ТЕНДЕНЦІЇ | Дослідження споживачів 12 червня 2009 р.

Millward Brown: Дослідження «цифрових» споживачів

Millward Brown: Дослідження «цифрових» споживачів Дослідницька компанія Millward Brown провела дослідження ролі споживачів, які віддають перевагу онлайн-технологіям вибору й придбання товарів або послуг (так званих «цифрових» споживачів). У середньому, за всіма дослідженими категоріями і країнами, у «цифрових» споживачів зв'язок із «середньостатистичним» брендом виявився сильніше на 15%. Особливо він актуальний для авіакомпаній (93%) і для компаній-постачальників апаратного та програмного забезпечення (48% і 45% відповідно). Далі йдуть провайдери кредитних карт, парфумерія, одяг, засоби по догляду за тілом, автомобілі, тощо.

Дослідники пояснюють це тим, що споживачі, які віддають перевагу цифровим технологіям, просто більше цікавляться марками. Досвід пошуку в Інтернеті й онлайн-покупок допомагають їм краще дізнаватися про бренди, що, у свою чергу, збільшує до них інтерес. Це також підтверджується тим, що в середньому відзначена різниця вище для тих категорій товарів, якими частіше користуються «цифрові» споживачі. Таким чином, що більше пошуків і покупок товарів якої-небудь категорії відбувається за допомогою віртуальних технологій, то більше розрив між «цифровими» і «не-цифровими» споживачами з погляду зв'язку із брендом.

Тренд справедливий для всіх країн світу. Найбільша різниця між двома категоріями споживачів спостерігається в Японії й на Тайвані (+36%), найменша — у Китаї, де зв'язок «цифрових» споживачів із брендами сильніше, ніж в інших, на 2%.

Дослідження було проведене компанією Millward Brown у 2008-му році. У цілому проведено більше 100 тис. інтерв'ю зі споживачами, і більше 8000 вимірів брендів. Інтерв'ю проводилися в 24-х країнах і для 15-ти категорій товарів у кожній країні.

Див. детальний звіт — BrandZ Digital Consumers Report (PDF, 1.5 Mb)



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Напролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемогиНапролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемоги
Ніколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомствНіколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомств
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)