ТЕНДЕНЦІЇ | Інновації 25 березня 2010 р.

Новий напрямок інновацій

Традиційно продукти створюються у багатих провідних країнах, а пізніше "перепаковуються" для економічно відсталих країн. Втім, деякі всесвітньо відомі компанії, такі як General Electric, Nokia та інші, — вирішили повернути цей процес у зворотньому напрямку.

Новий напрямок інновацій Приблизно рік тому General Electric розпочала маркетинг першого у своєму роді електрокардіографа. Його особливість полягає в його розмірах. Цей пристрій працює на батарейках і важить всього шість фунтів. Його роздрібна ціна всього $2500, що на 80% менше, ніж будь-якого іншого продукту з аналогічними можливостями. Але мабуть найдивовижніше в цьому продукті — його походження. Адже даний апарат розроблено GE спеціально для лікарів Індії та Китаю у 2008-му році.

Процес розробки продуктів по суті перевернуто "з ніг на голову". Протягом багатьох років мультинаціональні компанії створювали преміум-продукти для найбагатших споживачів і тільки через деякий час починали адаптувати для їх "відсталих економік", роблячи більш доступними. GE показала, що право на життя має і протилежний підхід: зробити для бідних те, що виявиться ефективним для всіх.

"Домінує логіка, що колискою більшості нових розробок є США, звідки інновації мігрують до Європи та Японії, а потім і до бідніших країн, — пояснює доктор Прахалад (Prahalad), професор стратегії у Ross School of Business при Мічиганському університеті. — Втім, сьогодні ми стаємо свідками протилежної тенденції".

Ідея привезти MAC 800 (надмобільний кардіограф, про який згадувалося вище) з Індії до Америки виникла після того, як маркетинговий менеджер GE Healthcare почав розпитувати своїх клієнтів, чи міг би стати такий прилад їм у нагоді. Адже спершу вважалося, що потреби у мобільних кардіографах у США не буде. Втім, як виявилося, потенційні клієнти вважали інакше.

"У GE вважають, що MAC 800 повинен стати прототипом інших продуктів", — наголошує віце-президент Джон Райс (John Rice). "Основна пастка колишнього мислення полягала в тому, що на думку більшості інновації — це створення чергового iPod-а, або Blackberry. Як показала практика — іноді більшу цінність має не ускладнення, а спрощення подібних технологій. І сьогодні все більш затребуваними стають інновації, які допомагають економити, а не витрачати більше грошей".

За матеріалами статті "Innovation Trickles in a New Direction", Business Week.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Включайся! Жінки, робота й воля вести за собоюВключайся! Жінки, робота й воля вести за собою
100 правил успішних людей. Маленькі вправи для великого успіху в житті100 правил успішних людей. Маленькі вправи для великого успіху в житті
Розмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємоРозмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємо

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)