клієнтами в різних галузях.

Інтегрована мобільність

Тренди пов’язані між собою, так само як і XaaS і майбутнє мобільності. Раніше міська інфраструктура була побудована для автомобілів, які пересувалися між передмістями та центрами міст. Оскільки все більше і більше людей переїжджають до міст, це вже не є доцільним. Однак я не сумніваюся, що нові концепції та цифрові технології забезпечать зручну, безпечну і стійку мобільність у майбутньому. Ми вже бачимо перехід до інтегрованих рішень у сфері мобільності — починаючи з індивідуальних елементів мобільності, таких як автомобіль або велосипед, і закінчуючи інтеграцією з рішеннями масової мобільності — тими, за які люди платять на основі використання.

Нові шляхи для клієнтів

Коли справа доходить до клієнтського досвіду, галузеві межі розмиваються, а бізнес-моделі змішуються. Як споживачі, так і бізнес-клієнти очікують цілісного досвіду взаємодії з будь-яким брендом. Клієнти також вимагають персоналізованого досвіду, доступного будь-де і будь-коли. Сталий розвиток є ще однією рушійною силою. Очікування клієнтів будуть продовжувати зростати, і я радий бачити, як компанії надають єдиний досвід, який виходить за рамки процесу продажу і змушує клієнтів повертатися.

Здоров’я впродовж життя

Бути здоровим дуже важливо. За останні десятиліття було досягнуто значного прогресу в медицині, і технології зробили значний внесок у цей процес. За межами сфери охорони здоров’я цифрові пристрої, які збирають і компілюють дані про стан здоров’я і звички, все частіше використовуються в сферах, пов’язаних зі способом життя. Такі пристрої, як смарт-годинники, інтелектуальні ваги і сенсорні тренажери, генерують величезний масив даних про стан здоров’я і активність. Хоча цей тренд створює нові можливості для охорони здоров’я та медико-біологічних наук для вдосконалення діагностики та лікування, я також бачу наслідки для індустрії споживчих товарів, ритейлу та страхування.

Майбутнє капіталу та ризиків

Керуючись національними та міжнародними нормами, банки та страховики відіграють ключову роль в управлінні світовою фінансовою системою. За останні кілька років новатори у фінтех- та іншуртех-сферах змінили способи залучення та розподілу капіталу, передачі ризиків та здійснення платежів у нашій глобальній економіці. Сьогодні продукти та послуги в банківській і страховій сферах можуть бути на 100% цифровими, саме тому я очікую, що цей ринок і надалі буде піддаватися швидким змінам.

Стала енергетика

Зупинення зміни клімату та його наслідків для нашої планети є одним із найбільших викликів XXI століття, а перехід до сталої економіки — однією з фундаментальних потреб сьогодення. Енергія без викидів є одним із стовпів сталого розвитку. Багато рішень для енергетичного переходу вже існують. Зараз важливо впроваджувати їх масштабно — і я думаю, що це торкнеться кожної галузі. Переосмислення глобальної енергетичної системи — це масштабна справа, в якій будуть задіяні всі країни, всі галузі і всі люди.

Циркулярна економіка

Ще одним важливим стовпом сталого розвитку є циркулярна економіка. Надто довго наша глобальна економіка була лінійною та одноразовою: компанії беруть ресурси, виробляють речі, а користувачі їх викидають. У результаті люди не лише споживають більше ресурсів, ніж наша планета може відновити, але й накопичують відходи. Перехід до циркулярної економіки не лише захищає наше довкілля, а й відкриває нові можливості для бізнесу. Я переконаний, що винагорода від циркулярних бізнес-моделей значно перевищить інвестиції, які компаніям необхідно залучити сьогодні.

Стійкі мережі постачання

У сучасній глобально пов’язаній економіці збої в ланцюгах поставок можуть мати серйозні наслідки. Це включає в себе дефіцит і затримки поставок матеріалів і продуктів, що призводить до порожніх полиць і підвищення цін. Для побудови стійкості компаніям необхідна прозорість їхніх ланцюгів поставок, що дозволить їм здійснювати розумне планування. Це вимагає тісної співпраці та обміну даними між торговими партнерами у відкритій, але безпечній цифровій мережі. Створення такої прозорості в режимі реального часу в сучасних складних ланцюгах поставок вимагає величезних зусиль. Але я вважаю, що це найкращий — якщо не єдиний — спосіб дати компаніям можливість реагувати на перебої в попиті та пропозиції і передбачати їх.

Ілюстрація: pixabay.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Принцип мозаїки. Шість навичок дивовижного життя і карєриПринцип мозаїки. Шість навичок дивовижного життя і карєри
Надприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розумуНадприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розуму
Максимум успішності. Стратегії і навички для розкриття прихованого потенціалуМаксимум успішності. Стратегії і навички для розкриття прихованого потенціалу

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)