ТЕНДЕНЦІЇ | Інновації 25 березня 2010 р.

Новий напрямок інновацій

Традиційно продукти створюються у багатих провідних країнах, а пізніше "перепаковуються" для економічно відсталих країн. Втім, деякі всесвітньо відомі компанії, такі як General Electric, Nokia та інші, — вирішили повернути цей процес у зворотньому напрямку.

Новий напрямок інновацій Приблизно рік тому General Electric розпочала маркетинг першого у своєму роді електрокардіографа. Його особливість полягає в його розмірах. Цей пристрій працює на батарейках і важить всього шість фунтів. Його роздрібна ціна всього $2500, що на 80% менше, ніж будь-якого іншого продукту з аналогічними можливостями. Але мабуть найдивовижніше в цьому продукті — його походження. Адже даний апарат розроблено GE спеціально для лікарів Індії та Китаю у 2008-му році.

Процес розробки продуктів по суті перевернуто "з ніг на голову". Протягом багатьох років мультинаціональні компанії створювали преміум-продукти для найбагатших споживачів і тільки через деякий час починали адаптувати для їх "відсталих економік", роблячи більш доступними. GE показала, що право на життя має і протилежний підхід: зробити для бідних те, що виявиться ефективним для всіх.

"Домінує логіка, що колискою більшості нових розробок є США, звідки інновації мігрують до Європи та Японії, а потім і до бідніших країн, — пояснює доктор Прахалад (Prahalad), професор стратегії у Ross School of Business при Мічиганському університеті. — Втім, сьогодні ми стаємо свідками протилежної тенденції".

Ідея привезти MAC 800 (надмобільний кардіограф, про який згадувалося вище) з Індії до Америки виникла після того, як маркетинговий менеджер GE Healthcare почав розпитувати своїх клієнтів, чи міг би стати такий прилад їм у нагоді. Адже спершу вважалося, що потреби у мобільних кардіографах у США не буде. Втім, як виявилося, потенційні клієнти вважали інакше.

"У GE вважають, що MAC 800 повинен стати прототипом інших продуктів", — наголошує віце-президент Джон Райс (John Rice). "Основна пастка колишнього мислення полягала в тому, що на думку більшості інновації — це створення чергового iPod-а, або Blackberry. Як показала практика — іноді більшу цінність має не ускладнення, а спрощення подібних технологій. І сьогодні все більш затребуваними стають інновації, які допомагають економити, а не витрачати більше грошей".

За матеріалами статті "Innovation Trickles in a New Direction", Business Week.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть
Магічне мистецтво ігноруванняМагічне мистецтво ігнорування
Діяти як переможець, думати як переможецьДіяти як переможець, думати як переможець

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)